Jump to content

Recommended Posts

Ik doe eig. ook niets. Ik ben een grapefruit aan het eten :roftl:

 

Nou, das ook nuttig. En voedzaam enzo. :roftl:

 

Doet me eraan denken dat ik ook nog wel fruit moet eten vandaag... Ach, ik neem zo wel een appel. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Naja, niks spectaculairs, gewoon een "algemene" mail die naar iedereen die in de mailinglist staat gestuurd is. De tijd dat ik persoonlijke berichtjes kreeg van (1 van de leden van) Air Traffic is al even voorbij denk ik :sad::roftl:

 

Maar het ging inderdaad over de tour .. Kleine tour .. 7 gigs .. in juni .. Enkel in de UK ..

 

Jeej :mf_rosetinted:

 

 

 

Weet het niet :tears:

 

Wel jammer dat ie je niet meer mailt...

 

Stom dat t alleen in Engeland is zeg! Hebben ze nog geen plannen voor een grotere tour?

 

 

Heel veel mensen heb ik echt al heeeeel lang niet meer gesproken (al is dat natuurlijk voornamelijk de schuld van mijn falende internet :mf_rosetinted:), zoals Anouk, Debbie en Bianca...

Link to comment
Share on other sites

Ow, dat is wel tof dat je persoonlijke berichten van een bandlid kreeg :mf_rosetinted:

 

Jaaa. grapefruits zitten vol antioxidanten (:blink:)

 

Nja, ik smeer em maar weer eens. Ik kan het niet veroorloven om door slaapgebrek ziek te worden voor de examens beginnen :bye:

 

En succes nog met wachten op de rest van het volk..

Link to comment
Share on other sites

Wel jammer dat ie je niet meer mailt...

 

Stom dat t alleen in Engeland is zeg! Hebben ze nog geen plannen voor een grotere tour?

 

 

Heel veel mensen heb ik echt al heeeeel lang niet meer gesproken (al is dat natuurlijk voornamelijk de schuld van mijn falende internet :mf_rosetinted:), zoals Anouk, Debbie en Bianca...

 

I know! :crybaby:

Maarja, je doet er niet veel aan hé :roftl:

 

Je ne sais pas ..

Ze zijn trouwens wel erg ontzettend lief (kan Mika nog eens een voorbeeld aan nemen :naughty:). Ze hebben dus de tour bekend gemaakt en net als Mika een presale, nu was 1 show vandaag al meteen uitverkocht (die presale tickets dan) en hebben ze dat gemeld op hun blog. En een uur of 2 later komt er een bericht op hun blog dat ze nieuwe tickets hebben vrijgemaakt .. :wub2:

 

 

Hmmja, je sais ..

Anouk haar gezondheid is helemaal niet ok .. heel veel slapen en heel weinig energie om tot hier te komen. Debbie zit nog in Bali, met een zeer slechte internetverbinding. En Bianca ... geen idee ... er zijn ergens problemen geweest waardoor ze erg kwaad was, en sindsdien komt ze hier eigenlijk niet meer .. Toch niet meer zoals eerst in ieder geval.

Link to comment
Share on other sites

Ow, dat is wel tof dat je persoonlijke berichten van een bandlid kreeg :mf_rosetinted:

 

Jaaa. grapefruits zitten vol antioxidanten (:blink:)

 

Nja, ik smeer em maar weer eens. Ik kan het niet veroorloven om door slaapgebrek ziek te worden voor de examens beginnen :bye:

 

En succes nog met wachten op de rest van het volk..

 

Hmmja, was inderdaad wel leuk :wub2:

 

 

Slaap ze!

En succes met de examens!

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Ow, dat is wel tof dat je persoonlijke berichten van een bandlid kreeg :mf_rosetinted

 

Jaaa. grapefruits zitten vol antioxidanten (:blink)

 

Nja, ik smeer em maar weer eens. Ik kan het niet veroorloven om door slaapgebrek ziek te worden voor de examens beginnen :bye:

 

En succes nog met wachten op de rest van het volk..

 

Lol. Antioxidanten schijnen goed voor je te zijn ja. Weet nog steeds niet wat t inhoudt. :roftl:

 

Succes met je examens! :bye:

 

I know! :crybaby

Maarja, je doet er niet veel aan hé :roftl:

 

Je ne sais pas ..

Ze zijn trouwens wel erg ontzettend lief (kan Mika nog eens een voorbeeld aan nemen :naughty). Ze hebben dus de tour bekend gemaakt en net als Mika een presale, nu was 1 show vandaag al meteen uitverkocht (die presale tickets dan) en hebben ze dat gemeld op hun blog. En een uur of 2 later komt er een bericht op hun blog dat ze nieuwe tickets hebben vrijgemaakt .. :wub2:

 

 

Hmmja, je sais ..

Anouk haar gezondheid is helemaal niet ok .. heel veel slapen en heel weinig energie om tot hier te komen. Debbie zit nog in Bali, met een zeer slechte internetverbinding. En Bianca ... geen idee ... er zijn ergens problemen geweest waardoor ze erg kwaad was, en sindsdien komt ze hier eigenlijk niet meer .. Toch niet meer zoals eerst in ieder geval.

 

Nee...

Aw, das wel heel lief ja! :wub2:

 

Hmm... ik vermoedde al dat t niet zo goed ging met Anouk nee. =(

En dat Debbie in Bali zat had ik ook nog net meegekregen.

Dat van Bianca wist ik niet. Heb je enig idee wat er aan de hand was dan? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nee...

Aw, das wel heel lief ja! :wub2:

 

Hmm... ik vermoedde al dat t niet zo goed ging met Anouk nee. =(

En dat Debbie in Bali zat had ik ook nog net meegekregen.

Dat van Bianca wist ik niet. Heb je enig idee wat er aan de hand was dan? :blink:

 

Ik wil dat Mika dat ook doet! :crybaby:

Debbie moet nog mee :bleh::mf_rosetinted:

 

Goh, daar vraag je wat ...

Ik denk dat het ergens iets te maken had met Mika die zogezegd eind deze maand in Ierland zou optreden (stond op 1 of andere site ofzo) en zij ging dan naar Ierland gaan, "speciaal" voor Mika .. en Ingie zou meegaan (terwijl ze nog school had ofzo) en daar is dan wat discussie rond geweest (of je dat wel moet doen, een reis boeken terwijl nog niks bevestigd is enzo) en daar zijn blijkbaar dingen gezegd die bij Bianca verkeerd geschoten zijn .. Maar het fijne weet ik er niet van ..

Link to comment
Share on other sites

Ik wil dat Mika dat ook doet! :crybaby:

Debbie moet nog mee :bleh::mf_rosetinted:

 

Goh, daar vraag je wat ...

Ik denk dat het ergens iets te maken had met Mika die zogezegd eind deze maand in Ierland zou optreden (stond op 1 of andere site ofzo) en zij ging dan naar Ierland gaan, "speciaal" voor Mika .. en Ingie zou meegaan (terwijl ze nog school had ofzo) en daar is dan wat discussie rond geweest (of je dat wel moet doen, een reis boeken terwijl nog niks bevestigd is enzo) en daar zijn blijkbaar dingen gezegd die bij Bianca verkeerd geschoten zijn .. Maar het fijne weet ik er niet van ..

 

Oeh, misschien moeten we dat maar aan Mika gaan vragen dan. :angel_not: Debbie moet idd ook mee! (Ze is dan dus terug in NL neem ik aan? :bleh:)

 

Hmm... vaag. Jammer dat die discussie blijkbaar niet zo goed verlopen is. Hopelijk komt ze weer wat vaker terug! (Nu ik van plan ben hier weer regelmatig te komen wil ik natuurlijk ook dat alle anderen dat ook doen. :mf_rosetinted::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Oeh, misschien moeten we dat maar aan Mika gaan vragen dan. :angel_not: Debbie moet idd ook mee! (Ze is dan dus terug in NL neem ik aan? :bleh:)

 

Hmm... vaag. Jammer dat die discussie blijkbaar niet zo goed verlopen is. Hopelijk komt ze weer wat vaker terug! (Nu ik van plan ben hier weer regelmatig te komen wil ik natuurlijk ook dat alle anderen dat ook doen. :mf_rosetinted :roftl)

 

Ik zit daar ookal de hele tijd aan te denken :roftl:

Ja, ze is dan terug .. Kregen we de volgende dag te horen, toen de tickets net uitverkocht waren :sad: En ik baal zo erg dat ik geen extra kaartje gekocht heb :crybaby:

 

Vertel het haar eens :mf_rosetinted:

Ze is in ieder geval welkom .. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik zit daar ookal de hele tijd aan te denken :roftl:

Ja, ze is dan terug .. Kregen we de volgende dag te horen, toen de tickets net uitverkocht waren :sad: En ik baal zo erg dat ik geen extra kaartje gekocht heb :crybaby:

 

Vertel het haar eens :mf_rosetinted:

Ze is in ieder geval welkom .. :biggrin2:

 

Zal ik m twitteren? :roftl:

(Wordt dan zoiets: Mikaaaa! Debbie's gotta come too, can't you give us one more ticket to the Amsterdam gig? Please? ^_^)

 

Aw, wat stom dat t toen nét uitverkocht was! =(

 

Zal ik doen. Oeh, ze is ook m'n Hyves vriend, dan ga ik haar even krabbelen. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Zal ik m twitteren? :roftl:

(Wordt dan zoiets: Mikaaaa! Debbie's gotta come too, can't you give us one more ticket to the Amsterdam gig? Please? ^_^)

 

Aw, wat stom dat t toen nét uitverkocht was! =(

 

Zal ik doen. Oeh, ze is ook m'n Hyves vriend, dan ga ik haar even krabbelen. :bleh:

 

Doe maar :naughty:

Misschien eerder iets in de aard dat een andere band opnieuw tickets vrijgaf toen een gig uitverkocht was :mf_rosetinted: Dan kan Mika zeker niet achterblijven :naughty:

 

 

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Doe maar :naughty:

Misschien eerder iets in de aard dat een andere band opnieuw tickets vrijgaf toen een gig uitverkocht was :mf_rosetinted: Dan kan Mika zeker niet achterblijven :naughty:

 

 

:thumb_yello:

 

Ik ga t proberen... je mag alleen maar 140 tekens per bericht gebruiken... Suggesties? :bleh:

 

 

Ik heb haar niet meer als hyves vriend... En ik kan haar op hyves helemaal niet meer vinden. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga t proberen... je mag alleen maar 140 tekens per bericht gebruiken... Suggesties? :bleh:

 

 

Ik heb haar niet meer als hyves vriend... En ik kan haar op hyves helemaal niet meer vinden. :blink:

 

Goh, dat op dit uur .. dat is wat minder :roftl:

 

 

Hmm, misschien afgeschaft?

Link to comment
Share on other sites

Goh, dat op dit uur .. dat is wat minder :roftl:

 

 

Hmm, misschien afgeschaft?

 

Ja... ik heb alleen echt totaal geen inspiratie. :roftl: Ben er nooit zo goed in om beroemde mensen dingen te vragen zonder als een stalker over te komen. :roftl:

 

 

Ik denk t. Hmm... miss moeten we haar dan maar gewoon hier gaan stalken. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja... ik heb alleen echt totaal geen inspiratie. :roftl: Ben er nooit zo goed in om beroemde mensen dingen te vragen zonder als een stalker over te komen. :roftl:

 

 

Ik denk t. Hmm... miss moeten we haar dan maar gewoon hier gaan stalken. :mf_rosetinted:

 

Ja ... juist ... ik begrijp je helemaal ...

 

:roftl:

 

Je doet maar :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Vier smilies achter elkaar, wow! :roftl:

 

Hmmja, er moesten er eigenlijk ook nog bij als :wub2::drool::licks_lips::fangurl: .... en dat soort spul .. maar dat werd net een beetje teveel :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja ... juist ... ik begrijp je helemaal ...

 

:roftl:

 

Je doet maar :mf_rosetinted:

 

Haha, t zal aan t tijdstip liggen. :roftl:

Ik ga m gewoon wel een stille hint geven dat Debbie ook nog graag een kaartje wil. :bleh:

 

Jij niet? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Haha, t zal aan t tijdstip liggen. :roftl:

Ik ga m gewoon wel een stille hint geven dat Debbie ook nog graag een kaartje wil. :bleh:

 

Jij niet? :bleh:

 

Ben benieuwd :mf_rosetinted:

 

Ben geen stalker :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dit ga ik Mika twitteren:

@mikasounds: Any chance of adding extra seats to the Amsterdam gig for some people without tickets? (No? Ah, well it was worth a shot.)

 

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy