Jump to content

Recommended Posts

Hoe heet hij/zij/het(in geval van castratie)? :mf_rosetinted:

 

Het heet Cobe :mf_rosetinted:

 

Dit is het ..

 

IMG_6892-border.jpg

 

En dit is het in actie ...

 

IMG_6929-border.jpg

 

 

Zééééééééér zeldzaam moment :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het heet Cobe :mf_rosetinted:

 

Dit is het ..

 

IMG_6892-border.jpg

 

En dit is het in actie ...

 

IMG_6929-border.jpg

 

 

Zééééééééér zeldzaam moment :mf_rosetinted::roftl:

 

Cobe is wel een heel schattig paard :wub2:

Ik hou van paarden (zolang ik er niet op moet zitten :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Cobe is wel een heel schattig paard :wub2:

Ik hou van paarden (zolang ik er niet op moet zitten :mf_rosetinted:)

 

Hij is inderdaad wel schattig :wub2:

En levensgevaarlijk :roftl:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ok neen, zo extreem is het niet .. maar zijn karakter en mijn onhandigheid samen .. het heeft al problemen gegeven :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Hij is inderdaad wel schattig :wub2:

En levensgevaarlijk :roftl:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ok neen, zo extreem is het niet .. maar zijn karakter en mijn onhandigheid samen .. het heeft al problemen gegeven :roftl:)

 

Ik heb dus ook de geweldige gewoonte om over mijn eigen tenen te struikelen :mf_rosetinted:

 

Daarom zou paardrijden geen goed idee voor mij zijn, dan zou k t paard laten struikele, of hij zou ineens stoppe en dat ik over hem heen vlieg :roftl:

 

maar ik ga me maar eens douche

en nog wat tv kijken

groetjes :bye:

Link to comment
Share on other sites

Weer even druk als vorige keer hier ben ik bang? Ik wil afleiding:boxed:

 

ANOUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :boing: :boing: :boing: :boing: :boing:

 

:huglove:

 

 

Je hebt GEEN idee hoe blij ik ben je te zien!

Link to comment
Share on other sites

*Doet de samba in sexy schoolmeisjesoutfit*

Jeeeeej!!! Hier word ik dan weer héél erg vrolijk van, thanks Ingie:naughty:

 

ANOUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :boing: :boing: :boing: :boing: :boing

 

:huglove:

 

 

Je hebt GEEN idee hoe blij ik ben je te zien!

 

Haai Bienie! Jij hebt geen idee hoe blij ik be om JOU te zien!!!

Link to comment
Share on other sites

 

Haai Bienie! Jij hebt geen idee hoe blij ik be om JOU te zien!!!

 

Awel, nu je het zegt .. eigenlijk niet neen :roftl: Ben je nu heel blij dan? :mf_rosetinted:

 

 

Hoe is het met je?

Link to comment
Share on other sites

Awel, nu je het zegt .. eigenlijk niet neen :roftl: Ben je nu heel blij dan? :mf_rosetinted:

 

 

Hoe is het met je?

 

Nou, ik ben echt wel blij je te zien. Zoals je misschien al las heb ik de gezellige ambiance van het ziekenhuis maar weer eens opgezocht. Echt, ik ga vragen of ik naar huis mag want erg nuttig kan ik mn verblijf hier niet noemen. Lig hier nu weer vanwege te lage IgG-waardes, waardoor ik ook weer een longontsteking heb. Maar die wordt behandeld met orale antibiotica dus dat is geen reden om t zkh op te zoeken. Mn arts liet me dus ook van de EHBO ontsnappen twee weken terug. Moest wel de maandag erna op de poli komen om te kijken hoe t met dat IgG zat. Rot dus, dat zou opname gaan worden. MAAR: niet zo lang, met een dag of twee, hooguit drie zouden ze wel weten wat er moest gebeuren. Nee dus. Lig hier nu bijna een week en t enige wat ze doen is dat stomme infuus met IgG steeds hoger doseren. Nou die zooi neem ik altijd thuis dus dat kan nu ook gewoon wel thuis lijkt me, komt immers niets nieuws bij kijken. Ik vind de verpleging hier gewoon niet tof. Ben niet geopereerd ofzo en heb zelfs geen infuus lopen, dus ik ben niet ziek geloof ik. Aandacht krijg ik niet, als het bezoekuur 's avonds is afgelopen begint de ellende weer, tot half zes e volgende dag, als Gerard weer bij me is. Er zijn er maar weinig die oprechte interesse hebben in me. Niet dat ik dat continu verwacht ofzo, maar ik ben hier ook niet voor mn lol. Ga verdomme al ruim 6 jaar ziekenhuis in en uit zonder dat er ooit een oplossing lijkt te komen. Dan mag ik niet accuut ziek zijn nu (hoewel die longontsteking ook nog vrolijk op zn plaats zit) maar dat wil niet zeggen dat ik me goed voel. Sowieso merk ik dat dit gedoe me steeds meer doet. Mn toekomst is onzeker, ik blijf gewoon ondanks alle medicijnen ziek worden en dan kom je hier en voel je je ook nog zo onbegrepen. Dat doet zeer, al klinkt t heel stom misschien. Zodra ik thuisben gaat alles best, kan ik prima t positieve van alles inzien, maar in t zkh dus niet. En dat komt mede door de manier waarop ze met je omgaan. Net of ik een klein kind ben ofzo.... Sorry hoor, ben ik er weer eens, zit ik gelijk weer te zeuren:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:sad::huglove:

Je zou toch denken: als er 1 plaats is waar ze je begrijpen ...

 

Dan maar hopen dat je snel weer naar huis mag hé :wink2:

 

 

 

Wat is dat met je gsm trouwens? Nieuw nummer? Of problemen? Of lag het gewoon aan mij dat ik niks kon sturen? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Anouk, das gwn rot. Normaal gezien moeten verpleegsters toch ook wel met je meeleven/praten ofzo..

Ik kan niet zeggen dat ik weet hoe je je voelt ofzo, want ik heb nog nooit een longontsteking gehad..

maar toch voel k met je mee. Ik hoop da je snel weg mag

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy