Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga mn nest induiken. Truste!

 

:huglove:

 

Ik doe mee

 

Okee okee, dat is jouw mening, daar ga ik niet over :roftl:

 

 

 

Slaap lekker!!

Sweet dreams!

:huglove:

 

 

 

Ik ga ook! Ik moet even van mn zombie-look af!

Weltrusten!

:huglove:

 

I know.

 

Sweet dreams.

 

En ik dus ook.

 

Truste allemaaaaalll!!

Link to comment
Share on other sites

Morguh :mf_rosetinted:

 

 

 

Seg uh .. kunnen we het niet gewoon zo houden zoals het was? Als volgende keer iedereen achter de camera gaat staan zal er niet veel gebeuren hoor.. :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Seg uh .. kunnen we het niet gewoon zo houden zoals het was? Als volgende keer iedereen achter de camera gaat staan zal er niet veel gebeuren hoor.. :blink::roftl:

 

Nee, Biekje en ik ruilen plaats de volgende keer! :cool:

 

 

 

haaaaaaaa waar is iedereen? :tears:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Niet iedereen neen.. De belangrijkste wel :mf_rosetinted:

 

pffff *voelt zich heel onbelangrijk* :sad:

 

Hoe gaat t ermee???

 

Ikke in ieder geval niet! :mf_rosetinted:

Hey! Daar ben ik weer! Hoe gaat het ermee? :wink2:

 

heeeeeeeeeeeeey Mark!

 

Alles wel okee hier,

en daar?

Link to comment
Share on other sites

Ikke in ieder geval niet! :mf_rosetinted:

Hey! Daar ben ik weer! Hoe gaat het ermee? :wink2:

 

Mark :boing:

 

Alles ok.. Met jou?

 

pffff *voelt zich heel onbelangrijk* :sad:

 

Hoe gaat t ermee???

 

Naaaah, jij bent ook belangrijk hoor ... maar anders belangrijk :wink2:

 

Alles ok .. Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Naaaah, jij bent ook belangrijk hoor ... maar anders belangrijk :wink2:

 

Alles ok .. Met jou?

 

gelukkig maar! :roftl:

 

 

Met mij ook alles okee!

Vandaag een gesprek gehad met mn baas en daar is uitgekomen dat ik volgend jaar waarschijnlijk nog wel even kan blijven werken! Dus dat is top! :thumb_yello: (want t was nogal onzeker...)

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes :mf_rosetinted:

Hoe staat het leven hier in de Dutch?

Hier in Dordt beetje te druk. Leuk druk qua hond:mf_rosetinted:, vervelend druk qua studie en werk. Ik snap niet waar al die recepten de afgelopen week ineens vandaan komen. Ja, van artsen, maar waarom zoveel ineens? En dan te bedenken dat het tussen kerst en oud&nieuw nóg drukker gaat worden omdat mensen dan snel nog even medicatie gaan hamsteren.:boxed: Verheug me er nu al op:thumbdown:

Ben 's avonds totaal afgedraaid waardoor ik me hier véél te weinig vertoon. Mijn excuus, ik mis jullie best wel :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

gelukkig maar! :roftl:

 

 

Met mij ook alles okee!

Vandaag een gesprek gehad met mn baas en daar is uitgekomen dat ik volgend jaar waarschijnlijk nog wel even kan blijven werken! Dus dat is top! :thumb_yello: (want t was nogal onzeker...)

 

Jeej, dat is super! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes :mf_rosetinted:

Hoe staat het leven hier in de Dutch?

Hier in Dordt beetje te druk. Leuk druk qua hond:mf_rosetinted:, vervelend druk qua studie en werk. Ik snap niet waar al die recepten de afgelopen week ineens vandaan komen. Ja, van artsen, maar waarom zoveel ineens? En dan te bedenken dat het tussen kerst en oud&nieuw nóg drukker gaat worden omdat mensen dan snel nog even medicatie gaan hamsteren.:boxed Verheug me er nu al op:thumbdown

Ben 's avonds totaal afgedraaid waardoor ik me hier véél te weinig vertoon. Mijn excuus, ik mis jullie best wel :crybaby

 

Annnnnnnnnnnnnooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkk! :boing: :boing: :boing:

 

Druk is niet goed :boxed:

Hier is het rustig .. (is eigenlijk ook niet goed :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes :mf_roetinted:

Hoe staat het leven hier in de Dutch?

Hier in Dordt beetje te druk. Leuk druk qua hond:mf_rosetited:, vervelend druk qua studie en werk. Ik snap niet waar al die recepten de afgelopen week ineens vandaan komen. Ja, van artsen, maar waarom zoveel ineens? En dan te bedenken dat het tussen kerst en oud&nieuw nóg drukker gaat worden omdat mensen dan snel nog even medicatie gaan hamsteren.:boxed: Verheug me er nu al op:thumbdown:

Ben 's avonds totaal afgedraaid waardoor ik me hier véél te weinig vertoon. Mijn excuus, ik mis jullie best wel :crybaby:

 

OMG!! :wub2:

Ik heb de pup gewoon nog niet eens gezien? :shocked: Heb je een foto?

 

Jeej, dat is super! :thumb_yello:

 

uhuh! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Annnnnnnnnnnnnooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkk! :boing: :boing :boing

 

Druk is niet goed :boxed:

Hier is het rustig .. (is eigenlijk ook niet goed :roftl:)

 

Awww wat een welkom toch weer:wub2:

Te rustig is inderdaad ook niet goed. Ik zal een poging doen gewoon weer elke avond te komen, maar ik ben bang dat t niet echt zal gaan lukken. Energie verdelen is nu eenmaal niet mijn sterkste punt.

Hoe is het met je? Alles okee?

Hier op zich redelijk, ik heb mijn handen vol aan Dorus, onze pup. Ik ben het meest thuis en ik vind het leuk om hem op te voeden, althans een poging te doen tot:bleh: Dus daar gaat veel tijd in zitten maar het is wel een slim beestje, hij leert snel:thumb_yello: Ben echt gek op m, vind het nog altijd 'vreemd' dat er ineens weer een hondje loopt hier. Had niet gedacht dat we mn pa om zouden krijgen maar zo zie je maar; de aanhouder wint:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Awww wat een welkom toch weer:wub2:

Te rustig is inderdaad ook niet goed. Ik zal een poging doen gewoon weer elke avond te komen, maar ik ben bang dat t niet echt zal gaan lukken. Energie verdelen is nu eenmaal niet mijn sterkste punt.

Hoe is het met je? Alles okee?

Hier op zich redelijk, ik heb mijn handen vol aan Dorus, onze pup. Ik ben het meest thuis en ik vind het leuk om hem op te voeden, althans een poging te doen tot:bleh: Dus daar gaat veel tijd in zitten maar het is wel een slim beestje, hij leert snel:thumb_yello: Ben echt gek op m, vind het nog altijd 'vreemd' dat er ineens weer een hondje loopt hier. Had niet gedacht dat we mn pa om zouden krijgen maar zo zie je maar; de aanhouder wint:mf_rosetinted

 

:thumb_yello:

En een hondje is inderdaad wat speciaals .. heb hier ook jaren zo'n geval rondlopen gehad :wub2: En hij is leuk! :mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

 

 

Btw, X-factor begint .. dus als ik iets minder aanwezig ben .. mijn excuses :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy