Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

heeeeeeey!!

 

Ik zoek een nieuwe telefoon, nog tips? :naughty:

 

Haaajjj

 

Ikzelf heb goede ervaringen met Samsung!:thumb_yello:

Bij mij niet kapot te krijgen en dat wil wat zeggen.

Hoewel de oude samsung van mij door nat te worden nu geen spatie (en dus ook geen vreemde symbolen) meer heeft:naughty: Maar ik stond toen echt in een soort van zomerse moesson..zeg maar...alsof ze constant emmers water over je hoofd leeg gooiden, zoiets...en daar denk ik dat de meeste telefoons niet tegen kunnen. Ik was toen heel erg aan het msn-en op de foon:roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haaajjj

 

Ikzelf heb goede ervaringen met Samsung!:thumb_yello:

Bij mij niet kapot te krijgen en dat wil wat zeggen.

Hoewel de oude samsung van mij door nat te worden nu geen spatie (en dus ook geen vreemde symbolen) meer heeft:naughty: Maar ik stond toen echt in een soort van zomerse moesson..zeg maar...alsof ze constant emmers water over je hoofd leeg gooiden, zoiets...en daar denk ik dat de meeste telefoons niet tegen kunnen. Ik was toen heel erg aan het msn-en op de foon:roftl:

 

Ik wil inderdaad eigenlijk sowieso een Samsung, want Samsung is voor coole mensen :cool: Ik kijk nu heel erg naar de Samsung Omnia... :wub2:

 

samsung_omnia.jpg

*aait beeldscherm*

 

Maarja, waar ik altijd bang voor ben is dat er dan vlak na mijn aanschaf een net iets nieuwer, beter model uitkomt... :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik wil inderdaad eigenlijk sowieso een Samsung, want Samsung is voor coole mensen :cool: Ik kijk nu heel erg naar de Samsung Omnia... :wub2:

 

samsung_omnia.jpg

*aait beeldscherm*

 

Maarja, waar ik altijd bang voor ben is dat er dan vlak na mijn aanschaf een net iets nieuwer, beter model uitkomt... :boxed:

 

Mooie.

En dat heb je altijd, get used to it...

Link to comment
Share on other sites

I know...

Maar dat vind ik gewoon kut.. :tears::naughty:

 

En ook nog een tip voor een maatschappij? Ik denk dat ik weer terug wil naar Hi... ik wil iig geen Tele2 meer :thumbdown:

 

Vodafone. Top service vind ik!

Ik stond eens in Dublin en had 20 euro opwaardeerkaart gekocht en die deed het niet. Ik snel naar vodafone winkel gerend, die eigenlijk net gesloten was...en toen hebben ze mij daar ik bijna in tranen was, binnengelaten en mocht ik met hun telefoon bellen naar vodafone Nederland zodat zij mij wat beltegoed konden opwaarderen.

Alles netjes opgelost.:thumb_yello:

 

*edit* ik heb bij Vodafone EN KPN gewerkt en de sfeer is beter bij Vodafone en werken in teams ook. Ook de trainingen zijn beter vind ik. Vodafone leek meer op service gericht dan op sales gericht...

Link to comment
Share on other sites

Vodafone. Top service vind ik!

Ik stond eens in Dublin en had 20 euro opwaardeerkaart gekocht en die deed het niet. Ik snel naar vodafone winkel gerend, die eigenlijk net gesloten was...en toen hebben ze mij daar ik bijna in tranen was, binnengelaten en mocht ik met hun telefoon bellen naar vodafone Nederland zodat zij mij wat beltegoed konden opwaarderen.

Alles netjes opgelost.:thumb_yello:

 

*edit* ik heb bij Vodafone EN KPN gewerkt en de sfeer is beter bij Vodafone en werken in teams ook. Ook de trainingen zijn beter vind ik. Vodafone leek meer op service gericht dan op sales gericht...

 

THANKS!

 

Dit gaat in mn "serieus overwegen" lijstje! :thumb_yello::naughty:

Link to comment
Share on other sites

THANKS!

 

Dit gaat in mn "serieus overwegen" lijstje! :thumb_yello::naughty:

 

:thumb_yello:

Ook in de winkel zelf, je moet soms wel lang wachten, maar als je een probleem hebt, dan helpen ze je ook echt. Is mijn ervaring dan. Instellingen op mijn gsm hebben ze me mee geholpen en ik had zelfs wat ringtones van die kerel gekregen vanaf zijn eigen gsm:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

:thumb_yello:

Ook in de winkel zelf, je moet soms wel lang wachten, maar als je een probleem hebt, dan helpen ze je ook echt. Is mijn ervaring dan. Instellingen op mijn gsm hebben ze me mee geholpen en ik had zelfs wat ringtones van die kerel gekregen vanaf zijn eigen gsm:blush-anim-cl:

 

Haha dat is wel heel persoonlijke service!:naughty:

Ik vind het inderdaad een voordeel dat ze eigen winkels hebben:thumb_yello:

 

 

morgen kaartjes halen voor oud&nieuw!:punk:

Link to comment
Share on other sites

Haha dat is wel heel persoonlijke service!:naughty:

Ik vind het inderdaad een voordeel dat ze eigen winkels hebben:thumb_yello:

 

 

morgen kaartjes halen voor oud&nieuw!:punk:

 

Ja eigen winkels wel zo handig.

 

YEAHHHH!!!!

Oooo leuk!!!!Ik heb vrijdag en anders zaterdag geld. In ieder geval zeiden ze dat we de 19e geld moeten hebben, dus daar ga ik van uit!!!:thumb_yello:WOOHOOO!

Ook zin in dinsdag trouwens!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ja eigen winkels wel zo handig.

 

YEAHHHH!!!!

Oooo leuk!!!!Ik heb vrijdag en anders zaterdag geld. In ieder geval zeiden ze dat we de 19e geld moeten hebben, dus daar ga ik van uit!!!:thumb_yello:WOOHOOO!

Ook zin in dinsdag trouwens!:thumb_yello:

 

Komt goed, I'm a rich biatch at this very moment! :naughty:

 

Haha ik huiver een beetje, want ik ben bang om keihard op mn plaat te gaan!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Komt goed, I'm a rich biatch at this very moment! :naughty:

 

Haha ik huiver een beetje, want ik ben bang om keihard op mn plaat te gaan!:naughty:

 

Vertel me je geheim rich te worre!

 

Hahaha, das alleen maar funny:roftl:

Ik ga vast ook op mijn bek, maar ik doe ondertussen gewoon alsof ik heeeel goed ben (stiekem ben ik ook best goed):naughty:

Link to comment
Share on other sites

Vertel me je geheim rich te worre!

 

Hahaha, das alleen maar funny:roftl:

Ik ga vast ook op mijn bek, maar ik doe ondertussen gewoon alsof ik heeeel goed ben (stiekem ben ik ook best goed):naughty:

 

Gewoon je lichaam verkopen op zaterdagavond... :thumb_yello:

 

Nou ben ik helemaal bang dat ik zwaar voor lul sta! :naughty: Zolang je die camera van je maar niet meeneemt! Da's toch veel te gevaarlijk!:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Gewoon je lichaam verkopen op zaterdagavond... :thumb_yello:

 

Nou ben ik helemaal bang dat ik zwaar voor lul sta! :naughty: Zolang je die camera van je maar niet meeneemt! Da's toch veel te gevaarlijk!:bleh:

 

Owwww nou, dat ga ik zaterdag dan maar eens doen!

 

O je brengt me op ideetjes. Die camera gaat mee!!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Dan gaan we schaatsen! :naughty::shocked:

(waarom ik ooit toegezegd heb vraag ik me nog steeds af)

 

Als je het leuk vind kan je ook komen :thumb_yello: tis alleen wel in Deventer...

 

:shocked: Schaatsen! Goh, dat is lang geleden ... En ik deed het zooo graag :biggrin2:

 

Deventer ligt alleen een beetje uit de richting :sad:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Schaatsen! Goh, dat is lang geleden ... En ik deed het zooo graag :biggrin2:

 

Deventer ligt alleen een beetje uit de richting :sad:

 

Haha dat is mijn probleem ook... laaaaaang geleden! :naughty:

 

Kijk maar.. je bent welkom uiteraard, maar ik kan me voorstellen dat t ver is! (niet dat t voor Biek niet ver is... :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Haha dat is mijn probleem ook... laaaaaang geleden! :naughty:

 

Kijk maar.. je bent welkom uiteraard, maar ik kan me voorstellen dat t ver is! (niet dat t voor Biek niet ver is... :roftl:)

 

Ach, verleren doe je dat niet :wink2: Zou er zo weer opstaan en wegrijden, als ik een piste en gezelschap in de buurt had.. :roftl:

 

Ooooooh, trouwens.. dinsdag, dat is volgende week dan?

Kan niet .. moet werken tot 16.30u :boxed::roftl::boing:

Link to comment
Share on other sites

Ach, verleren doe je dat niet :wink2: Zou er zo weer opstaan en wegrijden, als ik een piste en gezelschap in de buurt had.. :roftl:

 

Ooooooh, trouwens.. dinsdag, dat is volgende week dan?

Kan niet .. moet werken tot 16.30u :boxed::roftl::boing:

 

oooooooooooooooooooooooh werken??? vertel!

Link to comment
Share on other sites

oooooooooooooooooooooooh werken??? vertel!

 

Jaaaaaaaaaaaaa, werken!!! Veronderstel ik toch :roftl:

 

Had gisteren telefoon gehad dat er in het ziekenhuis waar ik stage gedaan heb iemand ging uitgevallen (of uitgevallen is) en dat ze dus iemand zochten, of ik nog vrij was ... Moest vandaag eerst vergaderd worden en ze zouden mij dan vandaag terugbellen. Dus kreeg ik daarstraks telefoon met de melding dat ze mij een contract van 3 maanden kunnen geven en met de vraag of ik maandag kan beginnen .. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaaaaaaaa, werken!!! Veronderstel ik toch :roftl:

 

Had gisteren telefoon gehad dat er in het ziekenhuis waar ik stage gedaan heb iemand ging uitgevallen (of uitgevallen is) en dat ze dus iemand zochten, of ik nog vrij was ... Moest vandaag eerst vergaderd worden en ze zouden mij dan vandaag terugbellen. Dus kreeg ik daarstraks telefoon met de melding dat ze mij een contract van 3 maanden kunnen geven en met de vraag of ik maandag kan beginnen .. :naughty:

 

Oooh kijk eens aan! Wat fijn! :thumb_yello: Wat goed dat ze aan jou gedacht hebben! Dat is wel een goed teken toch? En heb je het tijdens je stage daar naar je zin gehad?

Wat fijn meis!! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy