Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Hmmneen .. heb een laptop hé, niet zo handig .. Kan ze er wel opplakken maar dan zie ik er de hele dag niks van en als dat ding dicht is slaap ik meestal :roftl:

 

Denk trouwens ook als ik er nog uitprint dat mijn ouders mij schieten :blush-anim-cl::roftl:

 

 

 

:boing:

 

 

 

 

 

 

(ik ben trouwens screenshots aan het maken, dus niet echt volledig aanwezig)

 

Kan toch aan de buitenkant plakken van de laptop?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, dat bedoel ik .. dan zie ik ze nooit .. vind ik weinig zin hebben dan :roftl:

 

O...mjah...dan...

 

Nou, ik ben bijna klaar om te gaan. Nog half uurtje en dan moet ik daadwerkelijk gaan:shocked:

I don't wannaaaaaa :(

 

Anyway...kerstpakket onder de boom gezet,...ontbeten...vanavond supervisie maken...

En werken:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Veel plezier ..

 

Die screenshots dat is echt niet normaal, volgens mij ben ik nog geen 4 minuten ver en heb ik er al meer dan 100? :blink:

 

:roftl:

Cool hahahaha. Welke ben je screenshots van aan het maken? Nog steeds PdP?

Link to comment
Share on other sites

Nou... ik ben zo gaar.. maar ik zou niet weten wanneer ik t anders zou moeten doen... :thumbdown:

 

Nouja, je kan je daar toch wel bezighouden denk ik (als is het maar door hier te zitten)? Dan valt het nog wel mee hé :wink2:

 

 

 

Heb koppijn :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nouja, je kan je daar toch wel bezighouden denk ik (als is het maar door hier te zitten)? Dan valt het nog wel mee hé :wink2:

 

 

 

Heb koppijn :boxed::roftl:

 

Ik heb de hele dag nog niks gegeten (I know, dom.. maarja...), en wil graag naar huis om iets te eten.. dat is ook de reden dat ik me nu zo pauper voel.. dus nee, ik ben echt liever thuis nu.. :blink::naughty:

 

 

Dat gevoel ken ik helaas...

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de hele dag nog niks gegeten (I know, dom.. maarja...), en wil graag naar huis om iets te eten.. dat is ook de reden dat ik me nu zo pauper voel.. dus nee, ik ben echt liever thuis nu.. :blink::naughty:

 

 

Dat gevoel ken ik helaas...

 

Dat .. was niet zo heel erg slim neen :blink: Kan je daar niet ergens wat halen dan?

 

 

Ik heb het door een halve middag iets te intens naar een schermpje te staren .. ken je dat gevoel ook? :roftl:

 

(heb 286 screenshots gemaakt :blink:)

Link to comment
Share on other sites

Dat .. was niet zo heel erg slim neen :blink: Kan je daar niet ergens wat halen dan?

 

 

Ik heb het door een halve middag iets te intens naar een schermpje te staren .. ken je dat gevoel ook? :roftl:

 

(heb 286 screenshots gemaakt :blink:)

 

Nee.. ik vind dat zo zonde als er thuis eten op me wacht... maarja...

 

 

Haha ook dat gevoel ken ik, aangezien ik de hele dag met computers werk en thuis ook nog eens veel voor de pc zit! :naughty:

 

 

nice job! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy