Jump to content

Recommended Posts

Ja, die heb ik inderdaad ook nog wel liggen .. maar dat vind ik dan weer het nadeel van een laptop, je kan dat er zo moeilijk laten aanhangen ... (kan je wel natuurlijk, maar dan is het niet zo handig ermee rondlopen :wink2:) en ik heb dat vorige keer gemerkt: dan zet ik dingen over en de dag erna wil ik net dat wel weer eens zien ...

 

Maar misschien moet ik dat ding er dan toch maar gewoon permanent laten aanhangen :roftl:

 

Ja, dat is nou één van de redenen dat ik twijfel over die laptop. Al die harde schijvend die ik inmiddels heb aangekoppeld. :doh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh, ik heb trouwens net het begin van Stuck in the middle even gezien ... Wat een prachtige vent is het toch :wub2: *zucht*

 

Daar heb ik niks tegenin te brengen. Ik ben helemaal verliefd. Ik vind z'n gezichtsuitdrukking in Toy Boy zo helemaal :mf_lustslow::wub2: (:chkn:)

Link to comment
Share on other sites

Daar heb ik niks tegenin te brengen. Ik ben helemaal verliefd. Ik vind z'n gezichtsuitdrukking in Toy Boy zo helemaal :mf_lustslow::wub2: (:chkn:)

 

Ik ben terug verliefd :wub2:

Wat meteen ook weer niet zo leuk is :tears: Maarja, niks aan te doen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben terug verliefd :wub2:

Wat meteen ook weer niet zo leuk is :tears: Maarja, niks aan te doen :bleh:

 

Er valt gewoon niet tegen te vechten hè? M'n vriendje begint al weer met een schuin oog naar de computer te kijken, zo van: zit je nou alweer die Mika te kijken. Hoeveel nieuwe liedjes zei je dat ie had, vier maar, dan ben je toch in een kwartiertje wel uitgekeken. :poke:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Er valt gewoon niet tegen te vechten hè? M'n vriendje begint al weer met een schuin oog naar de computer te kijken, zo van: zit je nou alweer die Mika te kijken. Hoeveel nieuwe liedjes zei je dat ie had, vier maar, dan ben je toch in een kwartiertje wel uitgekeken. :poke:

 

:roftl:

 

*zucht* Neen .. Ik geef echt op ..

 

:roftl:

Ik heb ze nog niet eens gezien (behalve Toy Boy dan en die andere half :bleh:) en ik krijg hier al commentaar .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooow ...

 

Leuk, zo'n stemming .. :roftl:

 

Laten we het er maar niet meer over hebben :naughty:

 

Sariflor heeft trouwens al drie van de nieuwe vids geupload. Ik weet niet of je het al gezien hebt, maar ik dacht je maar even te waarschuwen.

Link to comment
Share on other sites

Laten we het er maar niet meer over hebben :naughty:

 

Sariflor heeft trouwens al drie van de nieuwe vids geupload. Ik weet niet of je het al gezien hebt, maar ik dacht je maar even te waarschuwen.

 

Nou, vond het anders wel een interessant iets :bleh:

 

Dank je :wub2: Maar ik had het gezien :bleh:

Ze zijn nu net gedownload :naughty: (en de rest wat ze al had ook, behalve Lollipop moet nog, en dan nog even wachten op de rest :wink2: )

Link to comment
Share on other sites

Nou, vond het anders wel een interessant iets :bleh:

 

Dank je :wub2: Maar ik had het gezien :bleh:

Ze zijn nu net gedownload :naughty: (en de rest wat ze al had ook, behalve Lollipop moet nog, en dan nog even wachten op de rest :wink2: )

 

Sorry, ik was even weg. Kan niks anders doen tijdens het afspelen van die vids, daar is m'n verbinding kennelijk niet snel genoeg voor.

Ze staan veilig op m'n harde schijf. :thumb_yello:

 

*negeert het eerste onderwerp volledig*

Link to comment
Share on other sites

Sorry, ik was even weg. Kan niks anders doen tijdens het afspelen van die vids, daar is m'n verbinding kennelijk niet snel genoeg voor.

Ze staan veilig op m'n harde schijf. :thumb_yello:

 

*negeert het eerste onderwerp volledig*

 

Bij mij ook :thumb_yello:

Bekeken heb ik ze echter nog niet :roftl: Durf niet ... ik ga het niet aankunnen ..

 

:roftl:

 

En ik vind het niet leuk als je dingen negeert :tears:

Link to comment
Share on other sites

Bij mij ook :thumb_yello:

Bekeken heb ik ze echter nog niet :roftl: Durf niet ... ik ga het niet aankunnen ..

 

:roftl:

 

En ik vind het niet leuk als je dingen negeert :tears:

 

Je kan het, JE KAN HET! Maar ik sta niet in voor de gevolgen :naughty:

 

Nou eventjes dan. Kijk nog eens goed naar die video van Toy Boy, waarin ie zo ondeugend kijkt en z'n hoofd scheef houdt, en mee zit te wippen op de maat van de muziek in het couplet over de "hag" met de "safety pin", en en en...

:sweatdrop:

Edited by kaatje066
Link to comment
Share on other sites

Ok, ben net even naar bed verhuist ..

Zal dan maar beginnen met Toy Boy .. geef me een paar minuten :naughty: (en waarschijnlijk daarna ook nog even om te bekomen ... :roftl: )

Link to comment
Share on other sites

Ohjee .. mijn beeld komt helemaal niet overeen met mijn geluid ... dat is kut :boxed:

Heb jij daar ook problemen mee of is er iets misgegaan met downloaden?

Link to comment
Share on other sites

Ok, ben net even naar bed verhuist ..

Zal dan maar beginnen met Toy Boy .. geef me een paar minuten :naughty: (en waarschijnlijk daarna ook nog even om te bekomen ... :roftl: )

 

Sh*t wat is m'n computer sloom vandaag. Da's lastig reageren.

Ga er maar lekker voor zitten, ik hoor het straks wel :das:

Link to comment
Share on other sites

Ohjee .. mijn beeld komt helemaal niet overeen met mijn geluid ... dat is kut :boxed:

Heb jij daar ook problemen mee of is er iets misgegaan met downloaden?

 

Heb ze alleen online gezien. Die van Sariflor bedoel je toch? Ik zal even kijken.

Link to comment
Share on other sites

Heb ze alleen online gezien. Die van Sariflor bedoel je toch? Ik zal even kijken.

 

Ja, die bedoel ik inderdaad ..

Wilde online kijken maar ben nu nogmaals aan het downloaden en dat gaat niet zo goed samen :roftl: Dus ik ga nog even geduld moeten hebben .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Doe je best. Je moet deze echt gezien hebben voor je gaat slapen. :roftl:

 

Ohjee .. als dat zo doorgaat gaat me dat een nacht worden :boxed::roftl:

 

En ik heb het gevoel als ik 'm wel zie dat ik ook niet slaap :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy