Jump to content

Recommended Posts

Ja, zou inderdaad wel kunnen .. Ik heb ook nooit de neiging om zomaar overal te gaan meekletsen .. Heb een paar "vaste" topics en daar blijft het wel zo'n beetje bij .. En de gig-thread .. tja .. weet gewoon niet wat ik daar moet gaan vertellen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, zou inderdaad wel kunnen .. Ik heb ook nooit de neiging om zomaar overal te gaan meekletsen .. Heb een paar "vaste" topics en daar blijft het wel zo'n beetje bij .. En de gig-thread .. tja .. weet gewoon niet wat ik daar moet gaan vertellen :roftl:

 

Nee... feit :boxed: ben jij al in de ab geweest,?

Link to comment
Share on other sites

Seg .. misschien kan jij me helpen met mijn dilemma:

 

Pukkelpop ... gaan of niet?

 

 

:boxed:

 

Hmmm, waarom zou je niet gaan??:roftl: Martin Solveig staat mij er wel aan:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, waarom zou je niet gaan??:roftl: Martin Solveig staat mij er wel aan:mf_rosetinted:

 

Omdat ...

- de dag dat ik wil gaan ik moet werken .. Ok, ik kan vast wel ruilen, maar heb net al 2 dagen geruild om naar Mika te kunnen gaan .. Maarja, eigenlijk is dat niet zo'n probleem :bleh:

- het 75 euro kost voor een ticket .. en ik eigenlijk maar voor 1 band ga (wil gaan) en ja .. nou .. Heb het wel voor Mika gedaan vorig jaar op Werchter (en kijk waar me dat gebracht heeft :boxed::roftl:) maar toch ..

- ik waarschijnlijk alleen ga moeten gaan, en dat is nou niet erg gezellig ...

- mijn moeder mij doodschiet als ik nu nog eens haar creditcard vraag (en die heb ik waarschijnlijk nodig) maar lang wachten heeft ook niet veel zin want het zal wel snel uitverkocht zijn ..

- het waarschijnlijk zéér slecht weer gaat zijn en 1 modderpoel (is elk jaar zo) .. en dat beleef ik al zeer regelmatig (en daar moet ik dan niet voor betalen) ..

 

Zoiets? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Omdat ...

- de dag dat ik wil gaan ik moet werken .. Ok, ik kan vast wel ruilen, maar heb net al 2 dagen geruild om naar Mika te kunnen gaan .. Maarja, eigenlijk is dat niet zo'n probleem :bleh:

- het 75 euro kost voor een ticket .. en ik eigenlijk maar voor 1 band ga (wil gaan) en ja .. nou .. Heb het wel voor Mika gedaan vorig jaar op Werchter (en kijk waar me dat gebracht heeft :boxed::roftl:) maar toch ..

- ik waarschijnlijk alleen ga moeten gaan, en dat is nou niet erg gezellig ...

- mijn moeder mij doodschiet als ik nu nog eens haar creditcard vraag (en die heb ik waarschijnlijk nodig) maar lang wachten heeft ook niet veel zin want het zal wel snel uitverkocht zijn ..

- het waarschijnlijk zéér slecht weer gaat zijn en 1 modderpoel (is elk jaar zo) .. en dat beleef ik al zeer regelmatig (en daar moet ik dan niet voor betalen) ..

 

Zoiets? :roftl:

 

 

Welke dag wil je gaan, en welke band? Nu vind ik persoonlijk 75 euro voor n festival wel veel als je maar een band wil zien... op werchter had je nog andere toffe acts wel... Maar als mika gigs vb 75 euro gaan koste in de toekomst zou me dat ook niet tegenhouden denk ik...

Link to comment
Share on other sites

Welke dag wil je gaan, en welke band? Nu vind ik persoonlijk 75 euro voor n festival wel veel als je maar een band wil zien... op werchter had je nog andere toffe acts wel... Maar als mika gigs vb 75 euro gaan koste in de toekomst zou me dat ook niet tegenhouden denk ik...

 

De 21e .. Air Traffic ..

 

Nou, naar Werchter ging ik ook alleen maar puur voor Mika hoor :teehee: Veel hebben we ook niet gezien .. Air Traffic & The Counting Crows (en die laatste was nu niet echt dat je zegt van: wauw! ... :boxed:).. alleen maar omdat ze voor Mika optraden en wij daar al stonden .. Na Mika moesten we zo ongeveer meteen doorgaan omdat we anders onze trein zouden missen :roftl:

 

 

 

En ja ... Mika ... Dat beginnen mijn ouders nu zo stilaan te begrijpen (klein beetje toch) dus dat zou nog gaan .. Maar Air Traffic? :boxed: Dat zullen ze toch nooit begrijpen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

De 21e .. Air Traffic ..

 

Nou, naar Werchter ging ik ook alleen maar puur voor Mika hoor :teehee: Veel hebben we ook niet gezien .. Air Traffic & The Counting Crows (en die laatste was nu niet echt dat je zegt van: wauw! ... :boxed:).. alleen maar omdat ze voor Mika optraden en wij daar al stonden .. Na Mika moesten we zo ongeveer meteen doorgaan omdat we anders onze trein zouden missen :roftl:

 

 

 

En ja ... Mika ... Dat beginnen mijn ouders nu zo stilaan te begrijpen (klein beetje toch) dus dat zou nog gaan .. Maar Air Traffic? :boxed: Dat zullen ze toch nooit begrijpen :roftl:

 

 

..Hmm, goh ja, ik weet niet wat je moet doen... Zeker niet omdat ik weet wat ik in die situatie zou doen: niet gaan :aah:

Ik heb het met werchter voor dit jaar ook voorgehad... Ik wou zo graag jason mraz live zien... Maarja, vrij duur (al vind ik dat je dat terugkrijgt op werchter, zeker met het programma nu...) + niemand die mee wil :s En alleen zou ik echt nooit naar zoiets gaan.

Link to comment
Share on other sites

Maar als ik niet ga dan zie ik hen niet (duh :roftl:) terwijl ze praktisch langs mijn deur staan te spelen :shocked: En het is nu ook niet dat ze constant in België spelen .. dus ergens heb ik iets: pakken wat je kan krijgen ..

 

Maar langs de andere kant dus ..

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Maar als ik niet ga dan zie ik hen niet (duh :roftl:) terwijl ze praktisch langs mijn deur staan te spelen :shocked: En het is nu ook niet dat ze constant in België spelen .. dus ergens heb ik iets: pakken wat je kan krijgen ..

 

Maar langs de andere kant dus ..

 

 

 

:roftl:

 

hmmmmm dilemma! En je hebt echt niemand die mee wil??

Link to comment
Share on other sites

hmmmmm dilemma! En je hebt echt niemand die mee wil??

 

Dat mag inderdaad gerust een dilemma genoemd worden :roftl:

 

Tot nu toe niet .. Nielo misschien, maar die wist nog niet wanneer ze op vakantie ging :bleh: En buiten iemand van hier (MFC) kan ik niet meteen iemand bedenken die misschien mee zou willen ..

 

En ja, als er iemand meegaat moet die wel bereid zijn naar AT te kijken/luisteren (en eventueel de meet & greet doen en dergelijke dingen) en niet tijdens het optreden (of ervoor/erna) te zitten zagen dat het zo koud of nat of modderig of ... is. En dat zie ik nog wel eens gebeuren :blush-anim-cl::roftl: Ken namelijk geen echte AT fans :sad:

Link to comment
Share on other sites

Dat mag inderdaad gerust een dilemma genoemd worden :roftl:

 

Tot nu toe niet .. Nielo misschien, maar die wist nog niet wanneer ze op vakantie ging :bleh: En buiten iemand van hier (MFC) kan ik niet meteen iemand bedenken die misschien mee zou willen ..

 

En ja, als er iemand meegaat moet die wel bereid zijn naar AT te kijken/luisteren (en eventueel de meet & greet doen en dergelijke dingen) en niet tijdens het optreden (of ervoor/erna) te zitten zagen dat het zo koud of nat of modderig of ... is. En dat zie ik nog wel eens gebeuren :blush-anim-cl::roftl: Ken namelijk geen echte AT fans

 

hihi, ja idd... En dat is makkelijker gezegd dan gedaan:aah: Er is een reden waarom ik niet met vrienden naar mika gigs trek! Ik wil mensen die even obsessief kunnen doen als ik:naughty: Belangrijkste reden waarom ik me destijds heb aangemeld:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

hihi, ja idd... En dat is makkelijker gezegd dan gedaan:aah: Er is een reden waarom ik niet met vrienden naar mika gigs trek! Ik wil mensen die even obsessief kunnen doen als ik:naughty: Belangrijkste reden waarom ik me destijds heb aangemeld:biggrin2:

 

Hmmja, kan natuurlijk altijd naar het AT-forum trekken .... Maar ik lees daar af en toe eens (echt héél af en toe maar eigenlijk :roftl:) en ik moet zeggen dat de mensen om de 1 of andere reden mij niet zo trekken :blush-anim-cl:

 

Zullen best wel leuke/aardige mensen zijn, maar toch ... weet niet ... het geeft mij een heel ander gevoel als hier bv.

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, kan natuurlijk altijd naar het AT-forum trekken .... Maar ik lees daar af en toe eens (echt héél af en toe maar eigenlijk :roftl:) en ik moet zeggen dat de mensen om de 1 of andere reden mij niet zo trekken :blush-anim-cl:

 

Zullen best wel leuke/aardige mensen zijn, maar toch ... weet niet ... het geeft mij een heel ander gevoel als hier bv.

 

Ja plus: het is altijd een beetje vreemd om ergens zo ineens binnen te vallen omdat je iemand zoekt om naar n gig te gaan :aah:

Ik heb nog al eens geprobeerd om bij een andere fanclub te gaan, maar het lukt toch niet...Ik weet niet, voel me een indringer om een of andere reden :aah:

Link to comment
Share on other sites

Ja plus: het is altijd een beetje vreemd om ergens zo ineens binnen te vallen omdat je iemand zoekt om naar n gig te gaan :aah:

Ik heb nog al eens geprobeerd om bij een andere fanclub te gaan, maar het lukt toch niet...Ik weet niet, voel me een indringer om een of andere reden :aah:

 

Dat ook ja :roftl:

 

Zooo, geschiedenis is saai.

 

en ik heb wouter gekocht, iedereen die 'm van me koopt...bijt ik :mf_rosetinted:

 

Linde! :boing:

 

 

Proficiat met je aankoop :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Bienie!:boing::boing:

 

alles goed?!

 

Danku, het was 'n koopje...kon 'm niet laten liggen:wub2:

 

Ja hoor, buiten dat ik met een enorm dilemma zit :roftl:

Met jou ook alles goed neem ik aan? :bleh:

 

Zo moet je dat doen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor, buiten dat ik met een enorm dilemma zit :roftl:

Met jou ook alles goed neem ik aan? :bleh:

 

Zo moet je dat doen :mf_rosetinted:

 

En dat dilemma is?

 

Ja hoor, nog wel..a.s. maandag beginnen m'n examens, en heb zo'n stress:naughty:

Link to comment
Share on other sites

En dat dilemma is?

 

Ja hoor, nog wel..a.s. maandag beginnen m'n examens, en heb zo'n stress:naughty:

 

Pukkelpop Festival Belgium

hello everyone,

 

 

 

 

it is my pleasure to announce we will be performing at pukkelpop festival in belgium on august 21st.

 

 

 

 

we are already immensely looking forward to it.

 

 

 

 

see you in the summer! and in the pit for kraftwerk..

 

 

 

 

- jim

 

 

Gaan of niet ... :blush-anim-cl:

 

 

 

 

 

 

 

Ow, examens ... nooit mijn favoriete tijd geweest .. Succes ermee :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Gaan of niet ... :blush-anim-cl:

 

 

Ow, examens ... nooit mijn favoriete tijd geweest .. Succes ermee :wink2:

 

..

 

 

ik dacht 'n dilemma?

 

waarom zou je niet gaan, ik dacht 'als ze nou moet kiezen tussen Mika en Jim of whatever' maar het is dus 'air traffic, of thuiszitten' dan lijkt t me een vrij makkelijke keuze :wink2:

Link to comment
Share on other sites

..

 

 

ik dacht 'n dilemma?

 

waarom zou je niet gaan, ik dacht 'als ze nou moet kiezen tussen Mika en Jim of whatever' maar het is dus 'air traffic, of thuiszitten' dan lijkt t me een vrij makkelijke keuze :wink2:

 

Nou, als je bekijkt dat ik alweer moet ruilen op mijn werk, de tickets een stuk duurder zijn dan ik me had voorgesteld, ik 9/10 alleen moet gaan, mijn moeder zeker moeilijk gaat doen hierover en het 9/10 rotslecht weer is ... dan vind ik dat het al heel wat meer dilemma wordt :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy