Jump to content

Recommended Posts

Nou diana stelde den haag voor, maar dat is zelfs íets duurder dan amsterdam dacht ik. Mij maakt t niet uit, heb vorige meeting FLINK kunnen besparen...dus dat mag nu extra :mf_rosetinted:

 

geendierentuin!:thumbdown:

 

Ik ga niet naar fackin Den Haag:shocked:

 

Breda?:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blijdorp is op zich wel leuk en makkelijk te bereiken aangezien het achter Rotterdam Centraal is..

 

Maar het kan ook gewoon ergens picknicken zijn. XD

 

Goed bereikbaar met het openbaar vervoer lijkt me een belangrijke voorwaarde voor de meesten.

 

Hartstikke leuk idee om weer een meeting te hebben, als het enigszins kan kom ik :punk:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet in hoeverre jullie mij er echt bijwillen ...

Breda of daar ergens in de buurt zal denk ik nog wel gaan, maar alles daarboven is voor mij uitgesloten ...

 

Moeten jullie uiteraard geen rekening mee houden :wink2: ik meld het maar gewoon even :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet in hoeverre jullie mij er echt bijwillen ...

Breda of daar ergens in de buurt zal denk ik nog wel gaan, maar alles daarboven is voor mij uitgesloten ...

 

Moeten jullie uiteraard geen rekening mee houden :wink2: ik meld het maar gewoon even :bleh:

 

Het zou toch wel lullig zijn als jij niet kon komen, dus lijkt t me een goed plan om ergens af te spreken waar we allemaal heen kunnen komen. Breda is voor mij op zich wel een eindje, maar t is wel een rechtstreekse treinverbinding, dus dat overleef ik wel. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

dudes, zo ver naar het zuiden overleef ik niet hoor! :sneaky2:

 

nee, maar serieus, dat gaat voor mij weer niet echt op, want dat is momenteel gewoon veel te duur! :blush-anim-cl:

 

Ik stem voor Amsterdam! Of ben ik nou weer heel lastig!? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

dudes, zo ver naar het zuiden overleef ik niet hoor! :sneaky2:

 

nee, maar serieus, dat gaat voor mij weer niet echt op, want dat is momenteel gewoon veel te duur! :blush-anim-cl:

 

Ik stem voor Amsterdam! Of ben ik nou weer heel lastig!? :mf_rosetinted:

 

Ja ik snap ook wel dat het nu misschien 'eerlijker' is als we wat meer naar het noorden gaan. Het heeft vorige keer al veel gekost voor mensen en voor anderen wat minder, dan is t nu beter als we de rollen omdraaien? :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja ik snap ook wel dat het nu misschien 'eerlijker' is als we wat meer naar het noorden gaan. Het heeft vorige keer al veel gekost voor mensen en voor anderen wat minder, dan is t nu beter als we de rollen omdraaien? :wink2:

 

Thank you!

Amsterdam is toch wel redelijk? Of Utrecht... nóg centraler (en nog dichterbij! :fisch:)

Link to comment
Share on other sites

Liefste wat zuidelijker, maar als OV geldig is (doordeweeks en niet tussen 15 juli en 15 aug) dan kan ik ook Utrecht gewoon doen. Wel zin in stairways to heaven ;)

 

Stairway no no :naughty: er komen jeugdigen.. :wink2:

Misschien de afterpartay...

Link to comment
Share on other sites

Stairway no no :naughty: er komen jeugdigen.. :wink2:

Misschien de afterpartay...

 

Ahhh das ook weer zo...maar op zich nette kroeg, toch?alleen alcohol ja...niet best.

 

Ok afterparty en dan daarna tot 6am op de trein wachten.

I'm in!:thumb_yello::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Thank you!

Amsterdam is toch wel redelijk? Of Utrecht... nóg centraler (en nog dichterbij! :fisch:)

 

Amsterdam is heel redelijk. :naughty:

Maar Utrecht is ook prima hoor. Zo lang t een plek is die met t openbaar vervoer bereikbaar is, vind ik t prima. :bleh:

 

Oh, mochten jullie ondertussen een datum/plek prikken, kunnen jullie me dan pm'en ofzo? Mn internet is namelijk nog steeds dood en ik kom dan ook zo min mogelijk online (ook omdat de onbeveiligde draadloze verbinding die ik dan gebruik nog al eens uitvalt). :angel_not:

 

Draaien jullie het maar gerust om hoor :wink2:

 

Maar ga jij t dan wel redden?

Link to comment
Share on other sites

Amsterdam is heel redelijk. :naughty:

Maar Utrecht is ook prima hoor. Zo lang t een plek is die met t openbaar vervoer bereikbaar is, vind ik t prima. :bleh:

 

Oh, mochten jullie ondertussen een datum/plek prikken, kunnen jullie me dan pm'en ofzo? Mn internet is namelijk nog steeds dood en ik kom dan ook zo min mogelijk online (ook omdat de onbeveiligde draadloze verbinding die ik dan gebruik nog al eens uitvalt). :angel_not:

 

 

Doen we!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ahhh das ook weer zo...maar op zich nette kroeg, toch?alleen alcohol ja...niet best.

 

Ok afterparty en dan daarna tot 6am op de trein wachten.

I'm in!:thumb_yello::naughty:

 

Ja tis wel een nette kroeg, maar er is wel een leeftijdsgrens. En daarnaast staat het ook niet zo fraai als mensen tegen hun ouders moeten zeggen dat ze naar de kroeg gaan. :bleh:

 

 

 

Wat data prikken?

Link to comment
Share on other sites

Ja tis wel een nette kroeg, maar er is wel een leeftijdsgrens. En daarnaast staat het ook niet zo fraai als mensen tegen hun ouders moeten zeggen dat ze naar de kroeg gaan. :bleh:

 

 

 

Wat data prikken?

 

Picknicken it is.

 

Ja is goed.:thumb_yello:

Meeting zo rond eind mei is geen strak plan voor mij overigens :P

Dublin en Pinkpop.

 

Overigens gaat het wel lastig zijn met mijn nieuwe werk, ik werk ma,di, vr en zaterdag...:(

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy