Jump to content

Recommended Posts

:roftl:

Das idd wel heel gezellig. :biggrin2:

 

Idd... :roftl

 

Damn, mn beneden buurman is weer eens superharde R&B aan t draaien. :sneaky2:

 

Herinner me trouwens wel niet dat ik AT ooit gevonden heb .. Ben met Mika ergens in een bos belandt :blush-anim-cl: Was ook heel gezellig hoor :teehee::naughty:

 

 

 

 

Dan moet jij superhard wat anders opzetten :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Herinner me trouwens wel niet dat ik AT ooit gevonden heb .. Ben met Mika ergens in een bos belandt :blush-anim-cl: Was ook heel gezellig hoor :teehee::naughty:

 

 

 

 

Dan moet jij superhard wat anders opzetten :mf_rosetinted:

 

:lmfao:

Ook erg gezellig... :das:

 

 

Als ik nou heel hard Mika opzet, dan vindt ie dat vast niet leuk. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

Ook erg gezellig... :das:

 

 

Als ik nou heel hard Mika opzet, dan vindt ie dat vast niet leuk. :naughty:

 

Het was best wel uh ... aangenaam ja :naughty:

 

 

Moet je doen! :mf_rosetinted:

Zou je wel willen helpen, maar je hebt er niet zoveel aan vrees ik, en hier gaan ze dat ook niet zo leuk vinden .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Het was best wel uh ... aangenaam ja :naughty:

 

 

Moet je doen! :mf_rosetinted:

Zou je wel willen helpen, maar je hebt er niet zoveel aan vrees ik, en hier gaan ze dat ook niet zo leuk vinden .. :roftl:

 

Hehehe... :naughty:

Dát soort dromen heb ik nou nooit! :roftl:

 

Oeh, alleen de gedachte aan harde Mika muziek maakte m blijkbaar al bang; t is ineens stil. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hehehe... :naughty:

Dát soort dromen heb ik nou nooit! :roftl

 

Oeh, alleen de gedachte aan harde Mika muziek maakte m blijkbaar al bang; t is ineens stil. :roftl

 

Nou .. ik uh .. af en toe eens .. :blush-anim-cl:

Maar doorgaans niet met Mika :teehee::roftl:

 

HARDE Mika muziek ...

 

 

Ik zal nooit meer hetzelfde naar het woord "hard" kijken :tears: Jouw schuld :sneaky2:

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou .. ik uh .. af en toe eens .. :blush-anim-cl

Maar doorgaans niet met Mika :teeheeroftl:

 

HARDE Mika muziek ...

 

 

Ik zal nooit meer hetzelfde naar het woord "hard" kijken :tears Jouw schuld :sneaky2

 

 

 

:roftl:

 

Prettig... :das:

 

Oeps. Sorry. :blush-anim-cl::naughty:

 

Waar is Kaatje trouwens?

Heb een jong jongetje voor haar en ze is er niet :tears:

 

 

 

 

 

:naughty:

 

Geen idee...

Een jong jongetje? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Geen idee...

Een jong jongetje? :blink:

 

Ja, je weet toch dat Kaatje van jonge jongetjes houdt? :mf_rosetinted:

Naja, niet echt "jong jong" .. maar toch .. jong ..

 

En nu had ik een foto gevonden die eventueel wel wat voor haar was .. maar ze is er niet .. :bleh:

 

:lmfao:

 

Is die reclame dan typisch Nederlands?

 

Is wel vaker zo hoor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, je weet toch dat Kaatje van jonge jongetjes houdt? :mf_rosetinted:

Naja, niet echt "jong jong" .. maar toch .. jong ..

 

En nu had ik een foto gevonden die eventueel wel wat voor haar was .. maar ze is er niet .. :bleh:

 

 

 

Is wel vaker zo hoor :roftl:

 

Aah, zo. Tsja, miss is ze er morgen wel. Dan is de foto vast nog steeds leuk. :biggrin2:

 

 

Tsja, das waar, had er nu alleen niet zo bij stil gestaan, omdat 'ik wil bolletje' in NL echt een begrip is.

Link to comment
Share on other sites

Aah, zo. Tsja, miss is ze er morgen wel. Dan is de foto vast nog steeds leuk. :biggrin2:

 

 

Tsja, das waar, had er nu alleen niet zo bij stil gestaan, omdat 'ik wil bolletje' in NL echt een begrip is.

 

Uiteraard :mf_rosetinted: Moet er dan alleen aan denken :roftl:

 

 

Dat is wel vaker zo hoor :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Uiteraard :mf_rosetinted: Moet er dan alleen aan denken :roftl:

 

 

Dat is wel vaker zo hoor :mf_rosetinted::roftl:

 

Das ook waar ja.

 

 

Ooh. Joh. Echt? :bleh:

 

Ik begin trouwens echt een Twitter verslaving op te bouwen. Niet goed...

Link to comment
Share on other sites

Das ook waar ja.

 

 

Ooh. Joh. Echt? :bleh:

 

Ik begin trouwens echt een Twitter verslaving op te bouwen. Niet goed...

 

Sinds ik met jullie omga ontdek ik dat dat wel vaker is ja :roftl:

 

 

Oei, hoe komt het?

Heb ik geen last van, vind dat hele twitter-ding (nog steeds) niks ... Lezen doe ik af en toe wel eens (bepaalde toch :bleh:) maar verder heb ik er echt geen behoefte aan ..

Link to comment
Share on other sites

Sinds ik met jullie omga ontdek ik dat dat wel vaker is ja :roftl:

 

 

Oei, hoe komt het?

Heb ik geen last van, vind dat hele twitter-ding (nog steeds) niks ... Lezen doe ik af en toe wel eens (bepaalde toch :bleh:) maar verder heb ik er echt geen behoefte aan ..

 

Ja, nu je t zegt merk ik t ook steeds vaker sinds ik hier kom. ^^

 

Kweenie... er zijn gewoon heel veel interessante mensen op Twitter. En dan krijg ik stalker-neigingen. :mf_rosetinted:

En ook wil ik nu om een of andere telkens al mn random gedachten posten, maar ik probeer me in te houden. :bleh: (Ik heb t ook niet op mn telefoon, dat gaat me wat te ver. Ik denk dat ik dan tijdens college ook niets anders meer doe. En lopend. Dat zou nog wel eens wat vervelende botsingen met lantaarnpalen/toeristen op kunnen leveren. :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Ja, nu je t zegt merk ik t ook steeds vaker sinds ik hier kom. ^^

 

Kweenie... er zijn gewoon heel veel interessante mensen op Twitter. En dan krijg ik stalker-neigingen. :mf_rosetinted:

En ook wil ik nu om een of andere telkens al mn random gedachten posten, maar ik probeer me in te houden. :bleh: (Ik heb t ook niet op mn telefoon, dat gaat me wat te ver. Ik denk dat ik dan tijdens college ook niets anders meer doe. En lopend. Dat zou nog wel eens wat vervelende botsingen met lantaarnpalen/toeristen op kunnen leveren. :mf_rosetinted:)

 

Hmmja .. mij zegt het gewoon echt niks :roftl:

Zal geen interessante mensen kennen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja .. mij zegt het gewoon echt niks :roftl:

Zal geen interessante mensen kennen :mf_rosetinted:

 

T is ook helemaal geen grappige reclame. De originele oude reclame kan ik niet meer vinden, maar t is dus zoiets: http://http://www.youtube.com/watch?v=nZ-8DeX2QvE

(Toen ik op YouTube 'ik wil bolletje intypte', kwam Mika's Love Today er ook uit. :roftl:)

 

Tuurlijk wel. Mika toch? :bleh:

En Ellen DeGeneres en Matthew Perry... biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Mika ... Van Mika weet ik al waar ie is of wat er gebeurd is voor ik twitter ook maar geopend heb :roftl: Daarvoor moet ik het dus niet doen :bleh:

 

Morgen zal ik filmpjes kijken, lig nu in bed en kan niet zomaar het geluid opzetten en heb de koptelefoon ook niet bij de hand enzo (en neen, ik ga mijn bed niet meer uit :bleh: )

Link to comment
Share on other sites

Mika ... Van Mika weet ik al waar ie is of wat er gebeurd is voor ik twitter ook maar geopend heb :roftl: Daarvoor moet ik het dus niet doen :bleh:

 

Morgen zal ik filmpjes kijken, lig nu in bed en kan niet zomaar het geluid opzetten en heb de koptelefoon ook niet bij de hand enzo (en neen, ik ga mijn bed niet meer uit :bleh: )

 

Lol, daar heb je gelijk in.

 

Nee, das niet zo handig nee. Ik denk trouwens dat ik maar eens ga. Heb morgen al om 9 uur college... <_<

 

Als mn internet t volhoudt: tot snel! :bleh:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er ook in .. morgen om 8u moet ik weer fris en monter op mijn werk staan ... vanmorgen kwam ik ook zo fris en monter aan .. "je ziet er erg moe uit, ben je moe?" .. Uh neen, ben nog niet wakker :blush-anim-cl:

 

 

 

Dus dat proberen we toch maar te voorkomen :roftl:

 

 

 

 

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er ook in .. morgen om 8u moet ik weer fris en monter op mijn werk staan ... vanmorgen kwam ik ook zo fris en monter aan .. "je ziet er erg moe uit, ben je moe?" .. Uh neen, ben nog niet wakker :blush-anim-cl:

 

 

 

Dus dat proberen we toch maar te voorkomen :roftl:

 

 

 

 

 

:bye:

 

Lol, dat kun je beter niet hebben nee. :roftl:

 

Bye bye! ^^

Link to comment
Share on other sites

WAT EEN STILTE HIER!!!

 

haha hoe lang heb ik gedacht: OMG Mika is binnen een straal van 10 meter van mij! :teehee:

 

en toen bleek t uiteindelijk niet zo te zijn! :tears::roftl:

Oooh, huuuu! Jammer, maar je hebt toch wel een leuke avond gehad? Of was je alleen met Mika bezig?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy