Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aaaargghh, ik haat computers!!! :sneaky2:

 

Internet ligt eruit (ik zit nu op de onbeveiligde draadloze verbinding van iemand uit de buurt... :fisch:) en ik denk dat ik er achter gekomen ben wat het probleem is. Ik heb gegoogeld en ben erachter gekomen dat er heeeel veel mensen met hetzelfde probleem zijn, maar dat niemand weet hoe je t op moet lossen. (En de site van Microsoft zegt: 'Oh, het maakt niet uit als die dingen het niet doen, want die heb je toch niet nodig. Negeer het maar.' :doh: En nu is ie ook nog eens supersloom. Bovendien gaat die andere internetverbinding er ook om de haverklap uit...

En ik heb ook echt geen idee waar ik heen moet: huismeester? (geen idee of de rest van de flat er ook last van heeft), winkel? (waar heb ik m vandaan?), bedrijf dat t maakt? Microsoft? Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh.

 

Maar goed. T is nog steeds stil hier. Ik ga nog maar eens op oplossingen googelen en m'n laptop uit het raam de regen in flikkeren. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hoi Nielo

 

Succes Nielo

 

Bye Nielo

 

 

 

:roftl:

 

:roftl:

 

Maar goed, terwijl ik verder scheld op mijn computer (ik heb heeel miss, waarschijnlijk niet, een oplossing gevonden: het installeren van een update, maar nu loopt dat programma vast, terwijl ze me normaal altijd doodgooien met hun updates. :sneaky2:), alles goed? Lang niet gesproken zeg! De laatste keer dat ik je sprak moest je die keuze tussen twee ziekenhuizen maken, welke is t uiteindelijk geworden? En bevalt je keuze?

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Maar goed, terwijl ik verder scheld op mijn computer (ik heb heeel miss, waarschijnlijk niet, een oplossing gevonden: het installeren van een update, maar nu loopt dat programma vast, terwijl ze me normaal altijd doodgooien met hun updates. :sneaky2:), alles goed? Lang niet gesproken zeg! De laatste keer dat ik je sprak moest je die keuze tussen twee ziekenhuizen maken, welke is t uiteindelijk geworden? En bevalt je keuze?

 

Dat is alweer even geleden dan ja!

Voorlopig blijf ik waar ik nu zit, heb besloten het niet te doen .. En in de toekomst zien we wel :wink2: Iemand anders heeft vandaag te horen gekregen dat ze alle vrijheid krijgt om te gaan solliciteren .. en ik heb een werkschema dat doorloopt tot na mijn contract, en daar zit een weekend in (wat mij even niet uitkomt, maarja :roftl:) dus dat is dan toch wel een teken dat het contract nog even doorgaat :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Heey!!!! :punk:

 

Alles goed?

 

Met mij is alles prima. Ik ben de laatste tijd niet zoveel online geweest, maar ik doe m'n best om hier weer af en toe te komen kletsen.

En hoe is het met jou (behalve het internetprobleem dan)?

Link to comment
Share on other sites

Hallo meiden! :boing

 

Kaatje! :boing:

 

Fijn je weer hier te hebben :biggrin2:

 

Kan je mij meteen even helpen :blush-anim-cl::naughty:

 

Hoe komt deze reactie over? Beetje slijmerig of beetje veel slijmerig? :blush-anim-cl::roftl:

 

"Oh yes, there's always an exception, so Chris might be the one ... A very special guy then ;) , the world needs guys like him.. :P"

 

 

Hoe is het met je?

Link to comment
Share on other sites

Kaatje! :boing:

 

Fijn je weer hier te hebben :biggrin2:

 

Kan je mij meteen even helpen :blush-anim-cl::naughty

 

Hoe komt deze reactie over? Beetje slijmerig of beetje veel slijmerig? :blush-anim-cl::roftl

 

"Oh yes, there's always an exception, so Chris might be the one ... A very special guy then ;) , the world needs guys like him.. :P"

 

 

Hoe is het met je?

 

Bienie! :boing:

 

Hmmmmm... Ik zou zeggen: een beetje slijmerig, met een klein vals ondertoontje :naughty:

Waar gaat het over?

Link to comment
Share on other sites

Dat is alweer even geleden dan ja!

Voorlopig blijf ik waar ik nu zit, heb besloten het niet te doen .. En in de toekomst zien we wel :wink2: Iemand anders heeft vandaag te horen gekregen dat ze alle vrijheid krijgt om te gaan solliciteren .. en ik heb een werkschema dat doorloopt tot na mijn contract, en daar zit een weekend in (wat mij even niet uitkomt, maarja :roftl:) dus dat is dan toch wel een teken dat het contract nog even doorgaat :wink2:

 

Hm, internet doet nu helemaal niet meer wat ik wil, dus miss is dit een dubbele post, maar volgens mij niet.

 

Wat fijn dat je beslissing zo goed uitpakt! Dat je tot na je contract door mag werken betekent vast dat je contract wel verlengd zal worden! :thumb_yello:

 

Met mij is alles prima. Ik ben de laatste tijd niet zoveel online geweest, maar ik doe m'n best om hier weer af en toe te komen kletsen.

En hoe is het met jou (behalve het internetprobleem dan)?

 

Met mij gaat t ook goed, ben ook niet vaak meer online, maar ga daar, als internet dat toestaat tenminste, proberen verandering in te brengen. De Dutch thread heeft ons nodig. :bleh:

 

Nu ga ik even mn computer opnieuw opstarten om te kijken of dat update programma dan weer wil werken. Ik ben zo wel weer terug. Hoop ik...

 

*Edit: Oh, laat maar. Spontaan doet t update programma weer wat. (Niet veel, hij staat nog op 0%, maar hij is in ieder geval niet meer blanco.)

Edited by Nielo
Link to comment
Share on other sites

Hm, internet doet nu helemaal niet meer wat ik wil, dus miss is dit een dubbele post, maar volgens mij niet.

 

Wat fijn dat je beslissing zo goed uitpakt! Dat je tot na je contract door mag werken betekent vast dat je contract wel verlengd zal worden! :thumb_yello:

 

 

 

Met mij gaat t ook goed, ben ook niet vaak meer online, maar ga daar, als internet dat toestaat tenminste, proberen verandering in te brengen. De Dutch thread heeft ons nodig. :bleh:

 

Nu ga ik even mn computer opnieuw opstarten om te kijken of dat update programma dan weer wil werken. Ik ben zo wel weer terug. Hoop ik...

 

Inderdaad, dat denk ik dus ook .. Heb het voor de zekerheid nog even vlug gevraagd of hij er rekening mee had gehouden dat mijn contract de 21e afgelopen was, en dat was in orde meen ik begrepen te hebben (hij was nogal haastig dus ik heb er verder ook niks meer over gevraagd, doe ik nog wel eens als het wat rustiger is :wink2:).

 

 

Tot zo. En anders was het fijn je weer eens (even) hier gehad te hebben :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, dat denk ik dus ook .. Heb het voor de zekerheid nog even vlug gevraagd of hij er rekening mee had gehouden dat mijn contract de 21e afgelopen was, en dat was in orde meen ik begrepen te hebben (hij was nogal haastig dus ik heb er verder ook niks meer over gevraagd, doe ik nog wel eens als het wat rustiger is :wink2:).

 

 

Tot zo. En anders was het fijn je weer eens (even) hier gehad te hebben :naughty::mf_rosetinted:

 

Altijd handig om t nog ff te checken ja! Maar dat zal vast wel in orde zijn hoor. Zeker als iemand anders vandaag nog te horen heeft gekregen dat ze deze baan niet meer heeft.

 

Hm... 0 kB in totaal, 0% voltooid. *zucht*

Link to comment
Share on other sites

Oei, misschien ook niet goed :roftl:

 

Hierover: http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=23524930&blogID=469383989

 

Vind mijn vorige comment misschien een beetje niet lief .. en nu wil ik eens lief zijn :mf_rosetinted::bleh:

 

Het is maar een beetje niet lief. Dat hoef je volgens mij niet goed te maken. Bovendien, mannen en multi-tasking... :roftl:

 

Hm, internet doet nu helemaal niet meer wat ik wil, dus miss is dit een dubbele post, maar volgens mij niet.

 

Wat fijn dat je beslissing zo goed uitpakt! Dat je tot na je contract door mag werken betekent vast dat je contract wel verlengd zal worden! :thumb_yello:

 

 

 

Met mij gaat t ook goed, ben ook niet vaak meer online, maar ga daar, als internet dat toestaat tenminste, proberen verandering in te brengen. De Dutch thread heeft ons nodig. :bleh:

 

Nu ga ik even mn computer opnieuw opstarten om te kijken of dat update programma dan weer wil werken. Ik ben zo wel weer terug. Hoop ik...

 

*Edit: Oh, laat maar. Spontaan doet t update programma weer wat. (Niet veel, hij staat nog op 0%, maar hij is in ieder geval niet meer blanco.)

 

De thread heeft ons inderdaad hard nodig. Blij dat je er nog even bent.

Link to comment
Share on other sites

Altijd handig om t nog ff te checken ja! Maar dat zal vast wel in orde zijn hoor. Zeker als iemand anders vandaag nog te horen heeft gekregen dat ze deze baan niet meer heeft.

 

Hm... 0 kB in totaal, 0% voltooid. *zucht*

 

Volgens mij mis je ergens een "10" ... :naughty::mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Het is maar een beetje niet lief. Dat hoef je volgens mij niet goed te maken. Bovendien, mannen en multi-tasking... :roftl:

 

Ja, ik WEET het (daarom ook dat ik het zei :naughty::roftl:) maarja .. toch .. Ik vind 'm best wel leuk hoor, eigenlijk :mf_rosetinted:

 

Maarja, zij zegt ookal dat hij misschien de uitzondering is .. dat zullen we wel zien dan .. heeft niet veel zin er nog verder op in te gaan .. ofzo?

 

:roftl:

 

Goedenavond mensen!

 

Diana! :boing:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy