Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik is hier :boing:

 

Jippie!!! :boing:

 

Hoe was je dag? Nog wat boeiends meegemaakt?

Ik niet, maar dat lag voor de hand.

Ben mezelf heel streng aan het toespreken dat ik GEEN nieuwe Dr. Martens mag kopen via internet. Heb net een nieuw paar, maar heb zulke toffe gezien in de stad een tijd terug. Waren 130 pleuro. Op internet maar 120 DOLLAR, scheelt nogal dus. Maarja, U2 en Werchter zijn ook al langsgeweest.....:blink:

Link to comment
Share on other sites

Jippie!!! :boing:

 

Hoe was je dag? Nog wat boeiends meegemaakt?

Ik niet, maar dat lag voor de hand.

Ben mezelf heel streng aan het toespreken dat ik GEEN nieuwe Dr. Martens mag kopen via internet. Heb net een nieuw paar, maar heb zulke toffe gezien in de stad een tijd terug. Waren 130 pleuro. Op internet maar 120 DOLLAR, scheelt nogal dus. Maarja, U2 en Werchter zijn ook al langsgeweest.....:blink:

 

Zéér interessant *geeuw*

Neen, niks spectaculairs :roftl:

 

 

Je koopt ze niet hé! :sneaky2:

 

 

:roftl:

 

 

Hier is nog niks langsgeweest .. hoop dat die dvd nog komt, anders zit er iets niet goed .. maar voor de rest ben ik heel braaf (op dit moment) :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Zéér interessant *geeuw*

Neen, niks spectaculairs :roftl:

 

 

Je koopt ze niet hé! :sneaky2:

 

 

:roftl:

 

 

Hier is nog niks langsgeweest .. hoop dat die dvd nog komt, anders zit er iets niet goed .. maar voor de rest ben ik heel braaf (op dit moment) :mf_rosetinted:

 

Werk je nou nog steeds op je oude werkplek? Zelfs dat weet ik niet eens echt schandalig....Maar zo te horen had jij ook een lekkere gare dag. Hier ook niet veel bijzonders gebeurd, hoewel ze me vanmiddag eventjes stress probeerden aan te praten met hun gezwam over hoe lang ik voortaan wel niet aan t infuus zou zitten, om de dag. Dat dat niet vol te houden zou zijn. Hoe weten zij dat? Hebben ze t voor me uitgeprobeerd? Zolang ik met om de dag 10 uur een subcutaan infuus kan voorkomen dat ik elke drie weken een intraveneus infuus moet (met alle bijbehorende nadelen) dan vind ik t prima, dan moet t maar. Ik vind t zoveel werk niet en ach, als ik het niet doe weet ik zeker dat ik binnen een maand een verse longontsteking heb. Dus dan doe je t toch wel....

 

Nou, ik moet zeggen dat ze al de hele dag zo lief naar me lonken. Zou ze zo graag kopen, maarja ik heb ruim 10 paar (gedragen, de schoenen die ik ooit kocht en vervolgens niet aantrek tel ik niet mee:naughty:) schoenen en maar een paar voeten. En mn geldboom doet t nog steeds niet dus dan houdt het even op he. Misschien maar eens eventjes bij bol.com rondneuzen zo, wil al een tijdje een bepaald boek graag hebben....

 

Kan die dvd niet gewoon later nog komen dan? Of zou hij echt vandaag bezorgd worden?:blink:

Link to comment
Share on other sites

Werk je nou nog steeds op je oude werkplek? Zelfs dat weet ik niet eens echt schandalig....Maar zo te horen had jij ook een lekkere gare dag. Hier ook niet veel bijzonders gebeurd, hoewel ze me vanmiddag eventjes stress probeerden aan te praten met hun gezwam over hoe lang ik voortaan wel niet aan t infuus zou zitten, om de dag. Dat dat niet vol te houden zou zijn. Hoe weten zij dat? Hebben ze t voor me uitgeprobeerd? Zolang ik met om de dag 10 uur een subcutaan infuus kan voorkomen dat ik elke drie weken een intraveneus infuus moet (met alle bijbehorende nadelen) dan vind ik t prima, dan moet t maar. Ik vind t zoveel werk niet en ach, als ik het niet doe weet ik zeker dat ik binnen een maand een verse longontsteking heb. Dus dan doe je t toch wel....

 

Nou, ik moet zeggen dat ze al de hele dag zo lief naar me lonken. Zou ze zo graag kopen, maarja ik heb ruim 10 paar (gedragen, de schoenen die ik ooit kocht en vervolgens niet aantrek tel ik niet mee:naughty:) schoenen en maar een paar voeten. En mn geldboom doet t nog steeds niet dus dan houdt het even op he. Misschien maar eens eventjes bij bol.com rondneuzen zo, wil al een tijdje een bepaald boek graag hebben....

 

Kan die dvd niet gewoon later nog komen dan? Of zou hij echt vandaag bezorgd worden?:blink:

 

Ja hoor, mag nog een tijdje blijven :bleh:

Als het moet doe het inderdaad toch wel, denk alles beter dan weer in het ziekenhuis :wink2:

 

bol.com zal ook niet helpen als je geldboom het nog niet doet :roftl:

 

Oh, ik weet niet wanneer die komt hoor, heb 'm maandag gekocht .. Wil dat ding gewoon zo snel mogelijk hebben, ik haat het als iets onderweg is (als in: wel betaald, maar nog niks gehad) .. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

bol.com zal ook niet helpen als je geldboom het nog niet doet :roftl:

 

Oh, ik weet niet wanneer die komt hoor, heb 'm maandag gekocht .. Wil dat ding gewoon zo snel mogelijk hebben, ik haat het als iets onderweg is (als in: wel betaald, maar nog niks gehad) .. :wink2:

 

Nou daar heb ik maar een heel klein geldboompje voor nodig nu. Voor die schoenen is groter materieel gewenst:roftl:

 

Dat is idd irritant, ik wil t ook altijd zo snel mogelijk hebben. Dat is dus gelijk het fijne van bol, die zijn megasnel met hun verzending. Maar dan nog wil ik t eigenlijk al hebben als ik op kopen klik. Dat zou helemaal mooi zijn, maar dat kan de techniek van nu nog niet aan helaas.

 

Douche ze, ik ben aan t msnen, vandaag mijn zeer snelle reacties. Zo is er niemand, zo is het ineens druk...:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ok, dat 'even' douchen werkt precies toch niet meer zo :roftl: Maar ik ben terug :mf_rosetinted:

 

Ik ben ondertussen 'even' aan t msnen geweest en ben nu eigenlijk zo moe dat ik liever mn laptop uitzet en me om ga kleden en dan lekker een dvdtje opzet. Dan val ik zo in slaap, en daar is ik heel hard aan toe na deze pokkendag:boxed: Nouja, ik heb uitgesproken wat me dwars zit en nu is t aan hun om er wat mee te doen....Wacht in spanning af...

 

Nou, denk dat ik me morgen weer meld, voel me nu langzaam aan in tweeën breken dus ik ben weg:mf_rosetinted:

 

Tot morgen :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Bienie!!!

Jammer dat je maar 7 smileys kunt invoegen hè, nu ging het effect van m'n post een beetje verloren. :roftl:

 

Hoe is het ermee?

 

Ja, dat gevoel had ik ook zo'n beetje :roftl:

 

Hier alles ok. Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy