Jump to content

Recommended Posts

Een foto ja .. maar je vroeg om een leuke foto ... :boxed:

 

 

Nou ja, doe dan die je voor me ingedachten had maar. :naughty:

 

Van Mika heb ik vrij weinig foto's... :aah:

Hoezo mag Diana dat niet weten? :blink:

 

sht! Van Diana mogen we de thread niet volspammen met Mika-foto's :mf_rosetinted:

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Omdat Diana vind dat het niet overal over Mika moet gaan .. dus dan zijn foto's helemaal niet de bedoeling .. :mf_rosetinted:

 

 

 

Ah zo. Maar gemiddeld genomen gaat t in deze thread nog vrij weinig over Mika. Eigenlijk. Meestal. :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou ja, doe dan die je voor me ingedachten had maar. :naughty:

 

:roftl: Naja, weet je .. Ik kwam die tegen en moest meteen aan jou denken .. Maar waarom weet ik eigenlijk niet :lmfao:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voila ...

 

1205094.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nou ja, doe dan die je voor me ingedachten had maar. :naughty:

 

 

 

sht! Van Diana mogen we de thread niet volspammen met Mika-foto's :mf_rosetinted:

:roftl:

 

Dat doe ik gelukkig al niet, want ik heb serieus echt bijna geen Mika foto's. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ah zo. Maar gemiddeld genomen gaat t in deze thread nog vrij weinig over Mika. Eigenlijk. Meestal. :mf_rosetinted::roftl:

 

Ik doe erg hard mijn best om de moderator te gehoorzamen :mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig. :naughty:

 

Heb je m wel eens gezien in Nip/Tuck? :teehee:

 

Ik heb een heel seizoen Charmed gekeken om Julian McMahon. :blush-anim-cl:

 

Nip/Tuck zie ik bijna nooit, want dat vind vriendje niks. Maar hij is wel erg jammie daarin. Stoute jongen, maar toch niet helemaal.

 

julian_mcmahon_02.jpg

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Naja, weet je .. Ik kwam die tegen en moest meteen aan jou denken .. Maar waarom weet ik eigenlijk niet :lmfao:

 

 

Voila ...

 

1205094.jpg

 

Aan mij? :shocked:

Hm, ik kan me nog vaag een discussie over de effecten van het zien vasthouden van een gitaar herinneren...

 

Ik doe erg hard mijn best om de moderator te gehoorzamen :mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

 

Wie niet? :angel_not:

Link to comment
Share on other sites

Ik doe erg hard mijn best om de moderator te gehoorzamen :mf_rosetinted

 

 

 

 

 

 

 

:roftl

 

Je doet t in ieder geval voorbeeldig! :biggrin2:

 

Ik heb een heel seizoen Charmed gekeken om Julian McMahon. :blush-anim-cl

 

Nip/Tuck zie ik bijna nooit, want dat vind vriendje niks. Maar hij is wel erg jammie daarin. Stoute jongen, maar toch niet helemaal.

 

julian_mcmahon_02.jpg

 

Jammer dat je vriendje t niets vindt!

 

Ik was altijd al groot fan van Charmed en ben toen vanwege Julian Nip/Tuck gaan kijken. Heb toen op tv t 1e seizoen gezien, maar denk achteraf dat ik er toen nog iets te jong voor was (14...). Heb nu seizoen 1 op dvd (hoop op mijn verjaardag seizoen 2 te krijgen) en waardeer t nu veeeel meer dan toen. :naughty:

 

 

:das::bow::fangurl::stretcher:

Link to comment
Share on other sites

Aan mij? :shocked:

Hm, ik kan me nog vaag een discussie over de effecten van het zien vasthouden van een gitaar herinneren...

 

Nou .. dat was 'm toch niet denk ik .. want zoveel doet deze "pose" mij nu ook niet .. En ik herinner me die discussie eigenlijk helemaal niet meer :roftl: Maar dat gebeurd wel vaker ...

 

 

Neen, weet niet .. vond dat ie er best wel jong uitzag zo .. Maar ik zal dan al niet meer zo wakker geweest zijn .. :roftl:

 

Je doet t in ieder geval voorbeeldig! :biggrin2:

 

Zo ben ik, een braaf & voorbeeldig meisje :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, door die laatste smiley komt het héél overtuigend over ....

 

:roftl:

 

Oeps. :mf_rosetinted:

 

Hehehe, nee hoor, ik weet dat je heel braaf en voorbeeldig bent. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Je doet t in ieder geval voorbeeldig! :biggrin2:

 

 

 

Jammer dat je vriendje t niets vindt!

 

Ik was altijd al groot fan van Charmed en ben toen vanwege Julian Nip/Tuck gaan kijken. Heb toen op tv t 1e seizoen gezien, maar denk achteraf dat ik er toen nog iets te jong voor was (14...). Heb nu seizoen 1 op dvd (hoop op mijn verjaardag seizoen 2 te krijgen) en waardeer t nu veeeel meer dan toen. :naughty:

 

 

:das::bow::fangurl::stretcher:

 

Wat ik er indertijd van gezien heb vond ik erg leuk. Interessante ontwikkelingen, en twee hoofdpersonen die toch niet zo vlak zijn als ze op het eerste gezicht lijken. En Julian is natuurlijk toch wel de slagroom op de taart. :drool:

Link to comment
Share on other sites

Wat ik er indertijd van gezien heb vond ik erg leuk. Interessante ontwikkelingen, en twee hoofdpersonen die toch niet zo vlak zijn als ze op het eerste gezicht lijken. En Julian is natuurlijk toch wel de slagroom op de taart. :drool:

 

Ja, idd. De personages zijn best complex en de verhaallijnen niet voorspelbaar. De operatie scènes vind ik persoonlijk iets minder trouwens. :bleh:

Vond t toen ik t de 1e keer keek nog iets te, eh, expliciet, denk ik. :naughty: Nu vind ik t vooral heel interessant en kan ik die expliciete scènes iets beter aan (vooral dankzij Julian)... :das:

Link to comment
Share on other sites

Ff iets anders tussendoor:

 

Dit zag ik vandaag in De Wereld Draait Door.

 

Schijnt een nieuwe hype te zijn/te worden om dit met liedjes te doen. :roftl:

 

Ik zie er inderdaad veel meer in het lijstje "gerelateerd" staan. Nooit van gehoord. :blink: Wel grappig, maar ik geef de voorkeur aan het origineel.

 

Hey uh .. ik moet er vandoor :boxed: Laptop gaat uitvallen :boxed:

 

:roftl:

 

 

Slaap goed beiden! :bye:

 

Welterusten Bienie! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hm, jij hebt me een foto beloofd :sneaky2:.

*kijkt snel om zich heen of Diana er is*

Van Mika is altijd goed. :mf_rosetinted:

 

Van Mika heb ik vrij weinig foto's...

Hoezo mag Diana dat niet weten? :blink:

 

Omdat Diana vind dat het niet overal over Mika moet gaan .. dus dan zijn foto's helemaal niet de bedoeling .. :mf_rosetinted:

 

sht! Van Diana mogen we de thread niet volspammen met Mika-foto's :mf_rosetinted:

:roftl:

 

Hmmm.. Ik heb het idee dat er over me gepraat wordt.. :teehee:

Ik heb nog geen foto van Mikarr gezien dus blijkbaar boezem ik toch angst in! (Ja toch? Laat me geloven dat ik iets in te brengen heb! Haal me niet uit deze illusie!)

Link to comment
Share on other sites

Hmmm.. Ik heb het idee dat er over me gepraat wordt.. :teehee:

Ik heb nog geen foto van Mikarr gezien dus blijkbaar boezem ik toch angst in! (Ja toch? Laat me geloven dat ik iets in te brengen heb! Haal me niet uit deze illusie!)

 

Oeps, betrapt :sweatdrop:

 

Ik ben doodsbenauwd voor je. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik zie er inderdaad veel meer in het lijstje "gerelateerd" staan. Nooit van gehoord. :blink: Wel grappig, maar ik geef de voorkeur aan het origineel.

 

 

 

Welterusten Bienie! :huglove:

 

Origineel is ook erg leuk ja, maar voor de afwisseling vind ik deze ook wel grappig. (Vond er ook een van The Beatles, die ik eigenlijk nog veel briljanter vond: http://www.youtube.com/watch?v=1yJ2yWvGnkI&feature=related, mocht je geïnteresseerd zijn natuurlijk. :mf_rosetinted:)

 

Hmmm.. Ik heb het idee dat er over me gepraat wordt.. :teehee:

Ik heb nog geen foto van Mikarr gezien dus blijkbaar boezem ik toch angst in! (Ja toch? Laat me geloven dat ik iets in te brengen heb! Haal me niet uit deze illusie!)

 

Uhoh... :bow: :bow: :bow:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy