Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ow .. even wat anders ..

 

Nielo, jij weet nog niet van mijn geweldig aanwinst hé?

Kaatje, jij weet dat wel denk ik? Of ook niet?

Indien wel, wist je ookal dat dat ding echt is?

 

 

(moest je geen idee hebben waar ik het over zou kunnen hebben, wat best wel zo kan zijn :roftl: Air Traffic & 500 .. zegt je dat wat?)

Link to comment
Share on other sites

Hola! Hoe is het?

Al details bekend over de bruiloft? :mf_rosetinted:

 

F***, en ik had nog zo de hoop dat je het vergeten zou zijn :roftl:

 

Het ging goed .. tot nu .. :mf_rosetinted::bleh:

 

 

Neen hoor, gaat wel goed :wink2:

Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond mensen!

 

Diana! :bye: Hoe is het ermee?

 

Hello. :biggrin2:

 

Alles goed?

 

 

 

:sneaky2::roftl:

 

I know... hij is nog steeds maar 0%, dat kan toch niet goed zijn? Bah.

 

0% klinkt niet helemaal goed nee. Heb je al geprobeerd te schoppen? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik vrees er ook voor ja .. sorry :roftl:

 

Daymn.

 

Never trust a computer you can't throw out a window. :mf_rosetinted:

 

Met mij wel! Met jou?

 

Met mij ook wel, behalve dan dat mijn computer niet doet wat ik wil.

 

Ow .. even wat anders ..

 

Nielo, jij weet nog niet van mijn geweldig aanwinst hé?

Kaatje, jij weet dat wel denk ik? Of ook niet?

Indien wel, wist je ookal dat dat ding echt is?

 

 

(moest je geen idee hebben waar ik het over zou kunnen hebben, wat best wel zo kan zijn :roftl: Air Traffic & 500 .. zegt je dat wat?)

 

Huh, wat? Nee, maar ik ben nu wel heel benieuwd!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hola! Hoe is het?

Al details bekend over de bruiloft? :mf_rosetinted:

 

 

 

Met mij wel! Met jou?

 

Oh ja, die uitnodiging hebben we nog steeds niet gehad :thumbdown:

 

Ow .. even wat anders ..

 

Nielo, jij weet nog niet van mijn geweldig aanwinst hé?

Kaatje, jij weet dat wel denk ik? Of ook niet?

Indien wel, wist je ookal dat dat ding echt is?

 

 

(moest je geen idee hebben waar ik het over zou kunnen hebben, wat best wel zo kan zijn :roftl: Air Traffic & 500 .. zegt je dat wat?)

 

Vertel vertel. Ik weet van niks volgens mij.

Link to comment
Share on other sites

F***, en ik had nog zo de hoop dat je het vergeten zou zijn :roftl:

 

Het ging goed .. tot nu .. :mf_rosetinted::bleh:

 

 

Neen hoor, gaat wel goed :wink2:

Met jou?

 

:naughty:

 

Met mij is het ook goed!

Ik ben net een olifant, ik vergeet nooit. (Ok dat is niet waar maar ik vond het wel enig klinken).

 

Diana! :bye: Hoe is het ermee?

 

Goed goed! Met jou?

Link to comment
Share on other sites

0% klinkt niet helemaal goed nee. Heb je al geprobeerd te schoppen? :mf_rosetinted:

 

Hm, misschien moet ik dat maar ns doen ja. Voor bedreigingen is ie in ieder geval niet gevoelig.

 

Of miss moet ik de download maar gewoon stoppen en opnieuw proberen? Hmm... als ik nou eens heel hard gil, dan schrikt ie misschien zo, dat alles weer werkt. :biggrin2:

 

*EDIT: Oh, erover praten werkt blijkbaar ook. Ook nu is ie spontaan weer begonnen. 27% al. Dat gaat lekker. Jullie goede invloeden komen door denk ik. (Serieus, ik heb echt een slechte invloed op computers. Eerst deed mijn internet t al niet, kom ik bij mn ouders, ging internet er daar spontaan ook uit. :doh:)

Link to comment
Share on other sites

Huh, wat? Nee, maar ik ben nu wel heel benieuwd!!! :blink

 

Neu, echt? :naughty:

Zal het zodadelijk vertellen :wink2:

 

Oh ja, die uitnodiging hebben we nog steeds niet gehad :thumbdown

 

 

 

Vertel vertel. Ik weet van niks volgens mij.

 

IK HEB TOCH AL GEZEGD .. dat die zeker niet gaat plaatsvinden voor 2010 en het dus te vroeg is hiervoor? :mf_rosetinted:

 

 

Jij ookal niet? :blink::roftl:

 

:naughty:

 

Met mij is het ook goed!

Ik ben net een olifant, ik vergeet nooit. (Ok dat is niet waar maar ik vond het wel enig klinken).

 

Hmmja, klinkt geweldig .. zeer handig ook :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dus ... aanschouw ..

 

IMG_5989_.jpg

 

De aller- allereerste single van Air Traffic, voor ze hun platencontract kregen, zijn maar 500 exemplaren van .. en deze is van mij! :biggrin2:

 

Maar het "probleem" nu was dat je een Vinyl had en een Single, maar je vond alleen info op internet van een Vinyl, nergens iets van een Single. Dus ik had een bericht naar hun myspace gestuurd (die van AT zelf) met de vraag of die single eigenlijk wel bestond, kreeg geen reactie ... (verrassing :bleh:).

 

Dus na een tijdje denken toch maar gekocht, maar natuurlijk zat ik wel te twijfelen. Dus heb ik nog eens een bericht gedaan naar de myspace van Jim .. en rara: de dag erna had ik een antwoord op mijn bericht dat ik naar de AT-myspace gestuurd had!

 

En ik verdenk Jim :naughty: (is een beetje te toevallig en hij had mijn bericht wel gelezen maar was dus de dag dat het antwoord kwam nog niet op zijn myspace geweest en weet ik veel wat nog allemaal, maar hij heeft dus geantwoord, ben ik zeker van :mf_rosetinted: Of wil ik gewoon denken :roftl:).

 

En het ding is dus echt! Er is ook een single van uit .. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Dus ... aanschouw ..

 

IMG_5989_.jpg

 

De aller- allereerste single van Air Traffic, voor ze hun platencontract kregen, zijn maar 500 exemplaren van .. en deze is van mij! :biggrin2

 

Maar het "probleem" nu was dat je een Vinyl had en een Single, maar je vond alleen info op internet van een Vinyl, nergens iets van een Single. Dus ik had een bericht naar hun myspace gestuurd (die van AT zelf) met de vraag of die single eigenlijk wel bestond, kreeg geen reactie ... (verrassing :bleh).

 

Dus na een tijdje denken toch maar gekocht, maar natuurlijk zat ik wel te twijfelen. Dus heb ik nog eens een bericht gedaan naar de myspace van Jim .. en rara: de dag erna had ik een antwoord op mijn bericht dat ik naar de AT-myspace gestuurd had!

 

En ik verdenk Jim :naughty (is een beetje te toevallig en hij had mijn bericht wel gelezen maar was dus de dag dat het antwoord kwam nog niet op zijn myspace geweest en weet ik veel wat nog allemaal, maar hij heeft dus geantwoord, ben ik zeker van :mf_rosetinted: Of wil ik gewoon denken :roftl:).

 

En het ding is dus echt! Er is ook een single van uit .. :wink2

 

Oooohhh, cool man!!! Zeker als er maar zo weinig exemplaren van zijn! En ik geloof vast dat t Jim was die je geantwoord heeft. Dat kan bijna niet anders! :biggrin2:

 

Ja joh, geef me even wat tijd .. ik kan snel typen maar zo snel nu ook weer niet .. :roftl:

 

Lol, sorry. Komt door mn computer-stress. :bleh: (96%. Yay!)

 

Ik wil trouwens echt Alice in Wonderland zien. (Burton, Depp, Bonham-Carter, Alan Rickman, Crispin Glover, Anne Hathaway... :punk:) Maar dat terzijde.

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

 

Met mij is het ook goed!

Ik ben net een olifant, ik vergeet nooit. (Ok dat is niet waar maar ik vond het wel enig klinken).

 

 

 

Goed goed! Met jou?

 

Met mij is 't goed.

 

Neu, echt? :naughty:

Zal het zodadelijk vertellen :wink2:

 

 

 

IK HEB TOCH AL GEZEGD .. dat die zeker niet gaat plaatsvinden voor 2010 en het dus te vroeg is hiervoor? :mf_rosetinted:

 

Ik heb geduld. :mf_rosetinted:

 

Dus ... aanschouw ..

 

IMG_5989_.jpg

 

De aller- allereerste single van Air Traffic, voor ze hun platencontract kregen, zijn maar 500 exemplaren van .. en deze is van mij! :biggrin2:

 

 

Da's een hele bijzondere om te hebben joh! Kan me goed voorstellen dat je daar blij mee bent.

Link to comment
Share on other sites

Oooohhh, cool man!!! Zeker als er maar zo weinig exemplaren van zijn! En ik geloof vast dat t Jim was die je geantwoord heeft. Dat kan bijna niet anders! :biggrin2:

 

 

 

Lol, sorry. Komt door mn computer-stress. :bleh (96%. Yay!)

 

Ik wil trouwens echt Alice in Wonderland zien. (Burton, Depp, Bonham-Carter, Alan Rickman, Crispin Glover, Anne Hathaway... :punk:) Maar dat terzijde.

 

:naughty: En dat brengt de teller dus op: 4 .. We gaat goed! :naughty::mf_rosetinted:

 

Dan moet je gaan! :thumb_yello: (of ligt het zo simpel niet? :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Oooh dat is moeilijk uit te leggen.. :naughty

 

Fijn ja .. daar heb ik wat aan .. :sneaky2:

 

:roftl:

 

Ik heb geduld. :mf_rosetinted:

 

 

 

Da's een hele bijzondere om te hebben joh! Kan me goed voorstellen dat je daar blij mee bent.

 

Super :mf_rosetinted:

 

 

En ja, ben ik ook :biggrin2:

 

En vandaag zat er iets in de brievenbus (of ja, het stond aan de deur blijkbaar :thumbdown:) waar ik OOK heel blij mee ben :boing:

Link to comment
Share on other sites

Fijn ja .. daar heb ik wat aan .. :sneaky2:

 

Super :mf_rosetinted:

 

En ja, ben ik ook :biggrin2:

 

En vandaag zat er iets in de brievenbus (of ja, het stond aan de deur blijkbaar :thumbdown:) waar ik OOK heel blij mee ben :boing:

 

Vrij weinig inderdaad. :naughty:

 

Ooooh pakjes krijgen is altijd leuk!

Als het goed is ligt morgen mijn Milow cd in de bus.

Aaaayo I'm tired of using technologyyyyy! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Vrij weinig inderdaad. :naughty:

 

Ooooh pakjes krijgen is altijd leuk!

Als het goed is ligt morgen mijn Milow cd in de bus.

Aaaayo I'm tired of using technologyyyyy! :wub2:

 

Leuk! :wub2:

 

En ja, krijgen is leuk .. het zelf moeten kopen wat minder .. En dan heel blij zijn met het aankomen terwijl je er hier alleen maar commentaar op krijgt al helemaal .. :roftl:

 

Maar ik trek er mij niks van aan :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy