Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Prima, 't is weer weekend. :naughty:

En wat vind jij van het laatste jasje van Mika? :mf_rosetinted:

 

Ik wist dat ik iets vergeten was te strijken :doh:

 

ik kwam even hoi zeggen :biggrin2:

 

Hoi :boing:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

 

:mf_rosetinted:

 

 

 

Heb jij trouwens zin om mij even te helpen?

Het is een moeilijke bevalling hier :roftl: en een andere mening is eigenlijk van harte welkom (Celeste, jij mag ook helpen hoor :mf_rosetinted:) :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hoe is het met je? Lang niet gezien, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik was hier ook niet zoveel de laatste tijd.

 

wel goed nu :original:

 

ik ben idd niet zo vaak online de laatse tijd, hihi!

 

met jou?

Link to comment
Share on other sites

:mf_rosetinted:

 

 

 

Heb jij trouwens zin om mij even te helpen?

Het is een moeilijke bevalling hier :roftl: en een andere mening is eigenlijk van harte welkom (Celeste, jij mag ook helpen hoor :mf_rosetinted:) :roftl:

 

'k Heb niet zoveel ervaring met bevallingen :roftl: maar ik wil best even helpen. Zeg maar wat ik voor je kan doen.

Link to comment
Share on other sites

Het is goed om te horen dat het nu beter gaat met je :thumb_yello: Met mij gelukkig ook, daarom ben ik er weer meer. :naughty:

 

ja:original:
:biggrin2:

 

 

joepie! is er iets gebeurd dan, omdat je niet zo vaak online bent geweest?

Link to comment
Share on other sites

'k Heb niet zoveel ervaring met bevallingen :roftl: maar ik wil best even helpen. Zeg maar wat ik voor je kan doen.

 

Ik dus ook niet, dat blijkt maar weer :roftl:

 

Een simpele vraag: welke?

 

taythinks.jpg

 

taylorhanson.jpg

 

taylorbday.jpg

 

taylor.png

 

:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

ja:original:
:biggrin2:

 

 

joepie! is er iets gebeurd dan, omdat je niet zo vaak online bent geweest?

 

't Ging thuis allemaal niet zo lekker met m'n vriend, maar dat is nu voorbij.

 

*edit* Voor alle duidelijkheid: het moeilijke is voorbij, niet m'n vriend!

 

Ik dus ook niet, dat blijkt maar weer :roftl

 

Een simpele vraag: welke?

 

taythinks.jpg

 

taylorhanson.jpg

 

taylorbday.jpg

 

taylor.png

 

:blush-anim-cl:

 

 

Wie is dat? En waar wil je hem voor gebruiken? (nou ja, "hem", zijn foto bedoel ik dan). Nummer één of nummer drie zou ik kiezen.

Edited by kaatje066
Link to comment
Share on other sites

ik ga lekker naar bedje toe :original:

 

doeii xxx :huglove:

 

Slaap goed! :bye:

 

Wie is dat? En waar wil je hem voor gebruiken? (nou ja, "hem", zijn foto bedoel ik dan). Nummer één of nummer drie zou ik kiezen.

 

"Hem" zullen we het maar niet over gaan hebben neen :blush-anim-cl::roftl: Maar mijn sig is beetje leeg :wink2:

 

Had jij recent nog een video van mij ontvangen (link naar youtube)? Of was dat alleen Anouk?

Link to comment
Share on other sites

"Hem" zullen we het maar niet over gaan hebben neen :blush-anim-cl::roftl: Maar mijn sig is beetje leeg :wink2:

 

Had jij recent nog een video van mij ontvangen (link naar youtube)? Of was dat alleen Anouk?

 

Ja klopt, je had me een link naar Hanson gegeven. Maar ik kende het lied niet. Of bedoelde je een andere?

Had ik je trouwens al verteld dat ik die heerlijke favoriete verrukkelijke jammie video van JCGE-Werchter op m'n mp4speler heb gezet? Nu kan ik 'm heel vaak bekijken. :roftl:

 

En wie is die knul nou?

*edit* die Taylor Hanson uit je sig?

Edited by kaatje066
Link to comment
Share on other sites

Ja klopt, je had me een link naar Hanson gegeven. Maar ik kende het lied niet. Of bedoelde je een andere?

Had ik je trouwens al verteld dat ik die heerlijke favoriete verrukkelijke jammie video van JCGE-Werchter op m'n mp4speler heb gezet? Nu kan ik 'm heel vaak bekijken. :roftl:

 

En wie is die knul nou?

*edit* die Taylor Hanson uit je sig?

 

Wacht ... nu ben ik aan het denken (ookal zo'n moeilijk iets :blink::roftl:) ... Jou heb ik Mmmbop gegeven zeker? Hoezo je kent dat niet? :blink: Had even een andere video voor, maar die heb ik dan aan Anouk gegeven, sorry :roftl:

 

Ja, want anders kon je hem natuurlijk nooit bekijken :mf_rosetinted:

 

 

Ja, dat is 'm ..

Link to comment
Share on other sites

Wacht ... nu ben ik aan het denken (ookal zo'n moeilijk iets :blink::roftl:) ... Jou heb ik Mmmbop gegeven zeker? Hoezo je kent dat niet? :blink: Had even een andere video voor, maar die heb ik dan aan Anouk gegeven, sorry :roftl:

 

Ja, want anders kon je hem natuurlijk nooit bekijken :mf_rosetinted:

 

 

Ja, dat is 'm ..

 

Klopt het was Mmmbop. Hoezo ik dat niet ken? Van wanneer is dat ongeveer? Van ver na mijn tijd waarschijnlijk. :fisch:

Link to comment
Share on other sites

Klopt het was Mmmbop. Hoezo ik dat niet ken? Van wanneer is dat ongeveer? Van ver na mijn tijd waarschijnlijk. :fisch:

 

Van 1997 ... Maar iedereen, van elke leeftijd, kent dat nummer ... Of dat heb ik toch altijd gedacht dan :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik verveel me zo godsgruwelijk vreselijk erg dat je bijna zou denken van jeee die verveelt zich godsgruwelijk vreselijk erg.

 

Ik dacht al toen ik je zag komen dat je je godsgruwelijk vreselijk erg verveelt. :naughty:

 

Onder welke rots heb jij gezeten? :roftl:

Dit is trouwens de originele videoclip ... misschien ... :bleh:

http://www.clevver.com/music/video/13755/hanson-mmmbop.html

 

(als het werkt, komt waarschijnlijk eerst even reclame als je op play drukt :wink2:)

 

Een hele grote kennelijk. Ik zal even kijken.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy