Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Met mij is het goed! Ik heb koude handen en een warm hoofd.

 

Hoe is het met jou?

 

Ow .... Ik ook koude handen maar geen warm hoofd (of toch niet warmer dan anders :bleh:). Voor de rest ook alles ok .. heb maandag & dinsdag vrij dus dat is altijd goed :biggrin2:

 

Baal ergens wel nog steeds dat ik mijn videos heb moeten verwijderen :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ow .... Ik ook koude handen maar geen warm hoofd (of toch niet warmer dan anders :bleh:). Voor de rest ook alles ok .. heb maandag & dinsdag vrij dus dat is altijd goed :biggrin2:

 

Baal ergens wel nog steeds dat ik mijn videos heb moeten verwijderen :thumbdown:

 

Dan moet je net als ik een muts op je hoofd zetten, dan issie ook warm. :mf_rosetinted:

 

Videos? Verwijderen?

Link to comment
Share on other sites

Dan moet je net als ik een muts op je hoofd zetten, dan issie ook warm. :mf_rosetinted:

 

Videos? Verwijderen?

 

:roftl: Binnen? Neen sorry .. niet zo mijn ding :bleh:

 

Ja :thumbdown:

Had een e-mail gekregen dat youtube een video had verwijderd ... natuurlijk net de beste video van AT die ik had :sad: En nu heb ik de rest ook maar verwijderd .. moest wel .. anders zouden ze mijn account dichtgooien en aangezien die Mika-videos erop staan ...

 

Dus .. mijn videos weg, die andere videos weg (is al een paar weken terug gebeurt) .. dus nu zijn er (bij mijn weten) amper nog leuke AT-videos over :sad: En al helemaal niet live... :sad:

Link to comment
Share on other sites

Helloo Bitches en Bitchos:mf_rosetinted:

 

Hola. :mf_rosetinted:

 

:roftl: Binnen? Neen sorry .. niet zo mijn ding :bleh:

 

Ja :thumbdown:

Had een e-mail gekregen dat youtube een video had verwijderd ... natuurlijk net de beste video van AT die ik had En nu heb ik de rest ook maar verwijderd .. moest wel .. anders zouden ze mijn account dichtgooien en aangezien die Mika-videos erop staan ...

 

Dus .. mijn videos weg, die andere videos weg (is al een paar weken terug gebeurt) .. dus nu zijn er (bij mijn weten) amper nog leuke AT-videos over En al helemaal niet live... :sad:

 

Maar het is hip! Echt. :naughty:

 

En oen, dan zet je ze toch gewoon op privé in plaats van ze te verwijderen. Dan kan jij ze tenminste nog wel zelf bekijken.

Link to comment
Share on other sites

Hola. :mf_rosetinted:

 

 

 

Maar het is hip! Echt. :naughty:

 

En oen, dan zet je ze toch gewoon op privé in plaats van ze te verwijderen. Dan kan jij ze tenminste nog wel zelf bekijken.

 

Vast .. maar ik ben niet hip :mf_rosetinted:

 

Dat maakt ook niet uit hé, ik heb ze sowieso op mijn pc (en dvd)..

Het was net het leuke dat ik ze aan anderen kon laten zien .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Vast .. maar ik ben niet hip :mf_rosetinted:

 

Dat maakt ook niet uit hé, ik heb ze sowieso op mijn pc (en dvd)..

Het was net het leuke dat ik ze aan anderen kon laten zien .. :bleh:

 

Ooooh op die fiets. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, dat is een moeilijke ..

Is er nog wat gebeurt ondertussen?

Het zal in ieder geval niet veel zijn :roftl:

 

nja,,:bleh:

ik kwam hier,,en ik dacht,,

'hé? zijn we nog altijd in dezelfde thread? dat is tog ook niet de gewoonte vn de dutchies,,':boxed::naughty:

Link to comment
Share on other sites

nja,,:bleh:

ik kwam hier,,en ik dacht,,

'hé? zijn we nog altijd in dezelfde thread? dat is tog ook niet de gewoonte vn de dutchies,,':boxed::naughty:

 

Neen, je sais ... Maarja, wat doe je eraan hé?

 

Ik ga heel even verhuizen, heb wat te posten in een andere thread .. :naughty:

Niet dat ik hier ondertussen veel zal missen .. maar toch maar even zeggen .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Neen, je sais ... Maarja, wat doe je eraan hé?

 

Ik ga heel even verhuizen, heb wat te posten in een andere thread .. :naughty:

Niet dat ik hier ondertussen veel zal missen .. maar toch maar even zeggen .. :roftl:

haha,,wacht maar,:naughty::naughty:

ik zal hier eens heel die thread gaan volspammen terwijl jij weg bent,,:naughty:

(tot hoeveel posts gaan we eig per thread?:bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy