Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Even illegaal vanaf het werk laten weten dat ik nog aan jullie denk. Online komen is een tikkie lastig op het moment, en dat kan nog wel een tijd(je?) gaan duren.

:huglove:

 

Ik zit ook beetje illegaal nu.

Ben blij van je te horen, heb ook veel aan je zitten denken sindsdien.

Hopelijk kan je wel zo eens af en toe op msn?

Hoest nu? Weet je al wat meer?

 

Pffffffff, ik heb zo'n baaldag vandaag hé .. Niet normaal :boxed:

 

En hier is dan ook nog eens helemaal niemand! :crybaby:

 

Ik ben er nu even zo half.

 

Ben bezig met opdrachten te maken die blijkbaar al voor 8 december ingeleverd moesten zijn. Ik geloof dat ik een extra kans gehad heb op inleveren, want ik heb de docente even kort gesproken en ze zei: als het maar binnen is VOOR de les.

Die is in januari. Maar ik wil het NU af hebben en NU insturen (ofja vandaag) want anders vergeet ik het toch weer. De mazzel is dat ik supervisie van haar heb en dat zij mijn situatie kent en zij zelfs maandag nog zat te vertellen dat ik het verdiende wat meer tijd in sociaal leven te stoppen:naughty:

Maargoed, ben dus HEEL hard aan het werk om die opdrachten te maken:shocked:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waarom krijg ik de hele tijd de database error als ik naar General Chin Wagging wil?!

Niet cool.

 

Hoi trouwens. :mf_rosetinted:

 

Omdat daar gewoon een fout zit? :mf_rosetinted::roftl:

 

Naja, heb je al eens geprobeerd uit en in te loggen? Cookies verwijderd? Shift inhouden terwijl je op de link klikt? (geen idee wat dat laatste zou moeten doen, dan opent het gewoon in een nieuw venster, maar blijkbaar helpt het ofzo).

Link to comment
Share on other sites

Waarom krijg ik de hele tijd de database error als ik naar General Chin Wagging wil?!

Niet cool.

 

Hoi trouwens. :mf_rosetinted:

 

Heb ik ook de hele tijd. :blink:

 

 

 

 

Ik heb kaartjes voor Bob Dylan!!!!!! :boing::punk:

 

:woot_jump:

 

En nu ga ik eten, maar dit moest ik even kwijt. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Oei :roftl: Naja, succes daarmee :bleh:

 

Hehehe, thanx. Desnoods bied ik gewoon aan t kaartje voor ze te betalen. Heb wel een vriendin die Bob Dylan een beetje leuk vindt, maar ze is niet zo'n groot fan dat ze er €62 voor over heeft. :bleh:

(De prijs viel mij nog mee. Bon Jovi was duurder. :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Hehehe, thanx. Desnoods bied ik gewoon aan t kaartje voor ze te betalen. Heb wel een vriendin die Bob Dylan een beetje leuk vindt, maar ze is niet zo'n groot fan dat ze er €62 voor over heeft. :bleh:

(De prijs viel mij nog mee. Bon Jovi was duurder. :mf_rosetinted:)

 

:shocked: 62 euro ... Ok, moet kunnen .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ach, t is wel Bob Dylan... :bleh:

(Neil Young schijnt meer dan 100 euro te vragen. :shocked:)

En alleen al t feit dat Bon Jovi t lef heeft ook zoveel te vragen...

 

Ja nou, voor mij is ie dat niet waard hoor, sorry :bleh:

 

Ben al lang blij dat Mika nog niet aan die prijzen zit (en AT al helemaal niet :naughty:) .. laten we hopen dat dat nog lang zo blijft .. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou, voor mij is ie dat niet waard hoor, sorry :bleh:

 

Ben al lang blij dat Mika nog niet aan die prijzen zit (en AT al helemaal niet :naughty:) .. laten we hopen dat dat nog lang zo blijft .. :mf_rosetinted:

 

Nee, dat snap ik.

 

Ja, idd! Ik hoop ook dat ze deze prijzen blijven houden, maar helaas is t vaak zo: hoe groter de artiest, hoe hoger de prijzen. :thumbdown:

(Vandaar dat die 62 euro me nog meevalt. Op onofficiele sites werden ze al voor 120 euro aangeboden. :shocked:)

Link to comment
Share on other sites

Hoi hoi Dutchies!

 

Ik sneak even naar binnen om te vragen of jullie willen stemmen......op.........

 

 

 

 

 

 

MIKA natuurlijk!

 

 

Grace Kelly is een van de keuzemogelijkheden bij de Dag Top 5 van morgen, vrijdag de 12de. http://schiffersfm.omroep.nl/page/stemlijst

 

Zou gaaf zijn als t-ie hoog gaat eindigen.

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2: Nu alleen nog even iemand vinden die mee wil. :roftl:

 

Ik?

Ik kan me de naam herinneren, ik ga zo even liedjes opzoeken, geloof dattie wel cool is.

 

 

Hehehe, thanx. Desnoods bied ik gewoon aan t kaartje voor ze te betalen. Heb wel een vriendin die Bob Dylan een beetje leuk vindt, maar ze is niet zo'n groot fan dat ze er €62 voor over heeft. :bleh:

(De prijs viel mij nog mee. Bon Jovi was duurder. :mf_rosetinted:)

 

Bon Jovi:wub2:

Hey de smileys zijn een beetje van plek veranderd?

Link to comment
Share on other sites

Bon Jovi:wub2:

Hey de smileys zijn een beetje van plek veranderd?

 

Biekje :boing:

 

Ja, echt? Zou wel kunnen hoor .. hier is wel meer verandert sinds gisteren :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy