Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weet je ... ik geef op .. Ik kan het ding zelfs niet gewoon online bekijken :boxed: Ik kan wel janken op dit moment :crybaby:

 

Oh dat is sh*t! :boxed:

Als het je morgen nog niet gelukt is zal ik ze wel ergens als bestand uploaden voor je. Ik wil nu eigenlijk naar bed, en dat duurt me nu te lang met mijn verbinding.

Kijk anders nog even naar die ene, gewoon voor het goeie gevoel. De opnamehoek is iets anders, maar toch leuk.

 

 

Ik weet eigenlijk nog niet zeker of ik er morgen wel ben, we gaan uit eten met Rob z'n zus en haar vriend.

Welterusten Bienie, ondanks de download-ellende mooie dromen :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Achja, heb net meer dan 700 MB aan download in de prullenbak kunnen gooien .. Super gewoon .. Ben ze nu als gewoon .flv aan het downloaden, die zullen wel werken zeker? Kwaliteit is wel rot, rot, rotslecht ..

 

Ik vind het gewoon allemaal niet meer leuk :crybaby:

 

 

 

 

Zie dat je al weg bent .. toch nog een goedenacht! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Lalalaaa... Ik heb geen windows cd-rom en kan dus mn computer niet formatteren en kan dus nog steeds niet fatsoenlijk op internet...... Woohoo. :mf_rosetinted:

 

Gelukkig hebben mn ouders wel internet. ^^

 

Is er eigenlijk nog iets afgesproken over een meeting? Ik hoop echt dat mn internet t snel weer doet, want ik word er gek van dat ik niet gewoon online kan komen als ik dat wil.

Link to comment
Share on other sites

Allo? Iemand thuis? :blink:

 

lurk1.gif

 

 

Lalalaaa... Ik heb geen windows cd-rom en kan dus mn computer niet formatteren en kan dus nog steeds niet fatsoenlijk op internet...... Woohoo. :mf_rosetinted:

 

Gelukkig hebben mn ouders wel internet. ^^

 

Is er eigenlijk nog iets afgesproken over een meeting? Ik hoop echt dat mn internet t snel weer doet, want ik word er gek van dat ik niet gewoon online kan komen als ik dat wil.

 

Da's balen zeg.

Ik heb niks meer gezien over een meeting, volgens mij is het idee een zachte dood gestorven. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Bienie!!!! :punk:

 

En hoe is het met jou? ook lekker van het weer genoten?

 

Alles ok hier.

Ik heb vannacht ZO GOED gedroomd :wub2: Ben er nog steeds niet goed van :roftl:

 

Verder inderdaad van het weer genoten .. Gisteren & vandaag bij de pony geweest. Net 5u bezig geweest met het bewerken, en op youtube zetten, van een filmpje .. :blink: Dat is toch echt niet iets om elke dag te doen :roftl:

 

 

Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Kaatje! :boing:

José! :boing:

 

Ha Bienie! Hoe staat het met het downloaden?

 

Hoe is het???

Lekker van het weer genoten afgelopen dagen??

 

Goed. Gistermiddag heerlijk op m'n balkon gezeten met een gruwelijk romantisch niemendal van een boek, en vanmiddag wat in huis gerommeld, was gedaan en zo. Vanavond uit eten geweest met één van de zussen van vriendje en haar vriend. Was gezellig.

En jij?

Link to comment
Share on other sites

Ha Bienie! Hoe staat het met het downloaden?

 

Ey, ik heb ze ondertussen op de pc staan, met volledig scherm in goede kwaliteit EN beeld & geluid komt overeen! En zelfs minder MB's per filmpje! :biggrin2:

 

Heb ondertussen ook TB & BIOTG gezien! :biggrin2: (en SITM :bleh:)

Die andere 2 ben ik nog niet aangeraakt :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ey, ik heb ze ondertussen op de pc staan, met volledig scherm in goede kwaliteit EN beeld & geluid komt overeen! En zelfs minder MB's per filmpje! :biggrin2:

 

Heb ondertussen ook TB & BIOTG gezien! :biggrin2: (en SITM :bleh:)

Die andere 2 ben ik nog niet aangeraakt :blush-anim-cl::roftl:

 

En, hoe ging het met dat waar we niet meer over zouden praten tijdens het kijken naar TB? Had jij er ook last van? :wink2:

 

Hallo aardlingen:naughty:

 

Hoi Jessica.

Link to comment
Share on other sites

En, hoe ging het met dat waar we niet meer over zouden praten tijdens het kijken naar TB? Had jij er ook last van? :wink2:

 

Awel, ik weet niet meer wat dat was :blink:

Dus ik denk het niet :roftl:

 

Vond het wel een zeer aangenaam filmpje :wub2: Maar ik denk niet voor dezelfde redenen als jij :roftl: Vond het gewoon leuk om zijn reacties te zien op het publiek, en zijn plezier omdat hij wist wat er ging komen qua tekst enzo .. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Alles ok hier.

Ik heb vannacht ZO GOED gedroomd :wub2: Ben er nog steeds niet goed van :roftl:

 

Verder inderdaad van het weer genoten .. Gisteren & vandaag bij de pony geweest. Net 5u bezig geweest met het bewerken, en op youtube zetten, van een filmpje .. :blink: Dat is toch echt niet iets om elke dag te doen :roftl:

 

 

Hoe is het met jou?

 

Waarvan heb je gedroomd? :fisch:

 

Met mij alles heel prima! thanks! =D Ook heerlijk van het weer genoten zodra t werk t even toeliet!!

 

Goed. Gistermiddag heerlijk op m'n balkon gezeten met een gruwelijk romantisch niemendal van een boek, en vanmiddag wat in huis gerommeld, was gedaan en zo. Vanavond uit eten geweest met één van de zussen van vriendje en haar vriend. Was gezellig.

En jij?

 

ooo lekker! Ik heb gister ook lekker in huis gerommeld! :naughty:

 

Hier alles goed!

 

Ik ben een beetje in de war! :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Waarvan heb je gedroomd? :fisch:

 

Met mij alles heel prima! thanks! =D Ook heerlijk van het weer genoten zodra t werk t even toeliet!!

 

Ja nou, ik weet niet alles meer .. uiteraard :roftl: maar uhm ..

Ik was ergens (geen idee waar) en blijkbaar kwam ik daar een oude bekende tegen, iemand waar ik blijkbaar nog steeds erg goed mee kon opschieten (als je me begrijpt :das: ).

 

 

En die persoon, die leek echt zoveel op ....

 

 

 

 

 

.... op ....

 

 

 

 

 

 

 

 

... Jim :blink::boxed:

 

Dat viel wel even tegen eigenlijk :roftl:

Maar toch was hij (en de droom) wel leuk :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Awel, ik weet niet meer wat dat was :blink

Dus ik denk het niet :roftl

 

Vond het wel een zeer aangenaam filmpje :wub2: Maar ik denk niet voor dezelfde redenen als jij :roftl: Vond het gewoon leuk om zijn reacties te zien op het publiek, en zijn plezier omdat hij wist wat er ging komen qua tekst enzo .. :naughty:

 

Dus jij hoefde niet te dweilen? :das:

 

Waarvan heb je gedroomd? :fisch:

 

Met mij alles heel prima! thanks! =D Ook heerlijk van het weer genoten zodra t werk t even toeliet!!

 

 

 

ooo lekker! Ik heb gister ook lekker in huis gerommeld! :naughty

 

Hier alles goed!

 

Ik ben een beetje in de war! :blush-anim-cl:

 

Goed om te horen dat het goed met je gaat.

 

Vertel! :boing:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy