Jump to content

Recommended Posts

Zo nog een paar paginaatjes bijgelezen :fisch:

Ik moest toch nog even reageren op wat ik van je las JoseOle;

Pas een beetje op met wat je doet... Communicatie is alles! Als er niet echt gepraat wordt over wat er juist gebeurt, wat jullie beide willen kan het wel eens fout aflopen. Heb echt vrij hard dezelfde situatie gehad met een vriend paar weken geleden en heeft de vriendschap zeker geen deugd gedaan :thumbdown: Bezint eer ge begint:mf_rosetinted:

 

Thanks! :blush-anim-cl: You are probably right. Communicatie is niet echt ons sterkste punt... hoewel ik denk dat hij wel doorheeft hoe ik over 'ons' denk zonder dat ik iets hoef te zeggen. De non-verbale communicatie is er wel... :blush-anim-cl:Maar wordt dus niet beantwoord! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thanks! :blush-anim-cl: You are probably right. Communicatie is niet echt ons sterkste punt... hoewel ik denk dat hij wel doorheeft hoe ik over 'ons' denk zonder dat ik iets hoef te zeggen. De non-verbale communicatie is er wel... :blush-anim-cl:Maar wordt dus niet beantwoord! :mf_rosetinted:

 

Nee communicatie was er bij ons ook niet... En het spijtige is, je kan wel denken dat je weet wat er in de ander omgaat maar echt zeker ben je nooit. Ik wil maar zeggen, als je er niet over praat, wordt het sowieso altijd raar op een bepaald moment... Ben je nog vrienden, ben je meer? Ben je friends with benefits?? Allemaal vragen zonder antwoord, om gek van te worden :naughty:

En nog leuker, als je een bepaalde grens overschreden hebt durf je er al bijna niet meer over beginnen omdat je de ander niet wil kwetsen :fisch: Oh, het is toch allemaal zo makkelijk gezegd achteraf :wink2:

 

btw, ik kan niet geloven hoeveel gaga-haters er op dit forum zijn... Bij sommigen verdenk ik jaloezie:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oh... En heb je er dan geen nood aan om overdag te slapen?

 

Het probleem is dat het vandaag de eerste is .. Dus ik heb gisteren gewoon gewerkt en dan mijn bed in rond 24u .. maar dan kan ik niet slapen tot 15u ofzo, snap je? :roftl:

 

Dus nu ben ik wakker, misschien dat ik me in de namiddag nog een paar uurtjes neerleg .. Morgen zal ik inderdaad wel langer slapen, maar dan kruip ik ook pas om 8.30u in mijn bed, denk niet dat ik er dan om 11u ofzo weer uit ben :bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nee communicatie was er bij ons ook niet... En het spijtige is, je kan wel denken dat je weet wat er in de ander omgaat maar echt zeker ben je nooit. Ik wil maar zeggen, als je er niet over praat, wordt het sowieso altijd raar op een bepaald moment... Ben je nog vrienden, ben je meer? Ben je friends with benefits?? Allemaal vragen zonder antwoord, om gek van te worden :naughty

En nog leuker, als je een bepaalde grens overschreden hebt durf je er al bijna niet meer over beginnen omdat je de ander niet wil kwetsen :fich: Oh, het is toch allemaal zo makkelijk gezegd achteraf :wink2:

 

btw, ik kan niet geloven hoeveel gaga-haters er op dit forum zijn... Bij sommigen verdenk ik jaloezie:naughty:

 

Waarom is een vriendschap tussen een jongen en een meisje vaak zo ingewikkeld? :tears: Ik heb genoeg mannelijke vrienden waarmee het niet ingewikkeld is, daar is het gewoon obvious dat we vrienden zijn en niks meer. Maar zodra er ook maar iets van intimiteit is, dán gaat het fout... :blink:

Nouja, misschien kan ik er na een paar wijntjes eens over beginnen! :naughty:

 

Er zijn inderdaad veel Gaga haters, wat voor mij echt vreemd is, want iedereen in mn real-life omgeving vindt haar super! :naughty: That includes me! Ik vind haar cd geweldig! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Ik wilden net zeggen .. Misschien omdat het hier niet puur om vriendschap gaat?

Anders is er namelijk niks ingewikkelds aan, maar als je aan mekaar begint te plukken enzo vrees ik dat het toch wat anders is :bleh:

 

 

Ivm Gaga, ik weet het niet .. Het interesseert me eigenlijk ook niet :blush-anim-cl: Hoor haar wel eens op de radio en vind het niet slecht, maar ik heb geen behoefte om haar verder te ontdekken ofzo .. En ivm die laatste foto's, tja, als zij zich zo goed voelt moet ze zo zeker rondlopen .. Ik zal het echter nooit begrijpen, maar dat doe ik met niemand, omdat ik zelf helemaal zo niet ben .. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik wilden net zeggen .. Misschien omdat het hier niet puur om vriendschap gaat?

Anders is er namelijk niks ingewikkelds aan, maar als je aan mekaar begint te plukken enzo vrees ik dat het toch wat anders is :beh:

 

 

Ivm Gaga, ik weet het niet .. Het interesseert me eigenlijk ook niet :blush-anim-cl: Hoor haar wel eens op de radio en vind het niet slecht, maar ik heb geen behoefte om haar verder te ontdekken ofzo .. En ivm die laatste foto's, tja, als zij zich zo goed voelt moet ze zo zeker rondlopen .. Ik zal het echter nooit begrijpen, maar dat doe ik met niemand, omdat ik zelf helemaal zo niet ben .. :wink2:

 

njah ligt er dus ook aan of ie he of ho is... :naughty:

 

Laatste foto's? dat heb ik dan weer even gemist! :naughty: Maar ze zal er vast weer extravagant bijgelopen hebben. Dat vind ik zo geniaal juist, ze is zo bizar, niet doorsnee!

 

En zelf zou ik er ook niet zo bijlopen als haar nee! :mf_rosetinted: Arme mensen die dat zouden moeten aanschouwen! :roftl:

 

Hoi trouwens! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:bye:

 

Tja, dan zal je dat toch maar moeten vragen hé ...

 

Wat foto's in de laatste news-thread van Mika .. Echt spectaculair Mika-nieuws :sleep_1:

 

Geef mij dan maar gewoon simpele, doorsnee mensen :bleh:

Ik vind het echt 10x niks .. maar dat is zoals gezegd mijn mening, ik zal haar daarom niet bij voorbaat "haten" of weet ik het :wink2:

Link to comment
Share on other sites

:bye:

 

Tja, dan zal je dat toch maar moeten vragen hé ...

 

Wat foto's in de laatste news-thread van Mika .. Echt spectaculair Mika-nieuws :sleep_1:

 

Geef mij dan maar gewoon simpele, doorsnee mensen :bleh:

Ik vind het echt 10x niks .. maar dat is zoals gezegd mijn mening, ik zal haar daarom niet bij voorbaat "haten" of weet ik het :wink2:

 

Ja, maar over zulke onderwerpen begin je niet zo 1,2,3... tenminste, ik niet! :blush-anim-cl:

 

Niet dat Mika zo doorsnee is?! :bleh::naughty:

Ik ga eens foto's kijken...

Link to comment
Share on other sites

Ja, maar over zulke onderwerpen begin je niet zo 1,2,3... tenminste, ik niet! :blush-anim-cl:

 

Niet dat Mika zo doorsnee is?! :bleh::naughty:

Ik ga eens foto's kijken...

 

Via via ... Als het je zo stoort dat je het niet weet zal je er toch werk van moeten maken :bleh:

 

Mika is ... Mika :mf_rosetinted:

Er moet altijd een uitzondering zijn :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Via via ... Als het je zo stoort dat je het niet weet zal je er toch werk van moeten maken :beh:

 

Mika is ... Mika :mf_rosetined:

Er moet altijd een uitzondering zijn :beh:

 

Via via, ja ik heb denk ik alles al wel ongeveer geprobeerd, maar niemand die het recht op de man af wil vragen! :naughty:

 

Ha, okee Gaga ziet er weer extreem uit, maar echt niet vreemder dan dat er "normaal" uitziet! :naughty: Mika ziet er leuk uit! :wub2: ook al valt bijna die hele thread over zn outfit, I like it! :biggrin2:

 

b9109654-b.jpg

ooh and I love his hair!! en zn green wallet/purse heeft ie nog steeds! :fisch::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ha, okee Gaga ziet er weer extreem uit, maar echt niet vreemder dan dat er "normaal" uitziet! :naughty Mika ziet er leuk uit! :wub2 ook al valt bijna die hele thread over zn outfit, I like it! :biggrin2

 

b9109654-b.jpg

ooh and I love his hair!! en zn green wallet/purse heeft ie nog steeds! :fisch :naughty

 

Ik mag hopen dat je bedoelt "dan dat ZE er normaal uitziet" ? Want gewoon algemeen normaal vind ik het in ieder geval niet :roftl:

 

Mika weet ik ook niet .. die outfit is niet zo mijn ding denk ik :roftl: Pas op, het ziet er niet slecht uit ofzo hé, maar het lijkt meer iets voor 1 of andere award-show, niet om "gewoon" een avondje te gaan stappen ..

Ik prefereer hem toch nog steeds gewoon in jeans en een T-shirt :bleh: (of geen T-shirt :fisch:)

 

Z'n haar is wel super :wub2: Vond ik in die videos van LA trouwens ook :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ok hier ben ik weer, meteen maar ff in het gesprek smijten:naughty:

 

Ik heb recent ook vaak nagedacht over vriendschap tss jongens/meisjes, mijn conclusie: Ik heb maar een gast waarbij het echt gewoon kameraderie is zonder dat het ooit iets meer was/werd...:shocked: Shocking he...

 

Nu bij die laatste, ja, hoe gebeurt zoiets! Dat 'geprul':naughty: komt er ineens he! Je zit wat dichter bij elkaar in de zetel, eens een knuffel hier en daar en hoppa! Tis zover! Ook al is dat een jongen waar je nooit op die manier over nagedacht had...Maar bij jou is het nog net iets vreemder dan denk ik? Je weet niet of hij homo of hetero is? Dat zou ik zelf nu wel durven vragen denk ik... Maar is het meer lief/knuffelig of is het meer... ahum.... 'Geprul':roftl: Ik denk dat je daaruit toch wel al wat zou kunnen uitmaken ;)

 

Over gaga/mika, ik vind zijn strikje of wat is dat daar? wat vreemd:naughty:

Edited by Droopsy
Link to comment
Share on other sites

Het kan wel natuurlijk, vriendschap tussen jongen/meisje, maar beter dat er 0,0 seksuele aantrekkingskracht is, anders krijg je zeker weten ooit een keer een probleem! :naughty:

 

Ik besluit nu maar dat we gewoon lief voor elkaar zijn, en dat het niks meer is dan dat. Het is alleen gewoon een ander soort vriendschap dan ik tot nu toe gewend was, dus dat zou me in verwarring gebracht kunnen hebben! :blush-anim-cl:

 

Die andere foto's van Mika zijn nog beter! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Is dat zijn verkreukeld jasje, maar dan gestreken? volgens mij wel.:blink:

 

:blink: Ik zou het echt niet kunnen zeggen :roftl:

Ik hou dat allemaal niet zo bij met Mika's kleren .. :roftl:

 

 

 

Hoi trouwens! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy