Jump to content

Recommended Posts

Niets ernstigs toch hoop ik?

 

Ik heb net na 3 maanden weer mijn lippiercing erin gedaan, dat ging niet zo makkelijk meer.

Nu doet mijn lip zeer. :naughty:

 

Mijn hersenen werken anders :blink:

 

Het heet Klassiek Autisme :bleh:

 

Ik ben dus autistisch :blink:

 

Het verklaart een hoop :shocked:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh!:shocked:

Je kwam niet zo op mij over trouwens.

 

:naughty:

 

Ik ben mijn hele leven vergeleken met het zwarte schaap van de familie (tante Tienie) Zij is een zus van mijn opa (vaders kant) en mijn vader heeft ook veel moeite met mensen laat maar zeggen. Maar die tante Tienie is een extreem geval, Mijn hele leven zei mijn moeder als ik blijkbaar anders reageerde dan andere "je lijkt tante Tienie wel" Of ze zei "doe eens normaal" :emot-sad: Oja en ook "stel je niet zo aan" Mijn zintuigen zijn blijkbaar over geoelig met als gevolg:

- Ogen, ik ben gevoelig voor (zon)licht en krijg hier hoofdpijn van. En mijn zicht van dichtbij is erg goed. ik kan b.v op de nieuwe strippen kaart een bepaald zinnetje lezen. Bij de nieuwe staat hij links onder naast het getal van de strip, ziet er uit als een licht streepje tussen al die blauwe blokjes van de strip, maar er staat dus "Een goede reis" :naughty:

- Lichamelijk: ik voel pijn veel erger dan het eigenlijk is omdat mijn hersenen anders werken. Hetzelfde geld voor warme/hete dingen. Als mijn moeder een emmer warm water pakt dan verbrand ik mijn klauwen in dat water.

- Gehoor: Ik hoor veel geluiden even hard ookal zijn ze verder weg. Dit kan dus 1 van de redenen zijn dat ik mega slecht slaap al mijn hele leven. Ik nu bv de tv van mijn moeder (in de huiskamer) en mijn hamster Lotje achter mijn drinken (zij staat een halfe meter achter me) maar het geluid is even hard ongeveer. En MEGA irritand als je elk geluidje hoord :naughty:

 

En zo gaat de lijst door :naughty:

 

Ik heb ook al mijn hele leven ERG VEEL moeite met menselijk contact en vriendschappen in tact houden :blush-anim-cl:

 

Veel van deze dingen veroorzaken ook veel stress en onzekerheid, ik ben bijna 24 uur per dag gestrest omdat ik niet weer iets "raars" wil doen.

Edited by Starrats
Link to comment
Share on other sites

Mijn hersenen werken anders :blink:

 

Het heet Klassiek Autisme :bleh:

 

Ik ben dus autistisch :blink:

 

Het verklaart een hoop :shocked:

 

Wat vind je van dit nieuws?

Ben je blij dat "het beestje een naam heeft" of vind je het juist niet relaxed dat er nu een labeltje aan je hangt?

Link to comment
Share on other sites

Wat vind je van dit nieuws?

Ben je blij dat "het beestje een naam heeft" of vind je het juist niet relaxed dat er nu een labeltje aan je hangt?

 

ik heb het ook hier in het engels gezet: http://mikafanclub.com/forums/showpost.php?p=2214745&postcount=1 Met een beetje erbij hoe ik erover voel :blush-anim-cl:

 

Ik vind het niet leuk, een opluchting, eng, en nog veel meer tegelijk :blink:

Link to comment
Share on other sites

Starrats! :huglove:

Sorry, weet op dit moment niet zoveel te zeggen .. het zal vast wennen zijn nu het een naam heeft .. maar hopelijk komt het wel in orde (ook ivm je omgeving enzo), het duurt misschien een tijdje, maar dat moet vast lukken :wink2:

 

 

Hi Niki & Diana! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Starrats! :huglove:

Sorry, weet op dit moment niet zoveel te zeggen .. het zal vast wennen zijn nu het een naam heeft .. maar hopelijk komt het wel in orde (ook ivm je omgeving enzo), het duurt misschien een tijdje, maar dat moet vast lukken :wink2:

 

 

Hi Niki & Diana! :bye:

 

Hoi Bienie :) Hoe gaat het?

Link to comment
Share on other sites

ik heb het ook hier in het engels gezet: http://mikafanclub.com/forums/showpost.php?p=2214745&postcount=1 Met een beetje erbij hoe ik erover voel :blush-anim-cl:

 

Ik vind het niet leuk, een opluchting, eng, en nog veel meer tegelijk :blink:

 

Je hebt het vandaag pas te horen gekregen toch? Kan me voorstellen dat je zo'n diagnose even moet verwerken.

 

Hi Niki & Diana! :bye:

 

Hola!

Link to comment
Share on other sites

Je hebt het vandaag pas te horen gekregen toch? Kan me voorstellen dat je zo'n diagnose even moet verwerken.

 

Ik weet al 2 weken dat ik autistisch ben maar wist nog niet welke vorm dat hoorde ik dus vandaag en het is dus de meest moeilijke (meeste problemen/afwijkingen) van de 3 bekenste vormen van autisme :boxed:

 

En het komt eigenlijk wel hard aan :boxed:

 

Ik krijg nu les in autisme zodat ik er beter mee kan leren omgaan.

En had vandaag mijn eerste les en weet nu dus B.v waarom ik altijd hoofdpijn krijg als ik lang buiten ben met helder weer, en waarom ik slecht slaap.

 

Als het goed is gaat mijn moeder ook een keer erheen/mee voor wat meer info. (zei ze net)

Link to comment
Share on other sites

Ik weet al 2 weken dat ik autistisch ben maar wist nog niet welke vorm dat hoorde ik dus vandaag en het is dus de meest moeilijke (meeste problemen/afwijkingen) van de 3 bekenste vormen van autisme :boxed:

 

En het komt eigenlijk wel hard aan :boxed:

 

Ik krijg nu les in autisme zodat ik er beter mee kan leren omgaan.

En had vandaag mijn eerste les en weet nu dus B.v waarom ik altijd hoofdpijn krijg als ik lang buiten ben met helder weer, en waarom ik slecht slaap.

 

Als het goed is gaat mijn moeder ook een keer erheen/mee voor wat meer info. (zei ze net)

 

Dat is al een begin :wink2: Komt wel goed :original:

 

Heel goed: 2 weken vakantie! :naughty:

 

Ohja, jij weer wel ja :sneaky2:

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik krijg nu les in autisme zodat ik er beter mee kan leren omgaan.

En had vandaag mijn eerste les en weet nu dus B.v waarom ik altijd hoofdpijn krijg als ik lang buiten ben met helder weer, en waarom ik slecht slaap.

 

Als het goed is gaat mijn moeder ook een keer erheen/mee voor wat meer info. (zei ze net)

 

Dat is wel heel verstandig!

Als je weet hoe je ermee om moet gaan kom je misschien ook van die klachten zoals hoofdpijn enzo af.

 

@ Bienie: Aww Taylor Hanson. Toen ik jong was en nog op jongens viel die op meisjes leken vond ik hem echt übercute. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

@ Bienie: Aww Taylor Hanson. Toen ik jong was en nog op jongens viel die op meisjes leken vond ik hem echt übercute. :mf_rosetinted:

 

Ey :sneaky2: Je kon mijn moeder wel eens zijn ....

 

 

 

 

 

(niet dat ze 'm übercute vindt/vond .. maar hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat het net een meisje was ... :roftl:)

 

Ik ben kaput en ga naar bed:naughty:

 

Slaap ze! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben kaput en ga naar bed:naughty:

 

Saaiert.

 

Ey :sneaky2: Je kon mijn moeder wel eens zijn ....

 

(niet dat ze 'm übercute vindt/vond .. maar hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat het net een meisje was ... :roftl:)

 

Ja maar ik heb het echt over de tijd dat MMMBop net uit was, toen was het ook net een meisje. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Saaiert.

 

 

 

Ja maar ik heb het echt over de tijd dat MMMBop net uit was, toen was het ook net een meisje. :mf_rosetinted:

 

Ow, wat een tijd was dat :wub2:

 

Maar het is wel zo ja :roftl:

Toen zag ik dat niet (uiteraard) .. nu natuurlijk wel :roftl:

 

Tijd heeft 'm niet slecht gedaan vind ik persoonlijk :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ow, wat een tijd was dat :wub2:

 

Maar het is wel zo ja :roftl:

Toen zag ik dat niet (uiteraard) .. nu natuurlijk wel :roftl:

 

Tijd heeft 'm niet slecht gedaan vind ik persoonlijk :wink2:

 

Ja het zou een beetje raar zijn als ik als 24 jarige ga zeggen "nee, jong issie lekkerder!"

Ik vind vooral Isaac heel erg opgeknapt, wat zag die jongen eruit zeg toen hij nog lang haar had. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja het zou een beetje raar zijn als ik als 24 jarige ga zeggen "nee, jong issie lekkerder!"

Ik vind vooral Isaac heel erg opgeknapt, wat zag die jongen eruit zeg toen hij nog lang haar had. :naughty:

 

Je weet het nooit hé .. sommige mensen vinden jonge jongetjes juist leuk :mf_rosetinted:

 

Wat zag ie eruit ja :roftl:

Zac is trouwens ook wat anders .. dat was echt nog een baby toen ..

Link to comment
Share on other sites

Je weet het nooit hé .. sommige mensen vinden jonge jongetjes juist leuk :mf_rosetinted:

 

Wat zag ie eruit ja :roftl:

Zac is trouwens ook wat anders .. dat was echt nog een baby toen ..

 

Klopt, maar daar hoor ik niet bij.

Ja Zac was 11 toen geloof ik.

Link to comment
Share on other sites

Klopt, maar daar hoor ik niet bij.

Ja Zac was 11 toen geloof ik.

 

Dacht dat die van hetzelfde jaar als mij is .. dus dat klopt inderdaad ongeveer :wink2: Hanson is echt mijn jeugdgroep geweest (of hoe moet ik dat noemen) :wub2: En ik denk dat ik nu in mijn 2e jeugd zit ofzo .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben nooit uit mijn eerste jeugd gekomen. :mf_rosetinted:

 

Dat is ook een mogelijkheid natuurlijk :mf_rosetinted:

 

 

Ken je Tinted Windows btw toevallig?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy