Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sh*t zeg .. ik had die videos gisteren moeten opslaan .. Ze zijn weg! :crybaby:

 

Ik zag het, balen :thumbdown:

Heb geprobeerd om ze op m'n photobucket te krijgen voor je, maar dat lukt me niet. :emot-sad: De mp3's zijn volgens mij nog wel te downloaden (links in post 1 van de gig-thread).

Link to comment
Share on other sites

Hallo Bienie:welcomeani:

 

"Welcome" .. Klinkt net alsof ik hier nog nooit geweest ben ofzo :naughty::roftl:

 

Hoi! :boing:

 

Hoi Bienie en Droopsy!

 

Kaatje! :boing:

Link to comment
Share on other sites

"Welcome" .. Klinkt net alsof ik hier nog nooit geweest ben ofzo :naughty::roftl:

 

Hoi! :boing:

 

 

 

Kaatje! :boing:

 

Heb je al in de gig-thread gekeken Bienie? Er zijn inmiddels weer werkende links naar vergelijkbare vids :das:

Link to comment
Share on other sites

Heb je al in de gig-thread gekeken Bienie? Er zijn inmiddels weer werkende links naar vergelijkbare vids :das:

 

:shocked:

Neen :blush-anim-cl: Ik geraak gewoon niet in die thread :blush-anim-cl:

 

Staan ze in de eerste post? Of wordt het een zoektocht? :boxed:

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

Neen :blush-anim-cl: Ik geraak gewoon niet in die thread :blush-anim-cl:

 

Staan ze in de eerste post? Of wordt het een zoektocht? :boxed:

 

Nee, ik heb ze nog niet in de eerste post zien staan. Volgens mij zijn dat alleen de verwijderde. Ik ga even zoeken voor je.

Link to comment
Share on other sites

Merci :bleh:

En ik doe mijn best .. Ben momenteel die 2 van Sariflor aan het downloaden die wel in de beginpost staan (en heb die M&G video meteen ook maar bekeken :bleh:). Daarna klik ik meteen deze aan :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Merci :bleh:

En ik doe mijn best .. Ben momenteel die 2 van Sariflor aan het downloaden die wel in de beginpost staan (en heb die M&G video meteen ook maar bekeken :bleh:). Daarna klik ik meteen deze aan :wink2:

 

Dat doe ik normaal ook altijd, alleen afgelopen donderdag niet omdat ik op m'n werk in de thread zat te kijken en daar heb ik geen programma om ze te downloaden.

Link to comment
Share on other sites

Nou, weet je? Ik ga braaf wachten op die van Sariflor .. Heb net Big Girl gedownload en die kwaliteit is GOED! :shocked: (het neemt ook wel goed plaats in op mijn harde schijf :roftl: maar daar vind ik wel wat op :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Nou, weet je? Ik ga braaf wachten op die van Sariflor .. Heb net Big Girl gedownload en die kwaliteit is GOED! :shocked: (het neemt ook wel goed plaats in op mijn harde schijf :roftl: maar daar vind ik wel wat op :bleh:)

 

Ik heb pas een tweede externe harde schijf gekocht. Nog heel veel vrije ruimte. Daar passen die paar "kleine" filmpjes nog wel bij. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb pas een tweede externe harde schijf gekocht. Nog heel veel vrije ruimte. Daar passen die paar "kleine" filmpjes nog wel bij. :roftl:

 

Ja, die heb ik inderdaad ook nog wel liggen .. maar dat vind ik dan weer het nadeel van een laptop, je kan dat er zo moeilijk laten aanhangen ... (kan je wel natuurlijk, maar dan is het niet zo handig ermee rondlopen :wink2:) en ik heb dat vorige keer gemerkt: dan zet ik dingen over en de dag erna wil ik net dat wel weer eens zien ...

 

Maar misschien moet ik dat ding er dan toch maar gewoon permanent laten aanhangen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy