Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pfff hoe loyaal ben ik dat ik tot 20u wacht op mn werk om kaartjes te halen voor de nieuwjaarspartay.... :shocked::boxed:

 

Méén je niet? Je verdient wel een wat van De Wijn nu hoor!!! :bow: thank youwww.

Dacht dat die voor die kaartjes toch ook wel overdag open zou hebben ofzo...

 

 

Kijktie boos :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Kijktie boos :shocked:

 

Beetje zemelachtig .. :naughty::roftl:

 

Heeey dames,

ik kreeg net een sms van Linde dat Aurelien te zien is op RTL5... en tis nog waar ook :roftl:

 

Super :roftl: Welke reden?

Link to comment
Share on other sites

Chocolat! :wub2:

Dat vond ik altijd zo'n briljante film! :wub2::naughty:

 

 

 

BIIIEEEEK ik heb ze tickets!!

 

Goh wist nie dattie daar in speelde. Doetie daar?Is hollywoodfilm toch?

 

JAAAAAAA ZE TIEKIETSSSSSSS!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Goh wist nie dattie daar in speelde. Doetie daar?Is hollywoodfilm toch?

 

JAAAAAAA ZE TIEKIETSSSSSSS!!!!!!!!

 

Ja, maar wel in Frankrijk opgenomen... dat is t lelijke van de film... speelt zich af in Frankrijk, maar ze praten allemaal Engels.. :naughty:

 

 

:punk:

Link to comment
Share on other sites

Awww :huglove:

 

Maar ach, wat zegt zo'n programma nou..? :wink2:

 

Ja niks, helemaal niks .. Tom zal het toch wel maken .. nu duurt het alleen waarschijnlijk langer voordat ie een cd kan uitbrengen enzo :thumbdown:

 

(en ik moet nog eens bedenken hoe ik dat dan te weten ga komen als die cd er is, want dan zullen ze er ook wel niet zo'n reclame rond maken enzo..)

Link to comment
Share on other sites

Ja niks, helemaal niks .. Tom zal het toch wel maken .. nu duurt het alleen waarschijnlijk langer voordat ie een cd kan uitbrengen enzo :thumbdown:

 

(en ik moet nog eens bedenken hoe ik dat dan te weten ga komen als die cd er is, want dan zullen ze er ook wel niet zo'n reclame rond maken enzo..)

 

Heeft ie geen myspace of eigen website? Anders komt dat vanzelf wel!

Misschien is het juist handig dat ie 2e (?) is geworden. Dan kan ie met wat minder druk een cd maken! Of hij gaat ook in musicals spelen, want dat doen al die finalisten hier in NL ondertussen.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Heeft ie geen myspace of eigen website? Anders komt dat vanzelf wel!

Misschien is het juist handig dat ie 2e (?) is geworden. Dan kan ie met wat minder druk een cd maken! Of hij gaat ook in musicals spelen, want dat doen al die finalisten hier in NL ondertussen.. :roftl:

 

Ja, heeft wel myspace .. hoop toch dat dat die is :roftl: Voor de rest heb ik eigenlijk niet gekeken naar websites of iets dergelijks ..

 

Ja, waarschijnlijk .. Maar toch ... Had het wel gedacht hoor, maarja..

 

En ik hoop dat ie geen musicals gaat doen, daar is ie toch echt het type niet voor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, heeft wel myspace .. hoop toch dat dat die is :roftl: Voor de rest heb ik eigenlijk niet gekeken naar websites of iets dergelijks ..

 

Ja, waarschijnlijk .. Maar toch ... Had het wel gedacht hoor, maarja..

 

En ik hoop dat ie geen musicals gaat doen, daar is ie toch echt het type niet voor :roftl:

 

Haha nee, hij is niet echt zo fabulous? :naughty:

 

Als ie verder gaat met muziek krijgt ie vast en zeker een eigen website! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Haha nee, hij is niet echt zo fabulous? :naughty:

 

Als ie verder gaat met muziek krijgt ie vast en zeker een eigen website! :thumb_yello:

 

Nouja, weet niet .. zie 'm gewoon geen musicals doen :roftl:

 

Hij had trouwens zoooooooo'n geweldige reactie op de presentatrice tijdens de show .. Jammer dat dat waarschijnlijk nergens terug te vinden is :bleh: :roft:

 

Ging ongeveer zo (even in het engels, geen zin om opnieuw te typen):

* Tom: -pointing at that little mic-thing they have on their jacket- does this thing work?

* Host: no, that's why I put a mic under your nose

* Tom: ok, I want to apologize for breaking the box ...

* Host: is it broken then?

* Tom: when something doesn't work it's usually broken..

 

 

Ja, veronderstel dat er vast wel iets zal bekend gemaakt worden op de 1 of andere manier als er een single of cd aankomt?

Link to comment
Share on other sites

Het is precies wel heel gezellig op msn :boxed:

 

Heb ook eten gemaakt en huiswerk...en MSN ja...

 

Sorry, moet afspraken maken voor morgen met een stel vrienden met wie ik naar een gig ga... :wink2: Moet ook bij iemand blijven slapen, dus is wel even belangrijk! :naughty:

 

Veel plezier morgen!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy