Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ook, alleen begin ik me lichtjes zorgen te maken dat ik verslaaft ben aan de Twilight boekenserie (en da wil ik nie)

en ik erger me aan de reisplanner van het openbaar vervoer in vlaanderen :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het niet bijzonder maar ook niet slecht ofzo.

 

Truste!

 

Dat is super :mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

 

:bye: Sky (en Diana uiteraard :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Nope!

Heb jij een idee? :naughty:

 

Nee, maar het is waarschijnlijk handig om weer een thread te openen, net als voor de vorige meeting. Datum prikken, en ideeën verzamelen?

 

Ik weet al 2 weken dat ik autistisch ben maar wist nog niet welke vorm dat hoorde ik dus vandaag en het is dus de meest moeilijke (meeste problemen/afwijkingen) van de 3 bekenste vormen van autisme :boxed

 

En het komt eigenlijk wel hard aan :boxed:

 

Ik krijg nu les in autisme zodat ik er beter mee kan leren omgaan.

En had vandaag mijn eerste les en weet nu dus B.v waarom ik altijd hoofdpijn krijg als ik lang buiten ben met helder weer, en waarom ik slecht slaap.

 

Als het goed is gaat mijn moeder ook een keer erheen/mee voor wat meer info. (zei ze net)

 

't Is vervelend nieuws, maar het lijkt me ook wel fijn om nu eindelijk eens te weten waarom je anders bent/reageert dan anderen. :huglove: En goed dat je moeder ook een keer meegaat. Heel belangrijk dat zij ook weet waar jij mee te maken hebt en hoe je daar het beste mee om kunt gaan.

 

Je weet het nooit hé .. sommige mensen vinden jonge jongetjes juist leuk :mf_rosetinted:

 

Wat zag ie eruit ja :roftl

Zac is trouwens ook wat anders .. dat was echt nog een baby toen ..

 

Dat durfde je alleen maar te zeggen omdat je wist dat ik niet online was hè? :sneaky2:

 

 

 

 

:roftl:

Edited by kaatje066
Link to comment
Share on other sites

Dat durfde je alleen maar te zeggen omdat je wist dat ik niet online was hè? :sneaky2:

 

 

 

 

:roftl:

 

:shocked: Ik dacht helemaal niet aan jou toen ik dat zei!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ok neen .. eigenlijk wel .. :roftl: Maar ik zou het ook gezegd hebben als je online was :mf_rosetinted:

 

 

 

 

:bye:

 

Hoe is het met je?

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Ik dacht helemaal niet aan jou toen ik dat zei!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ok neen .. eigenlijk wel .. :roftl: Maar ik zou het ook gezegd hebben als je online was :mf_rosetinted:

 

 

 

 

:bye:

 

Hoe is het met je?

 

Blij dat je toegeeft dat je aan mij dacht.:naughty:

 

Met mij is het goed. Vrijdag een vervelende hoofdpijn gehad, maar die is helemaal weg.

Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Blij dat je toegeeft dat je aan mij dacht.:naughty:

 

Met mij is het goed. Vrijdag een vervelende hoofdpijn gehad, maar die is helemaal weg.

Hoe is het met jou?

 

Gelukkig :original:

 

Met mij is het ok.

Ik heb gisteren mijn eerste eigen paard gekocht :mf_rosetinted:

 

Vandaag heb ik echter weer zo'n irritante insectenbeet ofzo .. en het jeukt vre-se-lijk! :boxed: Volgens mij ben ik op de 1 of andere manier allergisch aan die dingen ... :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig :original:

 

Met mij is het ok.

Ik heb gisteren mijn eerste eigen paard gekocht :mf_rosetinted:

 

Vandaag heb ik echter weer zo'n irritante insectenbeet ofzo .. en het jeukt vre-se-lijk! :boxed: Volgens mij ben ik op de 1 of andere manier allergisch aan die dingen ... :boxed:

 

Cobe? Je hebt het toch gedurfd met die wilde knul? Gefeliciteerd :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy