Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Het is altijd leuk om gemist te worden toch?

Maar als ik zo eens teruggelezen heb (die paar pagina's waren snel gedaan) was jij één van de weinigen die hier niet werd gemist. :roftl:

 

't Is goed met me. Een tikkie verkouden, en moe. We zijn vorige week met het kantoor verhuisd naar onze nieuwe locatie en je wilt niet weten wat een hoop gedoe een verhuizing over een afstand van ongeveer zestig meter nog kan opleveren. :naughty:

 

Het had wel wat ja ..

Neen, ik ben een trouw persoon :mf_rosetinted::naughty:

 

Ohjee, ik wil het niet weten dan :roftl:

Wij gaan met het hele labo verhuizen (geen idee wanneer, het nieuwe moet nog gebouwd enzo maar dat zou vrij snel gaan) dus uh .. neen, ik wil het niet weten :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het had wel wat ja ..

Neen, ik ben een trouw persoon :mf_rosetinted::naughty:

 

Ohjee, ik wil het niet weten dan :roftl:

Wij gaan met het hele labo verhuizen (geen idee wanneer, het nieuwe moet nog gebouwd enzo maar dat zou vrij snel gaan) dus uh .. neen, ik wil het niet weten :roftl:

 

Er zitten ook aardige kantjes aan hoor.Het nieuwe kantoor is best leuk geworden. We zitten nu allemaal veel dichter bij elkaar, in het oude zat er een gang tussen alle drie de ruimtes. En we hebben weer lekkere frisse kleuren. In plaats van vaal rode vloerbedekking en vergeelde witte en donkergrijze muren hebben we nu crèmekleurige muren met knaloranje vloeren. Zien onze grijze bureaus er meteen een stuk minder saai uit. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Er zitten ook aardige kantjes aan hoor.Het nieuwe kantoor is best leuk geworden. We zitten nu allemaal veel dichter bij elkaar, in het oude zat er een gang tussen alle drie de ruimtes. En we hebben weer lekkere frisse kleuren. In plaats van vaal rode vloerbedekking en vergeelde witte en donkergrijze muren hebben we nu crèmekleurige muren met knaloranje vloeren. Zien onze grijze bureaus er meteen een stuk minder saai uit. :naughty:

 

Klinkt goed :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hoe is het op je werk Bienie? Nog steeds naar je zin? En weet je al of je misschien kunt blijven?

 

Ja, gaat goed. Vandaag iets minder maar dat gebeurt nogal eens :roftl:

Dat laatste weet ik nog niet neen ... :thumbdown:

 

Chicaaaaa's:mf_rosetinted:

 

Ingie! :boing:

Link to comment
Share on other sites

Heee, er zit leven in de Dutch:punk:

Kaatje, da's lang geleden!! Fijn dat je er ook weer bent:thumb_yello:

 

Jaja, zo af en toe wil dat nog wel eens lukken .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet wat ik meemaak joh :roftl:

 

Ik ook niet .. Het ene moment val ik echt bijna letterlijk in slaap en het volgende moment krijg ik de topics & profielen niet bijgehouden .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Bedtijd?! :blink: Bienie, je wordt toch niet braaf nu je op tijd naar je werk moet he! Waar zijn onze late nachten gebleven. :sneaky2:

:roftl:

 

Ik ben altijd braaf geweest? :blink:

En jij was er nooit ... :bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

't Is prima. En hoe gaat het met Hugo? Begint ie al wat rustiger te worden of is het nog steeds zo'n wildebras?

 

Het gaat goed met hem! Hij is nog steeds even druk.

Maar over 2 maanden is het knip-knip dus ik hoop dat hij dan wat rustiger wordt.

Link to comment
Share on other sites

Zie je? :mf_rosetinted:

 

Wist je trouwens al dat ik ga trouwen? :naughty:

 

Trouwen :shocked: :shocked:

 

Het gaat goed met hem! Hij is nog steeds even druk.

Maar over 2 maanden is het knip-knip dus ik hoop dat hij dan wat rustiger wordt.

 

Arme Hugo :tears: Maar 't is voor z'n eigen bestwil natuurlijk. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy