Jump to content

Recommended Posts

Picknicken it is.

 

Ja is goed.:thumb_yello:

Meeting zo rond eind mei is geen strak plan voor mij overigens :P

Dublin en Pinkpop.

 

Overigens gaat het wel lastig zijn met mijn nieuwe werk, ik werk ma,di, vr en zaterdag...:(

 

Die dagen klinken goed, ik ben doordeweeks alleen op woensdag vrij. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Super, de mijne ook! 3 van de 5 onvoldoende...maar sta tot nu maar 1 onvoldoende op m'n eindlijst :naughty::thumb_yello:

 

wat is 2 fabiola?

 

ik weet t nog niet, het vorige trimester had ik geen buizen, dus als het nu mee valt zit ik in juni redelijk safe

 

en da valt nog mee, welk vak is het?

 

dat is een dancegroep uit de jaren 90, ik ben in 1991 geboren en om de een of andere reden ben ik verslaafd aan hun nummers :roftl:

het is niet echt een hoog musikaal niveau, maar het is altijd een feestje als ze optreden :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Stoer ja :mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sorry, niet zo mijn ding :roftl: Nooit geweest :roftl:

 

nja, bij mij dus wel, mss omda ik geboren ben in de jaren 90 :roftl:

ma tis ook gewoon leuk om die muziek te horen op een avond uit

ookal zijn het niet zo'n muzikaal hoogstaande liedjes :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

nja, bij mij dus wel, mss omda ik geboren ben in de jaren 90 :roftl:

ma tis ook gewoon leuk om die muziek te horen op een avond uit

ookal zijn het niet zo'n muzikaal hoogstaande liedjes :mf_rosetinted:

 

Tja, ik liep toen ook rond in die tijd, had zelfs de leeftijd om er wat mee te hebben (aangezien ik in '85 geboren ben :wink2:) maar toch niet ... :roftl: Ken ze uiteraard wel, en hun liedjes .. maar kan niet zeggen dat ik dat echt nodig had :bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:boing: Gezellig!

 

Wat las ik, denk je dat je niet naar de meeting kan komen als die in Utrecht zou zijn? :emot-sad:

 

Nou, weet niet of dat zo gezellig is hoor :roftl:

 

Pff neen, ik weet het niet .. ligt er ook allemaal aan wanneer enzo, maar ik wil echt niet dat jullie rekening met mij houden want momenteel gaat het hier thuis niet zo goed enzo en ik weet ook niet hoe het gaat evolueren .. Spreken jullie maar gewoon fijn af :wink2: en ik zie wel of het lukt of niet ..

Link to comment
Share on other sites

Nou, weet niet of dat zo gezellig is hoor :roftl:

 

Pff neen, ik weet het niet .. ligt er ook allemaal aan wanneer enzo, maar ik wil echt niet dat jullie rekening met mij houden want momenteel gaat het hier thuis niet zo goed enzo en ik weet ook niet hoe het gaat evolueren .. Spreken jullie maar gewoon fijn af :wink2: en ik zie wel of het lukt of niet ..

 

Dat klinkt niet lekker, met je werk of met je ouders? Vervelend hoor, als je thuis niet goed in je vel zit.

 

Het zou wel leuk zijn als je kunt komen. Maar ja, het zal toch wel moeilijk worden om een moment te vinden dat de meesten kunnen.

Link to comment
Share on other sites

Dat klinkt niet lekker, met je werk of met je ouders? Vervelend hoor, als je thuis niet goed in je vel zit.

 

Het zou wel leuk zijn als je kunt komen. Maar ja, het zal toch wel moeilijk worden om een moment te vinden dat de meesten kunnen.

 

Bwa, met mij persoonlijk is er niks hoor, heb ook geen ruzie met mijn ouders ofzo. Pappa heeft kanker ...

Link to comment
Share on other sites

Bwa, met mij persoonlijk is er niks hoor, heb ook geen ruzie met mijn ouders ofzo. Pappa heeft kanker ...

 

Jemig, dat is niet niks. Hebben jullie het pas gehoord? Denken ze dat ze kunnen gaan behandelen? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Jemig, dat is niet niks. Hebben jullie het pas gehoord? Denken ze dat ze kunnen gaan behandelen? :shocked:

 

Goh, wanneer hebben we het gehoord .. vorige week ergens definitief? Al weten ze het volgens mij nu nog steeds niet zeker wat het nu precies is (soort kanker dan). :boxed:

 

Behandelen ... hij heeft vandaag z'n eerste chemo gehad ... voor zover ik het begrijp is dat het enige wat op dit moment qua behandeling mogelijk is. Hij moet wel nog naar een ander ziekenhuis in april omdat het een heel zeldzame kanker is en daar zit een speciale dokter enzo .. Maar ik weet het allemaal niet, het is een beetje veel op dit moment ..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy