Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Tuurlijk wel! Dit is ook een leven :mf_rosetinted:

 

:roftl:

 

Ja je fetisj

 

Ik heb ook echt geen leven.

Tijdens vakantie kom ik eens die kant op en jij deze kant op, toch? En dan hebben we oud en nieuw nog en en en ....:punk:

 

Ik kom jouw kant op, en jij deze kant op! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben dus zaterdag met het beest gaan wandelen, leek me interessanter dan erop zitten want het was verdorie koud .. :boxed:

 

IMG_5693-border.jpg

Mijn beest :wub2:

 

IMG_5704-border.jpg

 

IMG_5708-border.jpg

 

Hij heeft toch gewoon echt een leuk kopje :wub2:

IMG_5714-border.jpg

Link to comment
Share on other sites

Drinken..

IMG_5736-border.jpg

 

En toen ging ik dus foto's trekken van ons samen .... Hou je vast .. :roftl:

 

IMG_5744-border.jpg

 

IMG_5745-border.jpg

 

Ben helemaaaaaaal niet arrogant :blink:

IMG_5746-border.jpg

Wilde pony er volledig op maar mijn arm is daar niet lang genoeg voor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Even wat anders tussendoor..

 

IMG_5747-border.jpg

 

En verder met hoe het NIET hoort :roftl:

 

IMG_5751-border.jpg

 

IMG_5752-border.jpg

 

Maar lief kijken kan die wel :wub2:

IMG_5753-border.jpg

 

En de laatste van ons..

IMG_5756-border.jpg

 

Valt nog niet mee :P

Link to comment
Share on other sites

En nog even het beest zelf ..

 

IMG_5758-border.jpg

Mooooooooooooooie pony :wub2:

 

IMG_5759-border.jpg

 

 

 

Voila, ben klaar met spammen ... heb eigenlijk toch wel 3 venten in mijn leven, in zekere zin .. :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Awww wat een lieve foto's van jullie samen Bienie! :thumb_yello:

 

En dat ijs is al behoorlijk dik! :shocked:

 

Merci :biggrin2:

Altijd leuk zo'n meewerkende pony te hebben :roftl:

 

Ja nou .. viel wel mee eigenlijk .. als je er even op ging staan brak het meteen door hoor, moest je nog niet veel kracht opzetten ..

 

Maar moet wel zeggen dat ik mij toch verbaasde over de koude en hoe hard de ondergrond nog was, ookal had er al de hele tijd de zon op geschenen ... Goed om wat te breken op die manier :thumbdown::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Merci :biggrin2:

Altijd leuk zo'n meewerkende pony te hebben :roftl:

 

Ja nou .. viel wel mee eigenlijk .. als je er even op ging staan brak het meteen door hoor, moest je nog niet veel kracht opzetten ..

 

Maar moet wel zeggen dat ik mij toch verbaasde over de koude en hoe hard de ondergrond nog was, ookal had er al de hele tijd de zon op geschenen ... Goed om wat te breken op die manier :thumbdown::roftl:

 

Inderdaad, de grond is onwijs hard nu... maarja, je kon nu niet van hoog vallen toch? :naughty:

 

Ondertussen heeft t alweer wat meer gevroren dus misschien kan je al schaatsen ondertussen? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, de grond is onwijs hard nu... maarja, je kon nu niet van hoog vallen toch? :naughty:

 

Ondertussen heeft t alweer wat meer gevroren dus misschien kan je al schaatsen ondertussen? :naughty:

 

Neen, van hoog inderdaad niet .. maar hard toch wel .. Je moet eens proberen te lopen op bevroren ondergrond .. en dan vooral grond die eerst serieuze modder was en nu keihard is ..

 

bv.

131220081borderlp2.jpg

 

En dit dan met 3 paarden in je nek, of ganzen (alhoewel die toch wel niet zoveel invloed hebben natuurlijk) ... Levensgevaarlijk :roftl:

 

 

Zou het niet weten of je al kan schaatsen, ik kom daar niet elke dag.. toen ging het in ieder geval niet .. of maar zéér kort in ieder geval :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Superleuke foto''s Bienie!

Vooral met dat water hahaha.

:thumb_yello:

 

En tarzan mika...okee...:roftl:

 

Merci :biggrin2:

 

En die tarzan mika hoeft voor mij niet zo nodig :roftl: Gewoon mika is al goed genoeg :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Neen, van hoog inderdaad niet .. maar hard toch wel .. Je moet eens proberen te lopen op bevroren ondergrond .. en dan vooral grond die eerst serieuze modder was en nu keihard is ..

 

bv.

131220081borderlp2.jpg

 

En dit dan met 3 paarden in je nek, of ganzen (alhoewel die toch wel niet zoveel invloed hebben natuurlijk) ... Levensgevaarlijk :roftl:

 

 

Zou het niet weten of je al kan schaatsen, ik kom daar niet elke dag.. toen ging het in ieder geval niet .. of maar zéér kort in ieder geval :bleh:

 

Haha ja dat is inderdaad rot om te lopen! :naughty:

 

Krijg ook altijd van die gevoelloze tenen van een bevroren ondergrond! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja dat is inderdaad rot om te lopen! :naughty:

 

Krijg ook altijd van die gevoelloze tenen van een bevroren ondergrond! :naughty:

 

Dat ookal ja .. Ik was wel zo slim om 2 paar sokken aan te trekken, goddank :roftl: Maar zelfs daarmee had ik tegen dat ik terug was bevroren voeten :boxed:

 

(maar toch wel goed, anders waren die al bevroren geweest voordat ik goed en wel weg was denk ik :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Dat ookal ja .. Ik was wel zo slim om 2 paar sokken aan te trekken, goddank :roftl: Maar zelfs daarmee had ik tegen dat ik terug was bevroren voeten :boxed:

 

(maar toch wel goed, anders waren die al bevroren geweest voordat ik goed en wel weg was denk ik :roftl:)

 

haha en dat loopt zo lastig he :roftl:

 

Met mn kapotte allstars weet ik er ook alles van.. :naughty::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy