Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kaatje! :boing: :boing: :boing:

 

(en Ingie! :boing:)

 

 

 

Seg uh .. iemand .. praat me eens even bij .. Blijkbaar hang ik niet meer genoeg hier (en al helemaal niet op twitter) .. ik kan niet volgen :blink: Wat is er gebeurd? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Kaatje! :boing: :boing: :boing:

 

(en Ingie! :boing:)

 

 

 

Seg uh .. iemand .. praat me eens even bij .. Blijkbaar hang ik niet meer genoeg hier (en al helemaal niet op twitter) .. ik kan niet volgen :blink: Wat is er gebeurd? :shocked:

 

Tsja. Wil je het echt weten? Volgens mij weer het gebruikelijke MFC-ge***.

Mika heeft op Twitter iets gepost over een secret, Perez heeft op MFC gepost dat er een secret gig zal zijn over enkele dagen in LA. En vervolgens is er heel veel gedoe ontstaan. Ik heb niet de hele thread gelezen, het deed me teveel denken aan eerdere discussies. Ik begreep er wel uit dat het de bedoeling is om het met iedereen te doen, om eventuele "perks" voor de toekomst veilig te stellen. :lmfao:

Gisteravond was MFC weer een tijdje offline. Dat vond ik interessanter (en vervelender).

Link to comment
Share on other sites

Kaatje! :boing: :boing: :boing:

 

(en Ingie! :boing:)

 

 

 

Seg uh .. iemand .. praat me eens even bij .. Blijkbaar hang ik niet meer genoeg hier (en al helemaal niet op twitter) .. ik kan niet volgen :blink: Wat is er gebeurd? :shocked:

 

 

Waarom word ik weer tussen haakjes geplaatst?:blink:

Link to comment
Share on other sites

Nouja, wil toch wel kunnen volgen, ergens, een klein beetje, indien mogelijk .. :roftl:

 

Wat voor gedoe?

Ik heb echt het gevoel dat ik in een andere wereld zit ofzo :blink::roftl:

 

Wat doen met iedereen?

(welke eerdere discussies trouwens? :lmao: Ik kan echt niet volgen :roftl:)

 

 

 

MFC er weer uit? Hmm ...

Niks van gemerkt :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Waarom word ik weer tussen haakjes geplaatst?:blink:

 

Omdat ik niet wist of je er nog wel echt was .. Meestal zweef je zo af en toe eens binnen, om daarna nooit meer op een reactie van mij te reageren :bleh:

 

 

 

 

 

Hoi Ingie! :boing: :boing: :boing:

Link to comment
Share on other sites

Waarom word ik weer tussen haakjes geplaatst?:blink:

 

Aaaahhhhh...

 

Nouja, wil toch wel kunnen volgen, ergens, een klein beetje, indien mogelijk .. :roftl

 

Wat voor gedoe?

Ik heb echt het gevoel dat ik in een andere wereld zit ofzo :blink: :roftl

 

Wat doen met iedereen?

(welke eerdere discussies trouwens? :lmao: Ik kan echt niet volgen :roftl:)

 

 

 

MFC er weer uit? Hmm ...

Niks van gemerkt :roftl:

 

Dat ga ik natuurlijk niet uitleggen hier hè... :bleh:

 

Ach meid, eigenlijk wil je het gewoon niet weten als je wijs bent. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Dat ga ik natuurlijk niet uitleggen hier hè... :bleh:

 

Ach meid, eigenlijk wil je het gewoon niet weten als je wijs bent. :wink2:

 

Uh ja .. juist .. :blink:

Dan maar niet .. dan ga ik maar weer gewoon verder met mijn gewone leven .. waarin ik van niks weet .. Zéér interessant ..

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Uh ja .. juist .. :blink:

Dan maar niet .. dan ga ik maar weer gewoon verder met mijn gewone leven .. waarin ik van niks weet .. Zéér interessant ..

 

:roftl:

 

Kennen jullie in België die uitdrukking "het doen" niet? :shocked:

 

Als je het echt wilt weten moet je de "bitch"-thread van Perez maar lezen. Maar je bent er wel even mee bezig vrees ik. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Kennen jullie in België die uitdrukking "het doen" niet? :shocked:

 

Als je het echt wilt weten moet je de "bitch"-thread van Perez maar lezen. Maar je bent er wel even mee bezig vrees ik. :naughty:

 

Ik ken een uitdrukking "het doen" .. Maar ik krijg dat echt niet geplaatst in jouw eerdere uitleg :blink::roftl:

 

Ja, daar ben ik net even binnengevallen, pagina 63 ofzo .. Heb er echt HELEMAAL niks van meegekregen, dus alles lezen gaat toch een beetje teveel van het goede zijn vrees ik :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik ken een uitdrukking "het doen" .. Maar ik krijg dat echt niet geplaatst in jouw eerdere uitleg :blink::roftl:

 

Ja, daar ben ik net even binnengevallen, pagina 63 ofzo .. Heb er echt HELEMAAL niks van meegekregen, dus alles lezen gaat toch een beetje teveel van het goede zijn vrees ik :boxed:

 

Dat je het niet geplaatst krijg snap ik wel. Het was ook iets waar ik zomaar middenin viel. Wat ik ervan begreep ging de discussie opeens over het verkrijgen van de "perks" en over de wijze van verdelen. Ik moest erom lachen, vandaar dat ik het heb onthouden. :roftl:

 

Nee, ik ben er ook mee opgehouden.

 

Maar jij hebt gewerkt dit weekend? Ook tijdens de paasdagen? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy