Jump to content

Recommended Posts

Dat eerste zou ik niet zo'n problemen mee hebben, dat laatste daarentegen .. :roftl: Ik zat er niet op te wachten, laten we het zo zeggen :bleh:

 

Maar uh .. data? Weet jij meer dan ik? Gingen die al bekend gemaakt worden dan?

 

Mika heeft iets gezegd ergens (???) over het binnenkort bekend maken van data. Dus je weet maar nooit. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mika heeft iets gezegd ergens (???) over het binnenkort bekend maken van data. Dus je weet maar nooit. :mf_rosetinted:

 

loads of new dates and release info coming v soooooon

 

 

Dat was op 8 april ... :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nee, die bedoel ik niet. Was het niet op de M&G?

Ach wat maakt het uit. We weten toch niet wat "soon" betekent. :roftl:

 

Ik ga weer, moet naar een vergadering.

Tot ziens! :huglove:

 

Oh, dat weet ik niet, daar verstond ik maar de helft van :roftl: (als het al de helft was wat ik verstond :roftl:).

 

Werk ze! :bye:

 

 

 

 

 

 

Moest je nog eens terugkomen mag je altijd deze eens bekijken (en je mening mag altijd gegeven worden :mf_rosetinted:): http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=18310

 

De rest mag trouwens ook altijd kijken hoor, het is niet persoonlijk voor Kaatje ofzo :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik ben het gedoe over Lady Gaga zo zat! :rolls_eyes:

 

Dat gezeur over wat Mika wel/niet moet doen en wat hij wel maar vooral wat hij niet moet dragen! Come on! :rolls_eyes:

 

Of ben ik de enige die er zo over denkt? :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ook een goedenavond Jose .... :naughty::roftl:

 

Ik weet het niet, ik denk gewoon niet .. :roftl:

Sowieso hebben de mensen zich niet te moeien met wie hij wel/niet omgaat .. Maar ik kan nu ook niet zeggen dat ik zoiets heb van: wauw, Lady Gaga, jeej, super! :biggrin2: Maar dat ligt niet aan haar, ligt aan mij :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ook een goedenavond Jose .... :naughty::roftl:

 

Ik weet het niet, ik denk gewoon niet .. :roftl:

Sowieso hebben de mensen zich niet te moeien met wie hij wel/niet omgaat .. Maar ik kan nu ook niet zeggen dat ik zoiets heb van: wauw, Lady Gaga, jeej, super! :biggrin2: Maar dat ligt niet aan haar, ligt aan mij :roftl:

 

Sorry, we postten ongeveer tegelijk en had die van jou dus nog niet gezien voordat ik postte!

 

Ik snap wel dat mensen haar niet leuk vinden, maar ipv dat ze dat zeggen, zeggen ze: Oh no Mika, what did you doooo?! :shocked:

 

 

ennieweej, je zit nu op je werk te MFC'en?

Link to comment
Share on other sites

Sorry, we postten ongeveer tegelijk en had die van jou dus nog niet gezien voordat ik postte!

 

Ik snap wel dat mensen haar niet leuk vinden, maar ipv dat ze dat zeggen, zeggen ze: Oh no Mika, what did you doooo?! :shocked:

 

 

ennieweej, je zit nu op je werk te MFC'en?

 

Ow, goed excuus :bleh:

 

Achja, bij sommigen spelen de hormonen beetje op denk ik .. Mika bij een andere vrouw betekent voor hun weer minder kans .. ofzo .. :roftl:

 

 

Uhu :mf_rosetinted:

En ik zit zelfs naar Mika te luisteren :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ow, goed excuus :bleh:

 

Achja, bij sommigen spelen de hormonen beetje op denk ik .. Mika bij een andere vrouw betekent voor hun weer minder kans .. ofzo .. :roftl:

 

 

Uhu :mf_rosetinted:

En ik zit zelfs naar Mika te luisteren :naughty:

 

Zou kunnen... maar dit herinnert me weer aan hoe de MFC óók is.. :thumbdown:

 

 

Goed bezig! :bleh: Dus het is rustig?

Link to comment
Share on other sites

Zou kunnen... maar dit herinnert me weer aan hoe de MFC óók is.. :thumbdown:

 

 

Goed bezig! :bleh: Dus het is rustig?

 

 

Momenteel wel ja, heb denk ik nu 4 patiënten gehad (dus stalen daarvan hé) .. normaal moeten ze na 22u bellen (omdat het dus een inslapende wacht is) maar ik heb nog geen enkele telefoon gehad .. Hebben ze geluk dat ik nog wakker was dan :bleh::roftl:

 

 

Seg, ik heb hier nu zo'n prehistorische versie van media player openstaan hé .. ik zie nergens een lijst met je laatst afgespeelde dingen, dan is die er toch niet denk ik hé?

 

(eerst werd er iets anders geopend maar dat werkte niet, nu staat dat daar wel in de lijst .. maarja .. zal wel geen probleem zijn zeker? :boxed::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Momenteel wel ja, heb denk ik nu 4 patiënten gehad (dus stalen daarvan hé) .. normaal moeten ze na 22u bellen (omdat het dus een inslapende wacht is) maar ik heb nog geen enkele telefoon gehad .. Hebben ze geluk dat ik nog wakker was dan :bleh::roftl:

 

 

Seg, ik heb hier nu zo'n prehistorische versie van media player openstaan hé .. ik zie nergens een lijst met je laatst afgespeelde dingen, dan is die er toch niet denk ik hé?

 

(eerst werd er iets anders geopend maar dat werkte niet, nu staat dat daar wel in de lijst .. maarja .. zal wel geen probleem zijn zeker? :boxed::roftl:)

 

Als het zo rustig blijft wordt het nog lastig om wakker te blijven zeker? :bleh:

 

 

Geen idee, normaal heb je bij 'file' en dan vind je daar meestal recent geopende bestanden....

Link to comment
Share on other sites

Als het zo rustig blijft wordt het nog lastig om wakker te blijven zeker? :bleh:

 

 

Geen idee, normaal heb je bij 'file' en dan vind je daar meestal recent geopende bestanden....

 

Ik zat net al bijna te slapen ...

Maar nu heb ik net een staal gehad waarvan iedereen zoiets heeft van "als dat maar niet tijdens de nacht komt" .. en ik heb zoiets nog nooit gedaan :roftl: Dus ik ben wel even zoet :bleh:

 

 

Ja, bij die ene wel, daar staat nu dus een nummer van mij .. die krijg je daar niet weg zeker? :roftl: Bij die andere speler zie ik geen lijst, dus dat zal wel ok zijn?

Link to comment
Share on other sites

Oh, altijd leuk .. Moet je iets doorbellen van een patiënt, heb je een bepaalde dienst, blijkt die daar niet te liggen en zelfs nooit te zijn geweest .. :roftl: Dus ik ga even een zoektocht starten :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik zat net al bijna te slapen ...

Maar nu heb ik net een staal gehad waarvan iedereen zoiets heeft van "als dat maar niet tijdens de nacht komt" .. en ik heb zoiets nog nooit gedaan :roftl: Dus ik ben wel even zoet :bleh:

 

 

Ja, bij die ene wel, daar staat nu dus een nummer van mij .. die krijg je daar niet weg zeker? :roftl: Bij die andere speler zie ik geen lijst, dus dat zal wel ok zijn?

 

Ik heb geen idee, zal vast wel ok zijn! :naughty:

 

Oh, altijd leuk .. Moet je iets doorbellen van een patiënt, heb je een bepaalde dienst, blijkt die daar niet te liggen en zelfs nooit te zijn geweest .. :roftl: Dus ik ga even een zoektocht starten :bleh:

 

Succes ermee! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Moest je nog eens terugkomen mag je altijd deze eens bekijken (en je mening mag altijd gegeven worden :mf_rosetinted:): http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=18310

 

De rest mag trouwens ook altijd kijken hoor, het is niet persoonlijk voor Kaatje ofzo :bleh:

 

Wat een brave pony is het toch! Hij schrok een beetje van die bal, maar hij herstelde zich goed. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er!

maar ga denk ik gelijk maar weer weg, mn oren/hoofd/lichaam doen pijn...niet ziek ofzo..maar denk te weinig geslapen:thumbdown:

 

maar ik heb cd van lucky gekocht vandaag en wil 'm perse even afluisteren:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy