Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

aaaaaaaaaaawww! :shocked::wub2: LIEF!!

Hihi en die foto van Poeka is ook wijs! :naughty: Die loopt nu ook bij jullie rond?

 

Poeka loopt hier nu ook ja uiteraard. Voor haar gingen we in eerste instantie. Toen we bij die vrouw binnenwaren lag er dus binnen tien seconden een klein zwart hondenbeest voor mn voeten te rollen en toen hadden we Poeka dus nog niet eens gezien.....Maar toen ik dat ventje optilde was ik meteen verkocht, en datzelfde gebeurde mn moeder ook. Die zei voor de gein van 'hem nemen we ook mee' waarop die vrouw zei dat dat goed was:blink: Mam gelijk mn pa bellen en ik was zo bang dat hij nee zou zeggen. Maar tot mn grote verbazing ging hij akkoord. Niet van harte ("het is dan wel JULLIE hond dus jullie laten m uit" en meer van dat soort gemopper) maar het mocht. We zijn meteen maar even gaan showen en toen hij Dorus gezien had werd dat gemopper al minder en nu is hij compleet weg van dat ventje. De reacties die je krijgt als je met m over straat loopt....Echt iedereen valt als een blok voor hem en ik heb al tig keer de vraag gekregen wat dat voor ras is....Een rasechte vuilnisbak:bleh: Kruising tussen een foxterriër en een poedel en een bouvier en een labrador en weet ik t wat voor rassen er nog meer in zn voorgeschiedenis zitten.....Maar hij heeft een ontzettend lief koppie en daarmee weet hij overal de show te stelen:wub2:

Ik ga 4 januari een puppycursus met m doen. Niet dat ik m niet zelf op zou kunnen voeden maar ik vind het gewoon leuk om met m bezig te zijn en bovendien heb je dat certificaat nodig voordat je met vervolgcursussen als Elementaire Gehoorzaamheid enzo verder kunt gaan....

We hebben inmiddels veel meer leuke en lieve foto's maar die staan nog niet online. Mam moet eens opschieten daarmee (scheelt mij weer werk:naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Poeka loopt hier nu ook ja uiteraard. Voor haar gingen we in eerste instantie. Toen we bij die vrouw binnenwaren lag er dus binnen tien seconden een klein zwart hondenbeest voor mn voeten te rollen en toen hadden we Poeka dus nog niet eens gezien.....Maar toen ik dat ventje optilde was ik meteen verkocht, en datzelfde gebeurde mn moeder ook. Die zei voor de gein van 'hem nemen we ook mee' waarop die vrouw zei dat dat goed was:blik: Mam gelijk mn pa bellen en ik was zo bang dat hij nee zou zeggen. Maar tot mn grote verbazing ging hij akkoord. Niet van harte ("het is dan wel JULLIE hond dus jullie laten m uit" en meer van dat soort gemopper) maar het mocht. We zijn meteen maar even gaan showen en toen hij Dorus gezien had werd dat gemopper al minder en nu is hij compleet weg van dat ventje. De reacties die je krijgt als je met m over straat loopt....Echt iedereen valt als een blok voor hem en ik heb al tig keer de vraag gekregen wat dat voor ras is....Een rasechte vuilnisbak:bleh: Kruising tussen een foxterriër en een poedel en een bouvier en een labrador en weet ik t wat voor rassen er nog meer in zn voorgeschiedenis zitten.....Maar hij heeft een ontzettend lief koppie en daarmee weet hij overal de show te stelen:wub2:

Ik ga 4 januari een puppycursus met m doen. Niet dat ik m niet zelf op zou kunnen voeden maar ik vind het gewoon leuk om met m bezig te zijn en bovendien heb je dat certificaat nodig voordat je met vervolgcursussen als Elementaire Gehoorzaamheid enzo verder kunt gaan....

We hebben inmiddels veel meer leuke en lieve foto's maar die staan nog niet online. Mam moet eens opschieten daarmee (scheelt mij weer werk:naughty:)

 

Aaah leuk heej! :wub2::thumb_yello: Ik kan me de reacties op straat voorstellen! :naughty: Laat je vader m nou ook uit? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Aaah leuk heej! :wub2::thumb_yello: Ik kan me de reacties op straat voorstellen! :naughty: Laat je vader m nou ook uit? :bleh:

 

Vanmiddag moest hij wel want toen waren wij niet thuis. Maar hij voelt zich wel een beetje ongemakkelijk (om niet te zeggen straal voor lul lopen) met zo'n klein hondje over straat....Hij gaat er in elk geval uit voorzorg niet mee naar het park :lmfao::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Vanmiddag moest hij wel want toen waren wij niet thuis. Maar hij voelt zich wel een beetje ongemakkelijk (om niet te zeggen straal voor lul lopen) met zo'n klein hondje over straat....Hij gaat er in elk geval uit voorzorg niet mee naar het park :lmfao::naughty:

 

:lmfao:

hahaha maar hij zou moeten weten dat ie dan juist alle aandacht krijgt van vrouwen, als ie met een puppie loopt! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

nah, gewoon.. :roftl:

 

nogal pauper/lelijk/niet echt tof! :naughty:

 

Je kunt ook gewoon die B door een K veranderen, dat dekt de lading ook wel:wink2::thumb_yello:

 

Oooooooooooooooooooooooooooooow .. :roftl:

 

Maar het nummer dan? Of zijn versie? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Gefeliciteerd:thumb_yello:

Ik zit ondertussen een poging te doen tot studeren, vandaar mijn niet erg snelle reacties:wink2:

 

Pfff, maakt niet uit.. het is hier toch dood :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nee, Biekje en ik ruilen plaats de volgende keer! :cool

 

 

 

haaaaaaaa waar is iedereen? tears:

 

Idd.

 

gelukkig maar! :roftl

 

 

Met mij ook alles okee!

Vandaag een gesprek gehad met mn baas en daar is uitgekomen dat ik volgend jaar waarschijnlijk nog wel even kan blijven werken! Dus dat is top! :thumb_yello: (want t was nogal onzeker...)

 

WOOHOOO!!!!:punk:

 

Meet Dorus:mf_rosetinted:

420745619_5_yZts.jpeg

 

420746101_5_oxG3.jpeg

 

En hier gingen we eigenlijk voor: Poeka

420746464_5_b0rY.jpeg

 

:wub2:

 

 

Hoi allemaal!

Link to comment
Share on other sites

Ah het forum werkt weer, gelukkig! :naughty:

 

Even illegaal vanaf het werk laten weten dat ik nog aan jullie denk. Online komen is een tikkie lastig op het moment, en dat kan nog wel een tijd(je?) gaan duren.

:huglove:

 

Fijn om van je te horen! :wub2:

We missen je wel hoor! :sad:

 

Sterkte en tot snel! :huglove:

 

 

*gaat weer aan t werk* :fisch:

Link to comment
Share on other sites

Jeeeeeeeeej, ben teruggeraakt! :biggrin2: Via via ... :roftl:

 

Even illegaal vanaf het werk laten weten dat ik nog aan jullie denk. Online komen is een tikkie lastig op het moment, en dat kan nog wel een tijd(je?) gaan duren.

:huglove:

 

Aaaaw .. we missen je :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy