Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Oooh kijk eens aan! Wat fijn! :thumb_yello: Wat goed dat ze aan jou gedacht hebben! Dat is wel een goed teken toch? En heb je het tijdens je stage daar naar je zin gehad?

Wat fijn meis!! :thumb_yello:

 

Uhu .. zal ik misschien toch wel iets goed gedaan hebben tijdens mijn periode daar :bleh::roftl:

 

Ben daar meteen na het afstuderen wel al op gesprek geweest, maar toen hadden ze net iemand aangenomen en konden op dat moment niet nog iemand gebruiken. Maar toen zeiden ze al: moest er iemand wegvallen zal je het meteen horen .. Et voila :mf_rosetinted:

 

Stage was erg leuk ja, misschien is het ergens anders nog leuker maar dat is iets wat je toch niet op voorhand kan zeggen. En dit is dichtbij huis en makkelijk bereikbaar en mijn halve familie werkt daar en ... dus dat komt wel goed :bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uhu .. zal ik misschien toch wel iets goed gedaan hebben tijdens mijn periode daar :bleh::roftl:

 

Ben daar meteen na het afstuderen wel al op gesprek geweest, maar toen hadden ze net iemand aangenomen en konden op dat moment niet nog iemand gebruiken. Maar toen zeiden ze al: moest er iemand wegvallen zal je het meteen horen .. Et voila :mf_rosetinted:

 

Stage was erg leuk ja, misschien is het ergens anders nog leuker maar dat is iets wat je toch niet op voorhand kan zeggen. En dit is dichtbij huis en makkelijk bereikbaar en mijn halve familie werkt daar en ... dus dat komt wel goed :bleh:

 

Oww nou in ieder geval super dat je er terecht kunt! :thumb_yello: en zo snel ook!

Hoeveel dagen per week ga je werken?

Link to comment
Share on other sites

Oww nou in ieder geval super dat je er terecht kunt! :thumb_yello: en zo snel ook!

Hoeveel dagen per week ga je werken?

 

Nou, de details weet ik nog niet, maandag wordt eerst alles geregeld enzo..

 

Maar ik veronderstel gewoon fulltime, in het begin 5 dagen per week dagpost (dus 8 - 16.30u) en dan daarna eventueel ook de andere posten & weekends.

Link to comment
Share on other sites

Nou, de details weet ik nog niet, maandag wordt eerst alles geregeld enzo..

 

Maar ik veronderstel gewoon fulltime, in het begin 5 dagen per week dagpost (dus 8 - 16.30u) en dan daarna eventueel ook de andere posten & weekends.

 

Lekker joh! Zal nog wennen worden! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Lekker joh! Zal nog wennen worden! :naughty:

 

Ohja, ik ga afzien de eerste dagen .. of weken :roftl:

Mijn hele dag/nacht-ritme ligt momenteel beetje zéér anders dan nodig is ... dus dat moeten we weer gaan aanpassen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ohja, ik ga afzien de eerste dagen .. of weken :roftl:

Mijn hele dag/nacht-ritme ligt momenteel beetje zéér anders dan nodig is ... dus dat moeten we weer gaan aanpassen :roftl:

 

Zolang je er plezier in hebt is het niet al te lastig! :naughty:

 

 

Ik ga even GTST en S1ngle kijken! Tot straks! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Zolang je er plezier in hebt is het niet al te lastig! :naughty:

 

 

Ik ga even GTST en S1ngle kijken! Tot straks! :bye:

 

Hmmja .. alleen heeft mijn lichaam daar niet altijd plezier in (mijn bloeddruk gaat moeilijk doen als er ineens veranderingen zijn zeg maar).. dus dat gaat nog wat worden :roftl:

 

Tot later! :bye:

Link to comment
Share on other sites

:shocked::shocked::shocked:

 

Zie net dat ze voor Music For Life de gouden plaat van AT veilen die ze toen in september hebben gegeven aan Studio Brussel ...

 

Wel leuk, geef je iets aan iemand, gooien ze dat in een veiling :roftl:

 

Maar Jim staat goed op die foto! :shocked::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Haha dat is mijn probleem ook... laaaaaang geleden! :naughty:

 

Kijk maar.. je bent welkom uiteraard, maar ik kan me voorstellen dat t ver is! (niet dat t voor Biek niet ver is... :roftl:)

 

Tis voor mij ook beetje uit den richting, maar ik reis gratis:naughty:

 

Jaaaaaaaaaaaaa, werken!!! Veronderstel ik toch :roftl:

 

Had gisteren telefoon gehad dat er in het ziekenhuis waar ik stage gedaan heb iemand ging uitgevallen (of uitgevallen is) en dat ze dus iemand zochten, of ik nog vrij was ... Moest vandaag eerst vergaderd worden en ze zouden mij dan vandaag terugbellen. Dus kreeg ik daarstraks telefoon met de melding dat ze mij een contract van 3 maanden kunnen geven en met de vraag of ik maandag kan beginnen .. :naughty:

 

 

GEFELICITEEEEERD :woot_jump:

Netjes!!!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

whaaa duur! :shocked: wel vet! Vooral die van Sigur Ros!

 

Beetje maar, alhoewel die foto van AT nog wel te doen is ...

Al moet ik wel zeggen dat ik de bieders raar vind? Of is dat tegenwoordig zo? Staan geen namen ofzo ...

 

Trouwens, bij die foto van AT hoort nog een verhaal:

Echt zeker weet ik niet of deze anekdote iets is dat ik best deel met Vlaanderen, want het is een gebeurtenis die me nogal onzacht confronteerde heeft met het feit dat ik dringend wat professioneler moet zijn. Het hitje “Charlotte” was nauwelijks uit, en EMI zette het grove promo-geschut in, en zo kreeg ook deze fotograaf de kans om hen te fotograferen voor een kleinschalig webzine. Halverwege de zeer korte sessie vroeg ik hen of ’t geen goed idee was van hen te portretteren met hun oren dichtgestopt tegen de blauwe lucht, en van er dan later een vliegtuigje bij te fotoshoppen. Vanwege de naam Air Traffic, snap je hem, haha. “Noooo”, zeiden ze. “That’s so corny, please don’t do that”. Maar één keer achter mijn computer gezeten dacht ik, vooruit, wat dondert het, het is zo’n leuk idee en wat gaan zij nu letten op een piepklein websiteje uit Vlaanderen? Veel, zo bleek toen ik enkele dagen later teruggefloten werd door EMI, en uiteraard meteen de foto verving door de ongemanipuleerde versie. Ik had mijn lesje wel geleerd.

 

Enkele maanden later ontdekte zanger Chris Wall me toen ik half onder zijn piano gekropen foto’s van hem zat te nemen tijdens een zeer intieme Marconi-sessie. Of hij me nu herkende of vond dat ik tussen zijn benen niets te zoeken had, dat weet ik niet. Maar zijn blik sprak in elk geval boekdelen.

 

Ik DENK dat het om deze foto gaat ...

 

marconi2mz4.jpg

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Waar eigenlijk schaatsen? Op de Boreel of bij de scheg?

 

Hmm de Scheg probably!

 

Beetje maar, alhoewel die foto van AT nog wel te doen is ...

Al moet ik wel zeggen dat ik de bieders raar vind? Of is dat tegenwoordig zo? Staan geen namen ofzo ...

 

Trouwens, bij die foto van AT hoort nog een verhaal:

 

 

Ik DENK dat het om deze foto gaat ...

 

marconi2mz4.jpg

 

:naughty:

 

:roftl: cool!!

Radio 3FM heeft nu ook te vette dingen in de veiling voor het goede doel.. helaas ook allemaal onbetaalbaar! :sad:

 

Ik moet naar bed, doei iedereen! :bye:

 

Doeidoei!!

Link to comment
Share on other sites

:roftl: cool!!

Radio 3FM heeft nu ook te vette dingen in de veiling voor het goede doel.. helaas ook allemaal onbetaalbaar! :sad:

 

Vond het wel grappig, toen ik die foto zag dacht ik van: ey, dat moet die wel zijn .. :naughty::roftl:

 

Erg is dat altijd hé :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Vond het wel grappig, toen ik die foto zag dacht ik van: ey, dat moet die wel zijn .. :naughty::roftl:

 

Erg is dat altijd hé :thumbdown:

 

De foto voldoet wel aan de omschrijving ja! :naughty:

 

 

Ja, jammer... want je kan ook bieden op een huiskamerconcert van De Jeugd van Tegenwoordig! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

De foto voldoet wel aan de omschrijving ja! :naughty:

 

 

Ja, jammer... want je kan ook bieden op een huiskamerconcert van De Jeugd van Tegenwoordig! :roftl:

 

Waar is Biekje nou eigenlijk? :blink:

 

 

Oooooooooooh .. dat wil iedereen toch wel :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy