Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zozo, net met de was doen 10 euro en 10 cent gevonden ... mag ik dat nu houden? :naughty::roftl:

 

Staat geen naam op he...

 

Ik heb geen zin de deur uit te gaan, als ik nu de gang al in ga heb ik het koud...:shocked:

Maar ik heb nog even om erover na te denken...:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Staat geen naam op he...

 

Ik heb geen zin de deur uit te gaan, als ik nu de gang al in ga heb ik het koud...:shocked:

Maar ik heb nog even om erover na te denken...:naughty:

 

Neen, klopt :bleh:

Maar ik gok dat het van 1 van de mannen is ... Wilde gok hoor, aangezien er ook een witte mannenzakdoek tussen de donkere was zat :naughty::roftl:

 

Als je geen zin hebt en het moet niet dan moet je niet gaan :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Neen, klopt :bleh:

Maar ik gok dat het van 1 van de mannen is ... Wilde gok hoor, aangezien er ook een witte mannenzakdoek tussen de donkere was zat :naughty::roftl:

 

Als je geen zin hebt en het moet niet dan moet je niet gaan :roftl:

 

haha ik zou het houden, hadden ze het maar niet in hun zakken moeten laten:naughty:

 

Ik heb geen zin, maar ik MOET echt even naar de winkel...wc papier en afwasmiddel zo goed als op. Afwasmiddel eigk zo ver op dat ik geen nieuwe afwas kan doen en das wel nodig:blush-anim-cl:

Ik heb zojuist mijn wasmachine even aan de praat gekregen, dus ik kan even 1 was nog doen!!!:thumb_yello:

Ik heb genoeg voor 2 wassen, dus ik hoop dat ik het ding vanavond ook nog een keer aan de praat krijg!!!

Opluchting!!!

(betekend toch nog dat ik een nieuwe wasmachine moet aanschaffen, waar papa me vanavond mee gaat helpen).

Link to comment
Share on other sites

Sjaal al om, schoenen aan...alleen nog opstaan en jas aan en de deur uit zeg maar...:shocked:

 

Doe dat dan maar snel, anders stik je zodadelijk met die sjaal al om :roftl:

 

Koude valt best mee toch? Kan me niet voorstellen dat het nu veel kouder is dan in het weekend, en toe vond ik het nog wel te doen .. voor een stukje :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Doe dat dan maar snel, anders stik je zodadelijk met die sjaal al om :roftl:

 

Koude valt best mee toch? Kan me niet voorstellen dat het nu veel kouder is dan in het weekend, en toe vond ik het nog wel te doen .. voor een stukje :bleh:

 

Ik weet nie, ben nog nie buiten geweest, maar als ik de gang op loop, heb ik het al koud...

Pfff echt geen zin...

Link to comment
Share on other sites

Raar he.. ik denk eigenlijk niet dat dat Mika's nummers zijn, maar ik ben toch geneigd om m te kopen omdat t zo grappig is! :naughty:

 

Ja, ik heb ook zo het gevoel dat dat niet Mika is ..

Maar het zou toch wel moeten als je dat zo ziet staan? Toch? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Er staat /Il Divo

 

Il Divo is een soort van Opera jongensgroepje:naughty:

 

Die zit er inderdaad ook bij ja .. maar daar gaat het niet echt om volgens mij :roftl:

Link to comment
Share on other sites

De overige liedjes zijn van Il Divo. Logisch toch?

 

Nou, als je de beschrijving ziet niet echt?

 

THIS IS AN UNUSUAL JAPAN IMPORT 2 CD BOX SET ONE CD IS MIKA LIFE IN CARTOON MOTION 20 TRACKS - SECOND CD IS IL DIVO 19 TRACKS COMES IN A WOODEN STYLE CD BOX.

 

 

En ze staan ook apart op de achterkant zeg maar, als de rest van Il Divo zou zijn zouden ze dat toch niet bij de kant van Mika erbij zetten?

 

Maar dat zal aan mij liggen dan :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik heb ook zo het gevoel dat dat niet Mika is ..

Maar het zou toch wel moeten als je dat zo ziet staan? Toch? :roftl:

 

Haha ik heb echt geen flauw idee... sowieso, voor dat geld 2 cd's is al een beetje dubieus! :naughty:

 

Er staat /Il Divo

 

Il Divo is een soort van Opera jongensgroepje:naughty:

 

De overige liedjes zijn van Il Divo. Logisch toch?

 

Ik ken Il Divo (dankzij mijn mama :naughty:) maar naar mijn idee beslaat dat rechter rijtje de nummers van Il Divo en het linker rijtje de nummers van Mika...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy