Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Denk het inderdaad ook .. maar ach .. heb het gewoon gevraagd, omdat ik toch moest vragen achter die ene foto (wil ik eigenlijk toch ook wel hebben :bleh:).

 

Kreeg er wel een leuk tekstje bij:

 

Jimbo? :roftl:

 

Juist...:blink:

 

Weer wat geleerd! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Niet juist dan? :roftl:

 

Nee, zo werkte dat niet in "onze staptijd". Tot iets van 2-3 jaar geleden dus...:blink:

Daar was het van: je geeft je nummer om geen awkward einde te hebben en toch netjes af te handelen en beiden maak je er geen gebruik van. Of je geeft een fake nummer, maar dat heb ik dan weer nooit over mijn hart kunnen verkrijgen...

 

Jimbo? :roftl:

 

 

 

Weer wat geleerd! :roftl:

 

Ja duidelijk....nie meer doen bianca...:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Jimbo? :roftl:

 

Blijkbaar :roftl: Don't ask me why .. :roftl:

Vond het super dat z'n foto's van Chris beter zijn .. niet dat ik er wat aan heb, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nee, zo werkte dat niet in "onze staptijd". Tot iets van 2-3 jaar geleden dus...:blink:

Daar was het van: je geeft je nummer om geen awkward einde te hebben en toch netjes af te handelen en beiden maak je er geen gebruik van. Of je geeft een fake nummer, maar dat heb ik dan weer nooit over mijn hart kunnen verkrijgen...

 

:roftl:

 

In mijn tijd ging je of gewoon weg, of je ging mee naar huis. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Misschien is het iets regionaals.. maar ik zou pissig zijn als ik een gozer mijn nummer gaf en hij mij niet zou bellen. :naughty:

 

Precies.

Besides, I wouldn't "zoenen" before giving him my number and see if he called back! In what world do you dutchies live?? :roftl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Awwww....nog eens alle filmpjes en fotos van afgelopen weekend doornemen?:naughty:

 

Hmmneen, hoeft niet zo nodig .. ze zijn leuk maar ik ken ze al bijna vanbuiten :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Precies.

Besides, I wouldn't "zoenen" before giving him my number and see if he called back! In what world do you dutchies live?? :roftl::roftl:

 

:shocked: Ey ..

 

 

 

 

Or no .. I'm not a Dutchie .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Misschien is het iets regionaals.. maar ik zou pissig zijn als ik een gozer mijn nummer gaf en hij mij niet zou bellen. :naughty:

 

Kweejnie. Ik heb geleerd...trial and error en er toen eens met wat kerelvrienden over gebabbeld en toen kwam ik achter die ongeschreven stapregel zeg maar. Ze belden mij dus ook nie, maargoed nu ist dus weer ineens anders ofzo...

Misschien komt het omdat deze gast iets ouder dan ik was en dus leeft met het idee: een meisje bel je terug?

VERMOEIEND dit!:roftl:

 

Precies.

Besides, I wouldn't "zoenen" before giving him my number and see if he called back! In what world do you dutchies live?? :roftl::roftl:

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Precies.

Besides, I wouldn't "zoenen" before giving him my number and see if he called back! In what world do you dutchies live?? :roftl::roftl:

 

Hey niet alle dutchies over 1 kam scheren hè?!

Anders ga ik weer over bier beginnen enzo. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Kweejnie. Ik heb geleerd...trial and error en er toen eens met wat kerelvrienden over gebabbeld en toen kwam ik achter die ongeschreven stapregel zeg maar. Ze belden mij dus ook nie, maargoed nu ist dus weer ineens anders ofzo...

Misschien komt het omdat deze gast iets ouder dan ik was en dus leeft met het idee: een meisje bel je terug?

VERMOEIEND dit!:roftl:

 

Als hij nou toch de hele tijd aan het bellen is kun je net zo goed afspreken.

Minder gelul, meer geneuk. :mf_rosetinted:

 

(Het is na twaalven, het mag).

Link to comment
Share on other sites

Hey niet alle dutchies over 1 kam scheren hè?!

Anders ga ik weer over bier beginnen enzo. :mf_rosetinted:

 

En ik over tulpen, molens, kaas, en vooral meisjes die het niet leuk vinden dat een kerel hen terugbelt (nietwaar, Biekje? ;)) :naughty:

Jullie zijn te ingewikkeld voor mij. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

En ik over tulpen, molens, kaas, en vooral meisjes die het niet leuk vinden dat een kerel hen terugbelt (nietwaar, Biekje? ;)) :naughty:

Jullie zijn te ingewikkeld voor mij. :mf_rosetinted:

 

Dan rest de vraag, ligt dat aan ons of aan jou? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Als hij nou toch de hele tijd aan het bellen is kun je net zo goed afspreken.

Minder gelul, meer geneuk. :mf_rosetinted:

 

(Het is na twaalven, het mag).

 

Nah hij heeft sms gestuurd en half uur later 2x gebeld, mag hopen dattie het hierbij laat.

Hij heeft een bierpens...*zegt Big Girl herself*

Ok, ik ben best toe aan een goeie f*ck, maar daar heb ik mijn mensen voor (zonder bierbuik)

 

En ik over tulpen, molens, kaas, en vooral meisjes die het niet leuk vinden dat een kerel hen terugbelt (nietwaar, Biekje? ;)) :naughty:

Jullie zijn te ingewikkeld voor mij. :mf_rosetinted:

 

LOL

Nah ik vind het wel leuk als een kerel terug belt, maar dan wel de goede graag!!!

 

Ik vind het ook erg ingewikkeld worden allemaal:shocked: stomme mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Dan rest de vraag, ligt dat aan ons of aan jou? :mf_rosetinted:

 

Dat jullie te ingewikkeld zijn?weet nie

Ik ben simpel

Ik ben dom

Ik kan geen nederlands spreken, ik versta je niet! Wat zeg je? Oh Pieter, pas op, hier komt de tram. Vergeet je paraplu niet! Moeder is in de keuken.

 

Ik denk dat ik mijn schoolboeken te lang ben blijven lezen...

Link to comment
Share on other sites

Nah hij heeft sms gestuurd en half uur later 2x gebeld, mag hopen dattie het hierbij laat.

Hij heeft een bierpens...*zegt Big Girl herself*

Ok, ik ben best toe aan een goeie f*ck, maar daar heb ik mijn mensen voor (zonder bierbuik)

 

Ik versta je niet, ik versta je niet, ik wilje gewoon niet meer verstaan :roftl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nah hij heeft sms gestuurd en half uur later 2x gebeld, mag hopen dattie het hierbij laat.

Hij heeft een bierpens...*zegt Big Girl herself*

Ok, ik ben best toe aan een goeie f*ck, maar daar heb ik mijn mensen voor (zonder bierbuik)

 

Oooh maar buikjes zijn juist zo fijn. :wub2:

 

En misschien moet ik toch maar eens overwegen richting Roermond te komen, mannen in overvloed zo te horen. :mf_rosetinted:

 

Dat jullie te ingewikkeld zijn?weet nie

Ik ben simpel

Ik ben dom

Ik kan geen nederlands spreken, ik versta je niet! Wat zeg je? Oh Pieter, pas op, hier komt de tram. Vergeet je paraplu niet! Moeder is in de keuken.

 

Ik denk dat ik mijn schoolboeken te lang ben blijven lezen...

 

Ik hou van jou.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy