Jump to content

Recommended Posts

ah! Film is toch veel leuker dan televisie! :mf_rosetinted:

In een blok kan je vast iets moois produceren!

Maar jij zou dan eventueel ook montage willen doen in dat project? :biggrin2:

 

Ja, vind ik ook. :biggrin2:

Dat zou leuk zijn ja. ^^

Ja, montage trekt me wel aan. Computers hebben alleen nog al een hekel aan me, maar daar ga ik me vanaf nu niets meer van aan trekken. :mf_rosetinted:

 

Maar jij zit volgend jaar dus ook geregeld in Amsterdam neem ik aan? Kom ns langs, zou ik zeggen. :bleh:

(Niet dat ik niet heel vaak in de buurt van Deventer ben ofzo. :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, vind ik ook. :biggrin2:

Dat zou leuk zijn ja. ^^

Ja, montage trekt me wel aan. Computers hebben alleen nog al een hekel aan me, maar daar ga ik me vanaf nu niets meer van aan trekken. :mf_rosetinted:

 

Maar jij zit volgend jaar dus ook geregeld in Amsterdam neem ik aan? Kom ns langs, zou ik zeggen. :bleh:

(Niet dat ik niet heel vaak in de buurt van Deventer ben ofzo. :mf_rosetinted:)

 

Haha, ja je moet inderdaad, qua computers, wel een beetje een nerd zijn om montage leuk te vinden! :teehee:

 

Ik zit dan in Amsterdam dus ja :biggrin2: Ben nòg niet van plan om er te gaan wonen, maar ik denk er wel steeds vaker [serieus] over na!

Lijkt me leuk om langs te komen! En in Amsterdam langskomen is toch sowieso leuker dan in Deventer! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja je moet inderdaad, qua computers, wel een beetje een nerd zijn om montage leuk te vinden! :teehee:

 

Ik zit dan in Amsterdam dus ja :biggrin2: Ben nòg niet van plan om er te gaan wonen, maar ik denk er wel steeds vaker [serieus] over na!

Lijkt me leuk om langs te komen! En in Amsterdam langskomen is toch sowieso leuker dan in Deventer! :naughty

 

Hm. Mijn probleem is niet dat ik computers niet snap. Ze snappen mij niet. :mf_rosetinted:

 

Hehehe, daar heb je gelijk in! :biggrin2:

Ja, je bent toch ook pas net naar Deventer verhuisd? Anders zou je nu alweer moeten gaan verhuizen... Das ook zoveel gedoe. :bleh:

 

Maar nu ga ik toch echt richting bed. Moeheid valt mee, maar omdat ik zolang geen internet heb gehad ben ik niet meer gewend hele avonden achter mn laptop te zitten en mn rug en nek beginnen te klagen. :roftl:

 

Tot snel! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hm. Mijn probleem is niet dat ik computers niet snap. Ze snappen mij niet. :mf_rosetined:

 

Hehehe, daar heb je gelijk in! :biggrin2:

Ja, je bent toch ook pas net naar Deventer verhuisd? Anders zou je nu alweer moeten gaan verhuizen... Das ook zoveel gedoe. :bleh:

 

Maar nu ga ik toch echt richting bed. Moeheid valt mee, maar omdat ik zolang geen internet heb gehad ben ik niet meer gewend hele avonden achter mn laptop te zitten en mn rug en nek beginnen te klagen. :roftl:

 

Tot snel! :huglove:

 

Ja precies, dat is ook een beetje mijn gedacht... ik woon net 5 maanden in Deventer, en dat bevalt behoorlijk goed! Dus om nou alweer te gaan verhuizen. [en zo snel zal ik niet iets geschikts vinden in Amsterdam :naughty:]

 

Tis ook al best wel laat opzich! :fisch: redelijk slaaptijd! hehe!

Slaap lekker! En tot snel! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben een open boek.

 

 

 

Die is heel goed gedaan! Wat vind je van deze

 

 

 

Ikke :boing:

 

Origineel is ook erg leuk ja, maar voor de afwisseling vind ik deze ook wel grappig. (Vond er ook een van The Beatles, die ik eigenlijk nog veel briljanter vond: http://www.youtube.com/watch?v=1yJ2yWvGnkI&feature=related, mocht je geïnteresseerd zijn natuurlijk. :mf_rosetinted:)

 

 

 

Uhoh...

 

Ff iets anders tussendoor:

 

Dit zag ik vandaag in De Wereld Draait Door.

 

Schijnt een nieuwe hype te zijn/te worden om dit met liedjes te doen.

 

OMG :roftl::roftl::roftl:

 

deze is ook mega grappig:

of deze: http://www.youtube.com/watch?v=3QFvjIqQZws

 

Heb nog geen mika versie gezien :teehee:

Edited by Starrats
Link to comment
Share on other sites

ha, die tweet was de reden dat ik t vroeg! :naughty:

 

Nee, ik ga niet, ik ga al naar Lowlands, en kan het me echt niet veroorloven om naar 2 festivals te gaan! :blush-anim-cl:

Maar veel Pukkelpop namen schijnen ook vaak op Lowlands te komen, dus ik hoop ook op Air Traffic! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

ha, die tweet was de reden dat ik t vroeg! :naughty:

 

Nee, ik ga niet, ik ga al naar Lowlands, en kan het me echt niet veroorloven om naar 2 festivals te gaan! :blush-anim-cl:

Maar veel Pukkelpop namen schijnen ook vaak op Lowlands te komen, dus ik hoop ook op Air Traffic! :biggrin2:

 

Hmm :sad:

 

 

Weet je, ik zou een idioot zijn om niet te gaan .. het ligt hier nog geen 20 km vandaan! :shocked:

 

 

 

 

Nog een blog ..

 

Pukkelpop Festival Belgium

hello everyone,

 

 

 

 

it is my pleasure to announce we will be performing at pukkelpop festival in belgium on august 21st.

 

 

 

 

we are already immensely looking forward to it.

 

 

 

 

see you in the summer! and in the pit for kraftwerk..

 

 

 

 

- jim

 

 

 

 

Website: http://www.pukkelpop.be

Tickets: http://www.proximusgoformusic.be

 

Link to comment
Share on other sites

Hmm :sad:

 

 

Weet je, ik zou een idioot zijn om niet te gaan .. het ligt hier nog geen 20 km vandaan! :shocked:

 

 

 

 

Nog een blog ..

 

75 euro voor een dagkaart he?

De namen voor die dag zijn echt wel nice! :thumb_yello:

 

 

"see you in the summer! and in the pit for kraftwerk.."

Haha nice! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

75 euro voor een dagkaart he?

De namen voor die dag zijn echt wel nice! :thumb_yello:

 

 

"see you in the summer! and in the pit for kraftwerk.."

Haha nice! :roftl:

 

Ja, dat zorgt nog voor de meeste twijfel ... Ze denken ook dat ze Rock Werchter zijn :sneaky2:

 

:roftl:

 

Achja, heb op myspace (ben er nog eens opgeraakt :roftl:) gezegd dat ik nog twijfel .. Wie weet krijg ik wel een berichtje van Jim dat ik absoluut niet moet komen :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat zorgt nog voor de meeste twijfel ... Ze denken ook dat ze Rock Werchter zijn :sneaky2:

 

:roftl:

 

Achja, heb op myspace (ben er nog eens opgeraakt :roftl:) gezegd dat ik nog twijfel .. Wie weet krijg ik wel een berichtje van Jim dat ik absoluut niet moet komen :mf_rosetinted::roftl:

 

nah Pukkelpop is anders ook best legendarisch :fisch:

 

Moshen met Jim op Kraftwerk, serieus, je moet gewoon gaan! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

nah Pukkelpop is anders ook best legendarisch :fisch:

 

Moshen met Jim op Kraftwerk, serieus, je moet gewoon gaan! :teehee:

 

Ja, voor de modder :sneaky2::roftl:

 

Ohja, daar leef ik voor! :mf_lustslow:

 

 

 

 

 

Juist ik ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Glastonbury, dát is pas modder!! :roftl::teehee:

 

Kraftwerk!?! nahce hoor!! :shocked:

 

Ja, maar dat is niet België ... Dat telt niet :roftl:

 

Neen, moshen met Jim :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Alles prima. Met jou?

Haha ja, is toch leuk! :biggrin2:

 

 

:roftl:

 

Prima hoor. (Behalve dan dat ik vanochtend - een uur voordat mijn wekker moest gaan - wakker werd met een bloedneus. :blink:)

 

Klinkt heel gezellig ja! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Prima hoor. (Behalve dan dat ik vanochtend - een uur voordat mijn wekker moest gaan - wakker werd met een bloedneus. :blink:)

 

Klinkt heel gezellig ja! :roftl:

 

Oei :boxed: Wel overgegaan en geen last meer van gehad? Of .. ?

 

 

:naughty:

Moet ik eerst wel gaan natuurlijk :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oei :boxed: Wel overgegaan en geen last meer van gehad? Of .. ?

 

 

:naughty:

Moet ik eerst wel gaan natuurlijk :roftl:

 

Na een half uur met m'n neus dicht en m'n hoofd in m'n nek was t over. :roftl: Hopelijk duurt t nu weer een paar jaar voordat t terugkomt. :bleh:

 

Ja, als je er niet bent wordt moshen met Jim moeilijk. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Na een half uur met m'n neus dicht en m'n hoofd in m'n nek was t over. :roftl: Hopelijk duurt t nu weer een paar jaar voordat t terugkomt. :bleh:

 

Ja, als je er niet bent wordt moshen met Jim moeilijk. :mf_rosetinted:

 

Nou, laten we dat maar hopen ja :bleh:

 

Als ik er wel ben wordt dat ook moeilijk :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy