Jump to content

Recommended Posts

Oh! Vergeet ik het belangrijkste! :fisch

 

Ik ben aangenomen op de filmacademie!!! :biggrin2::punk:en dat is best een hele prestatie aangezien er maar 6 per jaar worden aangenomen in mijn richting! :cool:

 

José GEFELICITEERD!!!!!!! Hartstikke goed van je!!!!

:woot_jump:

 

 

ik heb geen idee waaron ik hier niet vaker kom!!:blink: Ga het zeker doen!

 

Moet je doen, gezellig!

 

Ziet dat aan ... Mika doet een concert-ding en ineens is het hier druk!

 

:roftl:

 

 

Hoi allemaal :bye

 

Nu wel ja... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bienie! Ben jij ook zo opgewonden? :boing :boing :boing

(En dat over een optreden aan de andere kant van wereld :naughty:)

 

Nou ... :boxed:

 

Ergens langs de ene kant wel .. die filmpjes/foto's van gisteren zijn gewoon super :boing: Mika is zo leuk :wub2: (Ik mis Mika :tears:)

 

 

Maar langs de andere kant eigenlijk totaal niet :blink:

Ik heb niet zoiets van: jeeeeej, concert! Maar meer iets van: ja ok, ik zie het morgen allemaal wel ...

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

 

Die .... is ... wauw ... :shocked:

 

 

Ik mis Mika :tears:

 

Die is niet mis hè :das:

 

Thaaaaaanks! :biggrin2:

 

Hoe is het met jou???

 

Met mij is het goed. Ik ben een beetje hyper, maar dat is gewoon aanstelleritus denk ik. :naughty:

 

Wanneer heb je gehoord dat je bent aangenomen? Wat een heerlijke verrassing. Dit wordt echt een goed jaar voor je!

Link to comment
Share on other sites

Dat mag je wel zeggen :naughty:

 

Hij staat al op m'n telefoon... :wub2:

 

Hoe is het verder met je Bienie? Ik las dat je je afvraagt of je wel naar het komende concert kunt vanwege je werk. Lastig toch, dat we nog geen idee hebben wanneer krullebol hierheen komt.

Link to comment
Share on other sites

Met mij is het goed. Ik ben een beetje hyper, maar dat is gewoon aanstelleritus denk ik. :naughty:

 

Wanneer heb je gehoord dat je bent aangenomen? Wat een heerlijke verrassing. Dit wordt echt een goed jaar voor je!

 

Haha, ik was vanacht al vet lang opgebleven tijdens t polsbandjes uitreiken. Dus mij zal je t geen aanstelleritus horen noemen! :naughty:

 

 

Ik heb vanmorgen dé brief gekregen! En echt een verrassing ja, dacht echt dat t niet gelukt was, gesprek ging zo kut! :thumbdown::shocked:

Link to comment
Share on other sites

Hij staat al op m'n telefoon... :wub2

 

Hoe is het verder met je Bienie? Ik las dat je je afvraagt of je wel naar het komende concert kunt vanwege je werk. Lastig toch, dat we nog geen idee hebben wanneer krullebol hierheen komt.

 

Aaaw :wub2:

Ik heb nog altijd DE jim-foto op mijn telefoon :blush-anim-cl::roftl: (en Mika op de achterkant :P)

 

Weet het eigenlijk niet. Heb last van een lentedepressie ofzo? :blink: Voel me de laatste dagen echt zo moe, en zo ... pfffff ... Ik weet het niet

 

Vraag me dat inderdaad af, zeker als het zo'n secret gig is .. dan vrees ik er echt voor :sad: Voor die gewone, waar hij het eerder over had, hoop ik ook dat we snel iets weten .. (heb mijn werklijst van juli en augustus al, dus er zal sowieso misschien geruild moeten worden, maar dan kan ik daar tenminste op tijd mee beginnen :roftl:). Misschien moet ik hem maar eens bellen :mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

Haai Linde!

Link to comment
Share on other sites

goeie avonddd :mf_rosetinted

 

 

Wouter hamel had het over mikaaaaaaa :punk

 

Hoi Linde! :bye:

Oh Wouter ook al... :naughty:

 

 

Haha, ik was vanacht al vet lang opgebleven tijdens t polsbandjes uitreiken. Dus mij zal je t geen aanstelleritus horen noemen! :naughty

 

 

Ik heb vanmorgen dé brief gekregen! En echt een verrassing ja, dacht echt dat t niet gelukt was, gesprek ging zo kut! :thumbdown::shocked:

 

Vannacht opblijven zal niet gaan lukken, ik moet morgen weer om 8 uur beginnen. Maar ik heb wel met de gedachte gespeeld. 't Is dat ik pas morgenochtend de eerste echte reviews/foto's/vids verwacht... :naughty:

 

Je zei al dat het gesprek zo slecht ging, maar kennelijk heb je het er toch heel goed van afgebracht. Eén van de zes toch? Mag ik alvast een handtekening van je? Dan heb ik hem vast voor als je me later niet meer wilt herkennen als je beroemd bent geworden. :das:

Link to comment
Share on other sites

Hoi Linde! :bye:

Oh Wouter ook al... :naughty:

 

 

 

Hoi!

Jaaaa hij gaf 'n interview

 

vrouw: er blijken heel veel mensen van wouter hamel te houden..

wouter: ja die houden bijvoorbeeld van mikaaaa en wouter hamel...

 

:roftl:Dat ging over ons :mf_rosetinted:

becuz jose and I are his biggest fenz

Link to comment
Share on other sites

Vannacht opblijven zal niet gaan lukken, ik moet morgen weer om 8 uur beginnen. Maar ik heb wel met de gedachte gespeeld. 't Is dat ik pas morgenochtend de eerste echte reviews/foto's/vids verwacht... :naugty:

 

Je zei al dat het gesprek zo slecht ging, maar kennelijk heb je het er toch heel goed van afgebracht. Eén van de zes toch? Mag ik alvast een handtekening van je? Dan heb ik hem vast voor als je me later niet meer wilt herkennen als je beroemd bent geworden. :das:

 

Haha nee bij mij gaat t komende nacht helaas ook niet lukken! Morgen maar extra vroeg op! :biggrin2:

 

Ja, haha nouja het scheelt dat editors niet zo beroemd worden, dat zijn toch meestal de regisseurs! :mf_rosetinted:En daar ben ik maar wat blij mee, want ik heb daar echt geen behoefte aan! :naughty:

 

:roftl:Dat ging over ons :mf_rosetinted:

becuz jose and I are his biggest fenz

 

We're zo spezial! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hoi!

Jaaaa hij gaf 'n interview

 

vrouw: er blijken heel veel mensen van wouter hamel te houden..

wouter: ja die houden bijvoorbeeld van mikaaaa en wouter hamel...

 

:roftl:Dat ging over ons :mf_rosetinted:

becuz jose and I are his biggest fenz

 

 

Dat lijkt me wel duidelijk ja. Hij is al door jullie beïnvloed. :thumb_yello: Misschien moet ik jouw handtekening ook maar alvast vragen, je weet maar nooit waar je nog eens terecht komt. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja:wub2:

Hij zegt t echt zo leuk.

 

Maar ik ga slapen, morgen weer vroeg eruit:blink:

trusten!

 

Welterusten Linde, mooie dromen! :huglove:

Ik denk dat ik zelf je voorbeeld maar ga volgen. Die wekker hè.

 

Voor straks welterusten José, geniet nog maar even lekker na van het fijne gevoel! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hej allemaal,

 

Ik weet niet of deze thread er voor bedoeld is, maar ik dacht laat ik me ook hier even voorstellen als nieuw lid. Sinds het concert in Westerpark ben ik verslaafd aan Mika's muziek. Ik kom al sinds die tijd op dit forum om een beetje op de hoogte te blijven en ben nu eindelijk ook lid geworden. Tot nu toe vind ik het hier fantastisch; iedereen is zo aardig!

 

Heb vanochtend wat filmpjes van het concert in LA gekeken en de nieuwe nummers zijn veelbelovend. Jammer dat het album pas in de herfst uitkomt!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy