Jump to content

Recommended Posts

:lmfao: briljant! :roftl:

 

Ja he? Ik denk dat ik een nieuwe verslaving ga ontwikkelen. :bleh:

 

oh. en nu ben ik er echt trouwens, niet meer op mn werk! :teehee:

 

helleuuh!! nog mensen wakker?!?! :mf_rosetinted:

 

Yay!

 

Ja, ik ben nog verrassend wakker... Ach ja, ik kan morgen toch uitslapen.

 

Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zie het aan je!

 

Ik ben een open boek.

 

Origineel is ook erg leuk ja, maar voor de afwisseling vind ik deze ook wel grappig. (Vond er ook een van The Beatles, die ik eigenlijk nog veel briljanter vond: http://www.youtube.com/watch?v=1yJ2yWvGnkI&feature=related, mocht je geïnteresseerd zijn natuurlijk. :mf_rosetinted:)

 

 

 

Uhoh... :bow: :bow: :bow:

 

Die is heel goed gedaan! Wat vind je van deze

 

oh. en nu ben ik er echt trouwens, niet meer op mn werk! :teehee:

 

helleuuh!! nog mensen wakker?!?! :mf_rosetinted:

 

Ikke :boing:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben een open boek.

 

 

 

Die is heel goed gedaan! Wat vind je van deze

 

 

 

Ikke :boing:

 

Die is ook goed ja! Alleen is z'n stem een beetje irritant. Maar ja, dat is die van de echte James Blunt ook (vind ik dan). :bleh:

 

Ik vind dat laatste stukje echt briljant 'This was not the smartest choice'. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Wakker? Wie?

 

Blijkbaar nog genoeg mensen! :mf_lustslow:

 

Ja he? Ik denk dat ik een nieuwe verslaving ga ontwikkelen. :bleh:

 

Yay!

 

Ja, ik ben nog verrassend wakker... Ach ja, ik kan morgen toch uitslapen.

 

Alles goed?

 

Ik vind het geniaal! :naughty:

 

Hier is alles heel goed hoor! jaaaa!

En met jou?? je hebt weer internet!!!!

 

Die is heel goed gedaan! Wat vind je van deze

 

 

 

Ikke :boing:

 

Hahahha ik zag die net ook, wheeeeeeeeeeeeeeeeee!!

 

YEEEY! Hoe is het? Al weer een beetje beter? [is vast al tig keer gevraagd maarja, internet is traag en heb geen zin om alles terug te lezen :teehee: LUI!]

Link to comment
Share on other sites

Blijkbaar nog genoeg mensen! :mf_lustslow:

 

 

 

Ik vind het geniaal! :naughty:

 

Hier is alles heel goed hoor! jaaaa!

En met jou?? je hebt weer internet!!!!

 

 

 

Hahahha ik zag die net ook, wheeeeeeeeeeeeeeeeee!!

 

YEEEY! Hoe is het? Al weer een beetje beter? [is vast al tig keer gevraagd maarja, internet is traag en heb geen zin om alles terug te lezen :teehee: LUI!]

 

Ietsje. Ik weet zeker dat ik me zondagmiddag weer kiplekker voel :mf_rosetinted:.

Link to comment
Share on other sites

Blijkbaar nog genoeg mensen! :mf_lustslow:

 

 

 

Ik vind het geniaal! :naughty:

 

Hier is alles heel goed hoor! jaaaa!

En met jou?? je hebt weer internet!!!!

 

 

 

Hahahha ik zag die net ook, wheeeeeeeeeeeeeeeeee!!

 

YEEEY! Hoe is het? Al weer een beetje beter? [is vast al tig keer gevraagd maarja, internet is traag en heb geen zin om alles terug te lezen :teehee: LUI!]

 

Mooi!

Jaa!!! (Al is t wel de vraag voor hoe lang, maar ik hoop dat t een tijdje goed gaat.) :punk:

Dus nu ga ik weer meer online komen. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben jaloers op je dat je naar Calvin Harris bent geweest!

 

:teehee: Ja, het was zooooo awesome! Echt toffer dan ik had verwacht! Ik hoop stieken dat ie ook naar Lowlands komt!

Oja :shocked: ik zou nog foto's en filmpje uploaden [voor Niki natuurlijk :fisch::roftl:]

 

Mooi!

Jaa!!! (Al is t wel de vraag voor hoe lang, maar ik hoop dat t een tijdje goed gaat.) :unk:

Dus nu ga ik weer meer online komen. :bigrin2:

 

Jeeeeah! Goed hoor! Zeker in de aanloop naar 2 juni is het extra leuk, alle voorpret enzo!! :teehee:

 

Hoe raad je het zo?:ah:

 

Hoe is het met jou? Veel aan het werk de laatste tijd geloof ik.

 

Nouja, ik werk vaak 's avonds en daardoor lijkt t alsof ik veel werk, denk ik! :naughty: Valt wel mee. Ik neem ook goed mn rust voor als ik straks met die té drukke studie ga beginnen! :fisch:

Link to comment
Share on other sites

:teehee: Ja, het was zooooo awesome! Echt toffer dan ik had verwacht! Ik hoop stieken dat ie ook naar Lowlands komt!

Oja :shocked: ik zou nog foto's en filmpje uploaden [voor Niki natuurlijk :fisch::roftl]

 

 

 

Jeeeeah! Goed hoor! Zeker in de aanloop naar 2 juni is het extra leuk, alle voorpret enzo!! :teehee

 

 

 

Nouja, ik werk vaak 's avonds en daardoor lijkt t alsof ik veel werk, denk ik! :naughty: Valt wel mee. Ik neem ook goed mn rust voor als ik straks met die té drukke studie ga beginnen! :fisch:

 

Jaaa, en t is ook al heel snel 2 juni! :punk:

 

Oeh, ik heb veel gemist geloof ik... :blush-anim-cl:

Wat voor studie ga je doen?

Link to comment
Share on other sites

Jaaa, en t is ook al heel snel 2 juni! :punk:

 

Oeh, ik heb veel gemist geloof ik... :blush-anim-cl:

Wat voor studie ga je doen?

 

yeaahh echt fijn als iets niet een half jaar van tevoren wordt aangekondigd, maar gewoon een maandje! :teehee:

 

 

ooh, ik ben toegelaten op de filmacademie! :mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

yeaahh echt fijn als iets niet een half jaar van tevoren wordt aangekondigd, maar gewoon een maandje! :teehee:

 

 

ooh, ik ben toegelaten op de filmacademie! :mf_lustslow:

 

En mama is trots! :biggrin2:

 

Cool Jose!

 

Ik ga jullie nu verlaten.

Truste alvast! xx

 

Welterusten Diana! Knuf voor Hugo!

 

Ik ga ook naar bed ladies. Tot binnenkort :huglove:

Link to comment
Share on other sites

yeaahh echt fijn als iets niet een half jaar van tevoren wordt aangekondigd, maar gewoon een maandje! :teehee:

 

 

ooh, ik ben toegelaten op de filmacademie! :mf_lustslow:

 

Ja man!

 

Waaah? Echt? Vet man! :thumb_yello:

Welke richting? Regisseur?

Link to comment
Share on other sites

Cool Jose!

 

Ik ga jullie nu verlaten.

Truste alvast! xx

 

En mama is trots! :biggrin2:

 

 

 

Welterusten Diana! Knuf voor Hugo!

 

Ik ga ook naar bed ladies. Tot binnenkort :huglove:

 

Welterusten allebei! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Cool Jose!

 

Ik ga jullie nu verlaten.

Truste alvast! xx

 

thank you! :biggrin2:

 

Slaap lekker! :huglove:

 

En mama is trots! :bigrin2:

 

Ik ga ook naar bed ladies. Tot binnenkort :huglve:

 

Yay! :wub2:

Slaap lekker mama :huglove:

 

Ja man!

 

Waaah? Echt? Vet man! :thumbyello:

Welke richting? Regisseur?

 

Jaaa!

Nee!! :aah:

Montage! :wub2: en dat was al lastig genoeg! Ik heb maar 5 mede-studenten! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jaaa!

Nee!! :aah:

Montage! :wub2: en dat was al lastig genoeg! Ik heb maar 5 mede-studenten! :naughty:

 

Cool! Vind ik eigenlijk veel leuker dan regisseren. (Ik heb volgend jaar bij mn studie een praktijk onderdeel en daar vechten de mensen meestal om wie mag regisseren. Er zijn er bij ons geloof ik ook nog al wat afgewezen aan de filmacademie. :naughty:)

Wow, maar 5?! Hoe ben je door die strenge selectieprocedure heengekomen?

Link to comment
Share on other sites

Cool! Vind ik eigenlijk veel leuker dan regisseren. (Ik heb volgend jaar bij mn studie een praktijk onderdeel en daar vechten de mensen meestal om wie mag regisseren. Er zijn er bij ons geloof ik ook nog al wat afgewezen aan de filmacademie. :naughty:)

Wow, maar 5?! Hoe ben je door die strenge selectieprocedure heengekomen?

 

Ja, ik was vorig jaar ook afgewezen. En regisseur-fictie is nog altijd het populairst en dus ook het meest lastig om aangenomen te worden. Maar ik heb helemaal niet die behoefte.

Procedure was best lastig. Eerst moet je dus zo'n onwijs formulier invullen en wat eigen werk opsturen. Op basis daarvan wordt je eventueel uitgenodigd voor een gesprek. Dat gesprek was echt heel heftig, en ik had echt het gevoel dat het heel slecht ging enzo. [Dat gevoel geven ze je expres, om te kijken hoe je met die stress omgaat, blijkbaar]. Maar ik had de hoop al een beetje opgegeven. En toen kreeg ik in ene een brief! :biggrin2: AANGENOMEN! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik was vorig jaar ook afgewezen. En regisseur-fictie is nog altijd het populairst en dus ook het meest lastig om aangenomen te worden. Maar ik heb helemaal niet die behoefte.

Procedure was best lastig. Eerst moet je dus zo'n onwijs formulier invullen en wat eigen werk opsturen. Op basis daarvan wordt je eventueel uitgenodigd voor een gesprek. Dat gesprek was echt heel heftig, en ik had echt het gevoel dat het heel slecht ging enzo. [Dat gevoel geven ze je expres, om te kijken hoe je met die stress omgaat, blijkbaar]. Maar ik had de hoop al een beetje opgegeven. En toen kreeg ik in ene een brief! :biggrin2: AANGENOMEN! :biggrin2:

 

Ja, een vriend van me wil geloof ik ook regisseur-fictie gaan doen. (Maar ik heb er vertrouwen in dat hij wel toegelaten wordt eigenlijk.)

Wow, klinkt erg stressvol idd! Echt stoer dat je er dit keer gewoon goed doorheen gekomen bent! Wat voor eigen werk heb je opgestuurd?

Link to comment
Share on other sites

Ja, een vriend van me wil geloof ik ook regisseur-fictie gaan doen. (Maar ik heb er vertrouwen in dat hij wel toegelaten wordt eigenlijk.)

Wow, klinkt erg stressvol idd! Echt stoer dat je er dit keer gewoon goed doorheen gekomen bent! Wat voor eigen werk heb je opgestuurd?

 

Gaat hij volgend jaar aanmelding doen?

 

Ja was het wel heel erg. Want het is ook je toekomst voor vier jaar, dus er hangt echt veel van af. Ik wist ook echt niet wat ik anders wilde doen.

Ik heb afgelopen "schooljaar" een cursus gedaan bij Open Studio. Die cursus was speciaal voor mensen die aangenomen wilden worden bij de Filmacademie of de HKU. Daar maakten we dus ook korte films. En ik heb er daar twee van opgestuurd. Helaas staan ze [nog] niet op internet, dus kan ik niks laten zien!

Link to comment
Share on other sites

Gaat hij volgend jaar aanmelding doen?

 

Ja was het wel heel erg. Want het is ook je toekomst voor vier jaar, dus er hangt echt veel van af. Ik wist ook echt niet wat ik anders wilde doen.

Ik heb afgelopen "schooljaar" een cursus gedaan bij Open Studio. Die cursus was speciaal voor mensen die aangenomen wilden worden bij de Filmacademie of de HKU. Daar maakten we dus ook korte films. En ik heb er daar twee van opgestuurd. Helaas staan ze [nog] niet op internet, dus kan ik niks laten zien!

 

Ja, geloof t wel. Hij gaat z'n bachelor media & cultuur in 2,5 jaar (ipv 3 jaar) halen en dan wil ie (geloof ik) in december aan de filmacademie beginnen. O_O

 

Zo'n cursus is wel handig! En klinkt ook erg leuk trouwens! ^^

Als ze erop staan laat je ze wel zien he? :biggrin2:

 

Heb ook erg zin in dat praktijk onderdeel volgend jaar. Al die theorie en die papers hangen me de keel uit. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, geloof t wel. Hij gaat z'n bachelor media & cultuur in 2,5 jaar (ipv 3 jaar) halen en dan wil ie (geloof ik) in december aan de filmacademie beginnen. O_O

 

Zo'n cursus is wel handig! En klinkt ook erg leuk trouwens! ^^

Als ze erop staan laat je ze wel zien he? :biggrin2:

 

Heb ook erg zin in dat praktijk onderdeel volgend jaar. Al die theorie en die papers hangen me de keel uit. :bleh:

 

Huh, ik december daar beginnen.. kan dat?! :huh:

 

Het was ook erg leuk! Heb er veel praktijk ervaring opgedaan!

 

Gaan jullie dan ook een film maken? in het praktijk onderdeel?

Link to comment
Share on other sites

Huh, ik december daar beginnen.. kan dat?! :huh:

 

Het was ook erg leuk! Heb er veel praktijk ervaring opgedaan!

 

Gaan jullie dan ook een film maken? in het praktijk onderdeel?

 

Ja, dat weet ik dus ook niet helemaal zeker. Moet ik m miss nog maar eens navragen...

 

Ja, we gaan een kort filmpje maken. Geloof ik. Heb me er nog niet zo heel erg in verdiept, maar een vriendin heeft haar praktijk onderdeel voor tv al gehad (ik doe film) en zij maken een tv-programma, dus ik ga ervanuit dat wij een film gaan maken. In groepjes gaan we dat doen. Duurt helaas wel maar één blok.

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat weet ik dus ook niet helemaal zeker. Moet ik m miss nog maar eens navragen...

 

Ja, we gaan een kort filmpje maken. Geloof ik. Heb me er nog niet zo heel erg in verdiept, maar een vriendin heeft haar praktijk onderdeel voor tv al gehad (ik doe film) en zij maken een tv-programma, dus ik ga ervanuit dat wij een film gaan maken. In groepjes gaan we dat doen. Duurt helaas wel maar één blok.

 

ah! Film is toch veel leuker dan televisie! :mf_rosetinted:

In een blok kan je vast iets moois produceren!

Maar jij zou dan eventueel ook montage willen doen in dat project? :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy