Jump to content

Recommended Posts

Goh, wanneer hebben we het gehoord .. vorige week ergens definitief? Al weten ze het volgens mij nu nog steeds niet zeker wat het nu precies is (soort kanker dan). :boxed:

 

Behandelen ... hij heeft vandaag z'n eerste chemo gehad ... voor zover ik het begrijp is dat het enige wat op dit moment qua behandeling mogelijk is. Hij moet wel nog naar een ander ziekenhuis in april omdat het een heel zeldzame kanker is en daar zit een speciale dokter enzo .. Maar ik weet het allemaal niet, het is een beetje veel op dit moment ..

 

Bedoelen ze daarmee dat ze niet zeker weten of de tumor die ze nu hebben gevonden ook de oorspronkelijke is? Naar, dan moet ie zeker ook nog steeds onderzoeken ondergaan naast de chemo's.

Ik kan me voorstellen dat het allemaal een beetje te veel is nu. Het is al een schok om zulk nieuws te krijgen en dan ook nog op die manier. Er gaat toch van alles door je heen.

 

ScreenShot150.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bedoelen ze daarmee dat ze niet zeker weten of de tumor die ze nu hebben gevonden ook de oorspronkelijke is? Naar, dan moet ie zeker ook nog steeds onderzoeken ondergaan naast de chemo's.

Ik kan me voorstellen dat het allemaal een beetje te veel is nu. Het is al een schok om zulk nieuws te krijgen en dan ook nog op die manier. Er gaat toch van alles door je heen.

 

ScreenShot150.jpg

 

Neen, ze hebben de oorspronkelijke (denk ik toch) maar je hebt daar verschillende soorten in zeg maar. Enige wat ik op dit moment weet is dat de tumor in de pancreas zit, een kleincellige tumor is (is een zeer aggressief type), dus zeldzaam is en er al uitzaaiingen in de lever zijn ... Nu zou het toch niet zo slecht zijn als het klinkt, maar pff .. ik weet het allemaal niet. Afwachten wat de chemo doet en dan van dag tot dag leven denk ik ..

 

 

 

Nuja, moest je een ander onderwerp hebben om over te praten is dat zeer welkom hoor :mf_rosetinted::roftl: Wilde het gewoon even melden voor het geval ik "raar" doe/reageer, of afwezig ben, of ... dan weten jullie waar het door komt :wink2: Maar ik ben niet de persoon die het nodig heeft er uitgebreide gesprekken over te hebben ofzo .. dus voel je niet verplicht om steeds te vragen hoe het gaat en dat soort dingen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Neen, ze hebben de oorspronkelijke (denk ik toch) maar je hebt daar verschillende soorten in zeg maar. Enige wat ik op dit moment weet is dat de tumor in de pancreas zit, een kleincellige tumor is (is een zeer aggressief type), dus zeldzaam is en er al uitzaaiingen in de lever zijn ... Nu zou het toch niet zo slecht zijn als het klinkt, maar pff .. ik weet het allemaal niet. Afwachten wat de chemo doet en dan van dag tot dag leven denk ik ..

 

 

 

Nuja, moest je een ander onderwerp hebben om over te praten is dat zeer welkom hoor :mf_rosetinted::roftl: Wilde het gewoon even melden voor het geval ik "raar" doe/reageer, of afwezig ben, of ... dan weten jullie waar het door komt :wink2: Maar ik ben niet de persoon die het nodig heeft er uitgebreide gesprekken over te hebben ofzo .. dus voel je niet verplicht om steeds te vragen hoe het gaat en dat soort dingen :wink2:

 

'k Voel me niet verplicht om ernaar te vragen hoor. Ik zou toch al steeds vragen hoe het met je gaat :naughty: en dan mag je zelf weten wat je er wel of niet over vertelt.

Erover praten hoeft inderdaad niet, al is het soms wel plezierig om er even iets over te kunnen zeggen. Thuis zal het wel genoeg onderwerp van gesprek zijn, dus is het ook wel prettig om het over iets anders te kunnen hebben.

Link to comment
Share on other sites

Dat bedoel ik inderdaad .. het is niet dat ik er niet over praat, of over wil praten, maar dat wordt hier wel genoeg gedaan :wink2: MFC is altijd al zo'n beetje mijn "escape from reality" geweest en nu zeker heb ik dat wel nodig ... Dus daarmee :original:

 

 

 

Ik heb trouwens 2 nieuwe myspace-vriendjes :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dat bedoel ik inderdaad .. het is niet dat ik er niet over praat, of over wil praten, maar dat wordt hier wel genoeg gedaan :wink2: MFC is altijd al zo'n beetje mijn "escape from reality" geweest en nu zeker heb ik dat wel nodig ... Dus daarmee :original:

 

 

 

Ik heb trouwens 2 nieuwe myspace-vriendjes :bleh:

 

Oh ja, nieuwe vriendjes :das:? Vertel vertel...

Link to comment
Share on other sites

Uhu :mf_rosetinted:

Hanson (wat een verrassing :roftl:) en Tinted Windows :mf_rosetinted:

 

Da's inderdaad geen verrassing, maar die tweede wel. Wie is dat nou weer? :blink:

 

Ik heb trouwens nog naar je sig zitten kijken (omdat je er nog niet helemaal over uit was) en dacht erover dat je de foto van Jim zou kunnen spiegelen?

Link to comment
Share on other sites

Da's inderdaad geen verrassing, maar die tweede wel. Wie is dat nou weer? :blink:

 

Ik heb trouwens nog naar je sig zitten kijken (omdat je er nog niet helemaal over uit was) en dacht erover dat je de foto van Jim zou kunnen spiegelen?

 

:shocked: Alwéér een gat in je cultuur!

 

 

Neen hoor, had wel niet gedacht dat je ze zou kennen :roftl:

http://www.youtube.com/watch?v=E1OV5YbM3k8

http://www.youtube.com/watch?v=U-7y1UxNkHM

 

Videos zeggen wat meer dan woorden :wink2:

 

 

Dat zou ik denk ik wel kunnen. Gaat het dan beter zijn denk je?

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Alwéér een gat in je cultuur!

 

 

Neen hoor, had wel niet gedacht dat je ze zou kennen :roftl:

http://www.youtube.com/watch?v=E1OV5YbM3k8

http://www.youtube.com/watch?v=U-7y1UxNkHM

 

Videos zeggen wat meer dan woorden :wink2:

 

 

Dat zou ik denk ik wel kunnen. Gaat het dan beter zijn denk je?

 

Door jou ga ik me nog oud voelen :tears::crybaby:

 

 

 

 

:roftl:

 

Ik ga even luisteren.

 

Over die sig weet ik het niet zeker, maar het kwam zomaar bij me op. Misschien is het niks. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Door jou ga ik me nog oud voelen :tears::crybaby:

 

 

 

 

:roftl:

 

Ik ga even luisteren.

 

Over die sig weet ik het niet zeker, maar het kwam zomaar bij me op. Misschien is het niks. :bleh

 

We kunnen niet allemaal jong zijn hé :bleh:

 

 

Sorry :roftl:

 

 

Heb even wat geprobeerd, het is niet helemaal hetzelfde omdat ik 'm dan weer moet opbouwen, maar voor het idee .. :wink2: Ben een poging aan het doen hem te uploaden :roftl:

Link to comment
Share on other sites

We kunnen niet allemaal jong zijn hé :bleh:

 

 

Sorry :roftl:

 

 

Heb even wat geprobeerd, het is niet helemaal hetzelfde omdat ik 'm dan weer moet opbouwen, maar voor het idee .. :wink2: Ben een poging aan het doen hem te uploaden :roftl:

 

Ah, ik heb het al gezien. Die jongen van Hanson zit erin :biggrin2:

Klinkt niet vervelend trouwens.

 

Ik ben benieuwd naar je nieuwe poging.

Link to comment
Share on other sites

Ah, ik heb het al gezien. Die jongen van Hanson zit erin :biggrin2:

Klinkt niet vervelend trouwens.

 

Ik ben benieuwd naar je nieuwe poging.

 

Die jongen zit er inderdaad in :biggrin2: Het is me toch wat :roftl:

Maar leuk dat het niet vervelend klinkt :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Die jongen zit er inderdaad in :biggrin2: Het is me toch wat :roftl:

Maar leuk dat het niet vervelend klinkt :wub2:

 

Jaja, je dacht me te kunnen beduvelen hè. Maar daar trap ik niet in hoor :roftl:

 

Voor mijn gevoel is je sig nu meer af, maar dat kan ook mijn dwangneurose zijn naar symmetrie. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, je dacht me te kunnen beduvelen hè. Maar daar trap ik niet in hoor :roftl:

 

Voor mijn gevoel is je sig nu meer af, maar dat kan ook mijn dwangneurose zijn naar symmetrie. :mf_rosetinted:

 

Ik ben al blij dat je 'm herkent :bleh::roftl:

 

Ja, kan best wel eens zo wezen hoor (zowel het meer af zijn als dat het je dwangneurose is :roftl:). Denk wel dat het goed is zo :mf_rosetinted:

 

 

 

 

Maaruhm, bij deze ga ik je verlaten dan .. had er al lang in moeten liggen .. morgen weer werken ..

 

Slaap goed! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben al blij dat je 'm herkent :bleh::roftl:

 

Ja, kan best wel eens zo wezen hoor (zowel het meer af zijn als dat het je dwangneurose is :roftl:). Denk wel dat het goed is zo :mf_rosetinted:

 

 

 

 

Maaruhm, bij deze ga ik je verlaten dan .. had er al lang in moeten liggen .. morgen weer werken ..

 

Slaap goed! :bye:

 

 

Welterusten dan, werkse morgen! Mooie dromen. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Heeey Karin!! Kom even hoi zeggen! Moet ook gelijk weer gaan, want moet een beetje uitgeslapen zijn morgen! :naughty:

Slaap lekker! :wub2:

 

 

Oei, keek net voor het uitloggen nog even wie er online waren.

Gelukkig heb ik je niet gemist. Leuk om je weer even te spreken. Ga lekker slapen, mooie dromen en tot binnenkort hoop ik. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Stalkert:mf_rosetinted:

Wrom ben je nie op MSN dan?Ik zit hier nauwelijks nog...:naughty:

 

Ja, dat moest ik eigenlijk wel doen. Ik neem het me elke keer wel voor, maar vergeet het dan weer. Ik zit vrijwel nooit op msn. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat moest ik eigenlijk wel doen. Ik neem het me elke keer wel voor, maar vergeet het dan weer. Ik zit vrijwel nooit op msn. :blink:

 

Jaaa zeg, briefje aan de pc hangen dan: MSN aanzetten...zeg maar NAAST het smiley briefje ofzo :naughty::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Jaaa zeg, briefje aan de pc hangen dan: MSN aanzetten...zeg maar NAAST het smiley briefje ofzo :naughty::thumb_yello:

 

Denk je dat het helpt? :roftl: 'k Zal m'n best doen om eraan te denken.

 

Hoe is het met je? Druk aan het werk zeker?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy