Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Goeiemorgen!

 

Boh nog 1,5uur les (ben me nu aan voorbereiden) en dan heb ik schoolvakantie!

Moet alleen nog 10 uurtjes werken, morgenavond 3 en zaterdag 7...

OOOOoooo ik kan niet wachten op vakantie!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen!

 

Boh nog 1,5uur les (ben me nu aan voorbereiden) en dan heb ik schoolvakantie!

Moet alleen nog 10 uurtjes werken, morgenavond 3 en zaterdag 7...

OOOOoooo ik kan niet wachten op vakantie!:thumb_yello:

 

Mogguh!

 

Dat klinkt fantastisch. Jammer dat ik geen schoolvakanties meer heb :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Mogguh!

 

Dat klinkt fantastisch. Jammer dat ik geen schoolvakanties meer heb :wink2:

 

Heee mamaaaaa!

Hoestie nou?

 

O schoolvakanties:wub2: ik moet zeggen dat ik er nu dubbel van ga genieten, omdat ik weet dat dit de allerlaatste echte schoolvakantie gaat worden...de volgende zal ik helaas vast druk bezig zijn met afstuderen...:shocked:

En sowieso de laatste paar weken niet zo druk gehad met school, dus ook daarvan genoten...maarja...alles houdt eens op...helaas.

Link to comment
Share on other sites

Heee mamaaaaa!

Hoestie nou?

 

O schoolvakanties:wub2: ik moet zeggen dat ik er nu dubbel van ga genieten, omdat ik weet dat dit de allerlaatste echte schoolvakantie gaat worden...de volgende zal ik helaas vast druk bezig zijn met afstuderen...:shocked:

En sowieso de laatste paar weken niet zo druk gehad met school, dus ook daarvan genoten...maarja...alles houdt eens op...helaas.

 

Hoi lieve dochter van me!

Stukken beter. Heb een paar leuke dates gehad de afgelopen dagen en zelfs eh... :blush-anim-cl: Nieuwe start gemaakt :thumb_yello:

 

Je moet er ook volop van genieten, die schoolvakanties ga je echt missen. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hoi lieve dochter van me!

Stukken beter. Heb een paar leuke dates gehad de afgelopen dagen en zelfs eh... :blush-anim-cl: Nieuwe start gemaakt :thumb_yello:

 

Je moet er ook volop van genieten, die schoolvakanties ga je echt missen. :naughty:

 

Schandaal!:naughty:

Nee, maar echt wel goed!:thumb_yello:

 

Ik ga veel dingen aan studie wel missen, maar 1 ding niet: de mensen!

 

O, oud en nieuw ga ik met José in Deventer spenderen trouwens...er is dus helaas geen feestje bij moi. Maar neem aan dat jij al wat te doen hebt nu :wink2:

 

Blij te horen dat het een stuk beter gaat daar!!!!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Schandaal!:naughty:

Nee, maar echt wel goed!:thumb_yello:

 

Ik ga veel dingen aan studie wel missen, maar 1 ding niet: de mensen!

 

O, oud en nieuw ga ik met José in Deventer spenderen trouwens...er is dus helaas geen feestje bij moi. Maar neem aan dat jij al wat te doen hebt nu :wink2:

 

Blij te horen dat het een stuk beter gaat daar!!!!:thumb_yello:

 

Ben een stout meisje. :naughty: Ik vrees dat ik het de komende weken erg druk heb met RL. Dus misschien nog even wat minder online. Maar ik blijf wel af en toe even aanwippen hoor.

En oud en nieuw maken we idd een klein privéfeestje van.

 

Dat feest in Deventer klonk trouwens wel leuk. Zullen jullie het vast naar je zin hebben.

Link to comment
Share on other sites

Ben een stout meisje. :naughty: Ik vrees dat ik het de komende weken erg druk heb met RL. Dus misschien nog even wat minder online. Maar ik blijf wel af en toe even aanwippen hoor.

En oud en nieuw maken we idd een klein privéfeestje van.

 

Dat feest in Deventer klonk trouwens wel leuk. Zullen jullie het vast naar je zin hebben.

 

Very stout indeed!

RL is af en toe best goed:naughty:

 

Feest in Deventer lijkt me geweldig! Ik ga morgen als mijn loon er al is en anders zaterdag even in Eindhoven zoeken naar zo'n haremmeisjes kledij.:roftl:

Ben benieuwd!

:thumb_yello:

 

Blog gelezen?

Link to comment
Share on other sites

Very stout indeed!

RL is af en toe best goed:naughty:

 

Feest in Deventer lijkt me geweldig! Ik ga morgen als mijn loon er al is en anders zaterdag even in Eindhoven zoeken naar zo'n haremmeisjes kledij.:roftl:

Ben benieuwd!

:thumb_yello:

 

Blog gelezen?

 

Je maakt wel een paar foto's toch? :roftl:

 

Ja, wat heerlijk weer zo'n paar blogs achter elkaar. Nu nog een vlog en dan ben ik weer helemaal :wub2: (nou ja, erger dan anders :naughty:)

 

'k Ga hier afsluiten, we gaan lunchen! Tot binnenkort :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Je maakt wel een paar foto's toch? :roftl:

 

Ja, wat heerlijk weer zo'n paar blogs achter elkaar. Nu nog een vlog en dan ben ik weer helemaal :wub2: (nou ja, erger dan anders :naughty:)

 

'k Ga hier afsluiten, we gaan lunchen! Tot binnenkort :huglove:

 

Ik ga zeker wel fotos maken!:thumb_yello:

 

Ja zaligheid he:wub2:

 

Ok, enjoy lunch. Ik ben over paar minuten ook weg.

Bedacht me net dat ik maandag nog supervisie heb:thumbdown: sux big time!

 

byebye

Link to comment
Share on other sites

Aaargh besluiten ze van mn werk nu te gaan borrelen terwijl ik niet kan! Hoe zielig ben ik nu! :tears::naughty:

 

Har har, vertrek straks naar Utereg! :cool:

 

Hoe is het hier?

 

Gaan ze nu? Waarom zou je nu niet even meegaan dan?

 

Als ze later gaan heb ik medelijden met je, temeer door de vreselijke tonen die je straks moet gaan aanhoren :naughty:

 

Hier wel goed en met jou daar?

 

p.s. ik heb summer party!

Link to comment
Share on other sites

Gaan ze nu? Waarom zou je nu niet even meegaan dan?

 

Als ze later gaan heb ik medelijden met je, temeer door de vreselijke tonen die je straks moet gaan aanhoren :naughty:

 

Hier wel goed en met jou daar?

 

p.s. ik heb summer party!

 

Ja, ze zijn net weg, en nee ik kon niet mee want ik was nog bezig met de laatste dingetjes hier! Tis zó druk! Iedereen is chagrijnig! :sad::naughty:

 

Maar alles verder okee hier ja!

 

Jaaa ik las je sms!! Whaa! Cool, ben je nu aan t zingen? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Pff, ben vandaag 3 uur buiten geweest, koud! :boxed: Handen gewoon bevroren (was mijn handschoenen vergeten, zeer slim) .. en nu heb ik barstende koppijn?

 

Dadelijk even de douche in .. kan nu niet .. jim staat erin :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Pff, ben vandaag 3 uur buiten geweest, koud! :boxed: Handen gewoon bevroren (was mijn handschoenen vergeten, zeer slim) .. en nu heb ik barstende koppijn?

 

Dadelijk even de douche in .. kan nu niet .. jim staat erin :bleh:

 

Hier was het vandaag niet zo heel koud gelukkig:thumb_yello:

 

IK HEB MIJN MACHINE NOG AAN DE PRAAT GEKREGEN!!!:punk:

Hierna heb ik alleen dat ik mijn beddegoed wil verschonen en dan is alle was gedaan...

Dan heb ik alleen nu nog 1,5 week was wat nog gaat komen...op zich moet dat te overbruggen zijn...en anders probeer ik de machine later nog eens aan de praat te krijgen...

 

O de buren hebben weer eens ruzie...hysterie alom!

Link to comment
Share on other sites

Hier was het vandaag niet zo heel koud gelukkig:thumb_yello:

 

IK HEB MIJN MACHINE NOG AAN DE PRAAT GEKREGEN!!!:punk:

Hierna heb ik alleen dat ik mijn beddegoed wil verschonen en dan is alle was gedaan...

Dan heb ik alleen nu nog 1,5 week was wat nog gaat komen...op zich moet dat te overbruggen zijn...en anders probeer ik de machine later nog eens aan de praat te krijgen...

 

O de buren hebben weer eens ruzie...hysterie alom!

 

 

Ja, hier ook niet .. dacht ik ... Maar om er uren zonder beweging in te staan is ook niet alles :boxed: Al heb ik wel bewogen hoor, had mijn mp3-speler bij dus ik heb daar staan rondspringen en doen (hoop maar dat de buren niet teveel gezien hebben :roftl:) maar dat deed toch ook niet alles .. nog steeds koud .. En jim was mee en die weigerde te springen dus die is helemaal bevroren .. sukkeltje .. :bleh:

 

Jeej voor je wasmachine! :thumb_yello:

 

En niet jeej voor je buren :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja, hier ook niet .. dacht ik ... Maar om er uren zonder beweging in te staan is ook niet alles :boxed: Al heb ik wel bewogen hoor, had mijn mp3-speler bij dus ik heb daar staan rondspringen en doen (hoop maar dat de buren niet teveel gezien hebben :roftl:) maar dat deed toch ook niet alles .. nog steeds koud .. En jim was mee en die weigerde te springen dus die is helemaal bevroren .. sukkeltje .. :bleh:

 

Jeej voor je wasmachine! :thumb_yello:

 

En niet jeej voor je buren :thumbdown:

 

Moest je dan 3uur zonder beweging buiten staan? Voor je lol?

 

Jaaa wasmachine rules! Hopelijk doetie het nog minimaal 2x voor de 30e, dan ben ik tevreden! Hij heeft nu een hele speciale aanpak nodig! 8uur lang water uitzetten en van stroom af en dan doetie het weer een rondje.

 

Nee buren zijn niet tof, maar ze is weer gekalmeerd, dus ik kan zo weer gezellig verder Singstarren:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Moest je dan 3uur zonder beweging buiten staan? Voor je lol?

 

Jaaa wasmachine rules! Hopelijk doetie het nog minimaal 2x voor de 30e, dan ben ik tevreden! Hij heeft nu een hele speciale aanpak nodig! 8uur lang water uitzetten en van stroom af en dan doetie het weer een rondje.

 

Nee buren zijn niet tof, maar ze is weer gekalmeerd, dus ik kan zo weer gezellig verder Singstarren:naughty:

 

Zoiets .. Cobe kreeg er een vriendje bij vandaag, maar omdat Cobe het niet zo op vriendjes heeft hadden ze gevraagd of ik er niet bij kon zijn. Kwam ik dus daar, bleken ze met dat vriendje een uur later dan verwacht aan te komen (en baasje van Cobe was mee die te halen, dus ik was alleen... nuja "alleen"). En toen vriendje erbij (wel met draad tussen) en even kijken, en toen de 2 andere paarden opgeladen (die staan nu ergens anders op een weide, vandaar dat er een vriendje bij kwam zodat Cobe niet alleen is) en toen heb ik dus nog bij de paarden gekeken totdat baasje weer terug was, wat ook meer dan een uur geduurd heeft .. Dus ben in totaal 3u buiten geweest, zonder al teveel beweging .. Voor de lol :bleh:

 

Leuk zo'n machine ..

 

Pas maar op .. als jij gaat singstarren beginnen ze misschien opnieuw :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy