Jump to content

Recommended Posts

Om eerlijk te zijn kan ik me wel wat voorstellen bij aan elkaar plukken zonder er meer van te verwachten. Zeker als je denkt dat hij homo is.

Maar waar komt het vandaan dat het je verwart...

 

Tja...

We sliepen bij elkaar in bed, en nouja.. ik had wat wijntjes op, en toen was het dus wel vreemd dat ik dus "niks meer dan gewoon slapen hoefde te verwachten", want om de een of andere reden voelde het toen dus een beetje.. ehh... onnatuurlijk[?] :naughty: om "gewoon" te gaan slapen! :naughty:

 

 

 

:fisch:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aaghh, ik zie opeens hoe laat het is :boxed: Morgen moet ik al om half 7 onder de douche staan.

 

Sorry dat ik er zo vandoor ga José, maar ik ga snel naar bed. Mooie dromen straks! :huglove:

 

:naughty: Tis inderdaad al laat ja!

Slaap lekker!! :huglove: en sterkte morgenochtend! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tja...

We sliepen bij elkaar in bed, en nouja.. ik had wat wijntjes op, en toen was het dus wel vreemd dat ik dus "niks meer dan gewoon slapen hoefde te verwachten", want om de een of andere reden voelde het toen dus een beetje.. ehh... onnatuurlijk[?] :naughty: om "gewoon" te gaan slapen! :naughty:

 

 

 

:fisch:

 

Hier moest ik natuurlijk nog even op reageren. :mf_rosetinted:

 

Bij elkaar in bed! En hij probeerde helemaal niks? Hij was volledig bij bewustzijn? Queer as a 3 dollar bill!

Link to comment
Share on other sites

Hier moest ik natuurlijk nog even op reageren. :mf_rosetinted:

 

Bij elkaar in bed! En hij probeerde helemaal niks? Hij was volledig bij bewustzijn? Gay as a 3 dollar bill!

 

:lmfao: Juist ja :roftl: dat denk ik nou dus ook!! of toch.... :no:

 

:bleh:

Sweet dreams!

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat t meer komt door wat hij wel en niet doet... :blush-anim-cl:

 

Hm, als ik thuis was zou ik je op msn vragen, want ik word nu heel erg nieuwsgierig. Maar ja, 't is vrijwel 5 uur. Ik mag naar huis. Je hebt geluk dus. :bleh:

 

Tot later! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hm, als ik thuis was zou ik je op msn vragen, want ik word nu heel erg nieuwsgierig. Maar ja, 't is vrijwel 5 uur. Ik mag naar huis. Je hebt geluk dus. :bleh:

 

Tot later! :huglove:

 

Haha ja ik ga hier inderdaad ook echt geen juicy details neerzetten! :naughty:

 

Tot snel! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Gegroet :bye:

 

Gepluk? :shocked

Dat is toch wel meer dan ik had verwacht. Ik "pluk" alleen als ik iemand heel erg leuk vind :das Dus, beken maar...

 

 

(Niet aan Bienie vertellen, maar dat past wel een beetje bij m'n gedachten van gisteren :roftl:)

 

:shocked::shocked::shocked:

 

 

 

 

 

 

:roftl: Nuja, ik kan me daar best wel in vinden hoor ... wil ook wel eens plukken bij hem .. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind BIOTG trouwens echt een errug leuk nummer!

Heb het vanmorgen gehoord op werk naar het werk en heb er de hele dag mee in mijn hoofd gezeten .. En gisteren op mijn paard begon ik dat ookal spontaan te fluiten :roftl::biggrin2:

 

En die video ... OMG! Heb je die al eens goed bekeken?! :shocked:

Die doet mij meer dan 10x TB ofzo ... :blink::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Zo nog een paar paginaatjes bijgelezen :fisch:

Ik moest toch nog even reageren op wat ik van je las JoseOle;

Pas een beetje op met wat je doet... Communicatie is alles! Als er niet echt gepraat wordt over wat er juist gebeurt, wat jullie beide willen kan het wel eens fout aflopen. Heb echt vrij hard dezelfde situatie gehad met een vriend paar weken geleden en heeft de vriendschap zeker geen deugd gedaan :thumbdown: Bezint eer ge begint:mf_rosetinted:

 

Avond Bienie! :)

Link to comment
Share on other sites

Is dat je favo? Die moet nog wat wennen bij me, ik denk dat ik het wel leuker ga vinden als de echte studioversie er is zeg maar.:) Ik blijf TB wel leuk vinden, heeft zoiets... ja... sprookjesachtig bijna:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik weet het niet goed .. Denk het wel .. De video in ieder geval toch wel :naughty::blush-anim-cl: En ja, ik zit constant met het nummer in mijn hoofd :bleh:

 

De rest is ook leuk trouwens hoor .. Kan echt niet meer wachten op de cd! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy