Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

:crybaby

 

Ja nou .. stilletjes ...

Voor de rest ok .. vandaag naar paardenbeest geweest, heb er weer opgezeten :biggrin2: En ook een groot stuk met de fiets .. waardoor ik dus nu enorm kontpijn heb en morgen enorme spierpijn ga hebben :blush-anim-cl::roftl:

 

Met jou alles ok?

 

Ow ow! Goed bezig! :naughty:

Ik heb nu spierpijn, maar ik heb geen idee waarvan! :roftl:

Verder alles goed hoor! Beetje druk alleen! :thumbdown:

 

Hola. :mf_rosetinted:

 

Hola! Cómo estás?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey!

Wie is die gabber in je avie?:naughty:

 

Brian Molko. :wub2:

 

Hola! Cómo estás?

 

Hola is waar mijn kennis van het Spaans begint en eindigt.

 

Diana :boing:

 

:naughty:

 

Ik verveel me! Van ellende zit ik maar Ruben Nicolai dingetjes te kijken op youtube.

Link to comment
Share on other sites

En toen was ik weer thuis.

Was goed bij te lezen hier:roftl:

 

Heb een smsje van een zeker iemand van afgelopen zaterdag en daarna heeftie me nog 2x geprobeerd te bellen:shocked:

Waarom ben ik altijd zo "lief" om mijn eigen nummer te geven...gvd...:shocked:

Link to comment
Share on other sites

En toen was ik weer thuis.

Was goed bij te lezen hier:roftl:

 

Heb een smsje van een zeker iemand van afgelopen zaterdag en daarna heeftie me nog 2x geprobeerd te bellen:shocked:

Waarom ben ik altijd zo "lief" om mijn eigen nummer te geven...gvd...:shocked:

 

Ow, echt? Ai :roftl:

Wat stuurde ie dan? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

En toen was ik weer thuis.

Was goed bij te lezen hier:roftl:

 

Heb een smsje van een zeker iemand van afgelopen zaterdag en daarna heeftie me nog 2x geprobeerd te bellen:shocked:

Waarom ben ik altijd zo "lief" om mijn eigen nummer te geven...gvd...:shocked:

 

*giegelt in vuistjes*

 

Ik heb 5 foto's van Jim doorgemaild gekregen van die ene gast van die website van Jose vrijdag (of wanneer dat ook geweest mag zijn) :shocked::woot_jump::roftl:

 

whaaaaa wat goed! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

*giegelt in vuistjes*

 

 

 

whaaaaa wat goed! :thumb_yello:

 

:biggrin2: Hij is volgens mij de leukste vergeten en ze zijn nog steeds maar 600x400 .. maar ach .. toch al super? :biggrin2:

 

En misschien krijg ik die ene ook nog wel :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb 5 foto's van Jim doorgemaild gekregen van die ene gast van die website van Jose vrijdag (of wanneer dat ook geweest mag zijn) :shocked::woot_jump::roftl:

 

WOOHOO :woot_jump:

 

Ow, echt? Ai :roftl:

Wat stuurde ie dan? :bleh:

 

Nou: hi are u ok drop me a line if u still want to see mee. Steve G.

Ik heb nooit gezegd dat ik hem weer wilde zien!

 

*giegelt in vuistjes*

 

 

 

whaaaaa wat goed! :thumb_yello:

 

Tut.

 

Haj allemaal!

Link to comment
Share on other sites

WOOHOO :woot_jump:

 

 

 

Nou: hi are u ok drop me a line if u still want to see mee. Steve G.

Ik heb nooit gezegd dat ik hem weer wilde zien!

 

 

 

Tut.

 

Haj allemaal!

 

Aaaaaaaaw .. leuk :wub2:

 

 

 

 

Ok, misschien niet .. :roftl: Arme jij .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaaaw .. leuk :wub2:

 

 

 

 

Ok, misschien niet .. :roftl: Arme jij .. :bleh:

 

Tis mijn eigen schuld omdat ik wederom mijn nummer heb gegeven, echt een dombo ben ik.

Vroeger, toen alles nog "normaal" was, wisselde je nummers uit in de weet dat je beiden er geen gebruik van zou maken, want zoenen tijdens stappen was zoenen tijdens stappen en dat was het, maar het was een beleefde manier van afscheid nemen.

Nu ineens nemen ze ook daadwerkelijk contact op!

:shocked:

Ik begrijp er niks meer van. Ik had van hem wel verwacht dat hij zaterdag direct zou smsen, maar niet nu nog eigenlijk, ik dacht dat hij het wel snapte....niet dus:shocked:

Porkface..... :crybaby: (hij dus he!)

Link to comment
Share on other sites

Is inderdaad onwijs lief! :wink2:

 

 

 

 

:cool:

 

hoi!

 

Uhu .. zeker gezien het een professionele fotograaf is (naja, heeft toch serieus beter materiaal dan de doorsnee-mensen :roftl:) en die doen dat meestal niet ... dan is het van: betaal er maar voor .. (en dan zelfs nog voor een afdruk, want de foto zelf geven ze nooit door..).

 

Avond meisjes! :boing:

 

Kaatje! :boing:

Link to comment
Share on other sites

Avond meisjes! :boing:

 

Maaaaaaaaaaaaam! :huglove:

 

Uhu .. zeker gezien het een professionele fotograaf is (naja, heeft toch serieus beter materiaal dan de doorsnee-mensen :roftl:) en die doen dat meestal niet ... dan is het van: betaal er maar voor .. (en dan zelfs nog voor een afdruk, want de foto zelf geven ze nooit door..).

 

Inderdaad, dat zal ook wel de reden zijn dat ie niet onwijs hoge resolutie foto's stuurde, maar toch... :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Uhu .. zeker gezien het een professionele fotograaf is (naja, heeft toch serieus beter materiaal dan de doorsnee-mensen :roftl:) en die doen dat meestal niet ... dan is het van: betaal er maar voor .. (en dan zelfs nog voor een afdruk, want de foto zelf geven ze nooit door..).

 

 

 

Kaatje! :boing:

 

MAMSIEIEIEIEIE

 

*hoest nou?*

 

Meisjes van me! :boing:

 

'k zit bij m'n moeder

Link to comment
Share on other sites

Tis mijn eigen schuld omdat ik wederom mijn nummer heb gegeven, echt een dombo ben ik.

Vroeger, toen alles nog "normaal" was, wisselde je nummers uit in de weet dat je beiden er geen gebruik van zou maken, want zoenen tijdens stappen was zoenen tijdens stappen en dat was het, maar het was een beleefde manier van afscheid nemen.

Nu ineens nemen ze ook daadwerkelijk contact op!

:shocked:

Ik begrijp er niks meer van. Ik had van hem wel verwacht dat hij zaterdag direct zou smsen, maar niet nu nog eigenlijk, ik dacht dat hij het wel snapte....niet dus:shocked:

Porkface..... :crybaby: (hij dus he!)

 

Als je niet wil dat iemand je belt, moet je je nummer niet geven. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, dat zal ook wel de reden zijn dat ie niet onwijs hoge resolutie foto's stuurde, maar toch... :thumb_yello:

 

Denk het inderdaad ook .. maar ach .. heb het gewoon gevraagd, omdat ik toch moest vragen achter die ene foto (wil ik eigenlijk toch ook wel hebben :bleh:).

 

Kreeg er wel een leuk tekstje bij:

Is geen probleem zeg maar wat je wilt hebben.

en wat Jimbo betreft die heb ik zeker ook voor me lens gehad. Al zijn de pics van Chris beter, maar das weer een ander verhaal.

 

:roftl:

 

Meisjes van me! :boing:

 

'k zit bij m'n moeder

 

Ow ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy