Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even een nl rant...

Gister nog eens naar een fuifje geweest en verdraaid, ik word oud!!!!:shocked:

Echt, wat was dat ofzo? Iedereen was 14-15 jaar en hoe ze gekleed waren:boxed: Wow, heel die fuif en het volk aanwezig leek op zo'n vreselijk slechte hip-hop video... Ik denk dat die periode echt wel achter me ligt nu:boxed:

 

Dan kom ik hier thuis, stond de voordeur gewoon open!! Ik doodsbang natuurlijk (ja ik heb een beetje een fobie voor inbraken), maar bleek dan toch niemand te zijn.. Geen idee waar dat op sloeg:thumbdown:

 

En dan nog een vreselijke droom gehad, keivroeg wakker... Oh, en straks naar een doop... oh pffff

 

*rant over*

Link to comment
Share on other sites

Even een nl rant...

Gister nog eens naar een fuifje geweest en verdraaid, ik word oud!!!!:shocked:

Echt, wat was dat ofzo? Iedereen was 14-15 jaar en hoe ze gekleed waren:boxed: Wow, heel die fuif en het volk aanwezig leek op zo'n vreselijk slechte hip-hop video... Ik denk dat die periode echt wel achter me ligt nu:boxed:

 

Dan kom ik hier thuis, stond de voordeur gewoon open!! Ik doodsbang natuurlijk (ja ik heb een beetje een fobie voor inbraken), maar bleek dan toch niemand te zijn.. Geen idee waar dat op sloeg:thumbdown:

 

En dan nog een vreselijke droom gehad, keivroeg wakker... Oh, en straks naar een doop... oh pffff

 

*rant over*

 

leuk feestje dan...

Jeetje, niemand die een sleutel heeft en even daar moest zijn en vergeten deur dicht te maken?

Niks weg?

 

Sterkte joh...heftig nachtje!

x

Link to comment
Share on other sites

Nee niks weg... Vreemd echt...

 

Maar goed, het viel gisteren nog mee vergeleken met nu...

Net telefoontje gehad, m'n hond heeft een maagkanteling. De kans dat hij de operatie overleefde was 1 op 2, operatie is superduur... Dusja, een spuitje :sad::tears:

 

r.i.p. Renzo

Link to comment
Share on other sites

Nee niks weg... Vreemd echt...

 

Maar goed, het viel gisteren nog mee vergeleken met nu...

Net telefoontje gehad, m'n hond heeft een maagkanteling. De kans dat hij de operatie overleefde was 1 op 2, operatie is superduur... Dusja, een spuitje :sad::tears:

 

r.i.p. Renzo

 

:thumbdown:dat is echt klote...sterkte!:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hmm tja .. ik zou zeggen 'ik ben hier', maarja, dat was al duidelijk en ik ben blijkbaar niet goed genoeg .. dus dan ga ik ook maar weer :bleh:

Link to comment
Share on other sites

ik verveel me zoooo erg

 

ik wil dat jose online komt, maar dat feestbeest heeft alweer 'n party ergens dus die zal voorlopig nog niet thuis zijn:thumbdown::naughty:

 

Hoi Linde. Druk leventje, die José :wink2:

 

Hmm tja .. ik zou zeggen 'ik ben hier', maarja, dat was al duidelijk en ik ben blijkbaar niet goed genoeg .. dus dan ga ik ook maar weer :bleh:

 

Hoi Bienie. Weer aan het werk of gewoon thuis online?

Link to comment
Share on other sites

Hoi Bienie. Weer aan het werk of gewoon thuis online?

 

Kaatje! :boing:

 

Gewoon thuis ... Net terug van wat te gaan drinken met vrienden en ik dacht: kom eens kijken of er nog iemand is .. En zowaar :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Kaatje! :boing:

 

Gewoon thuis ... Net terug van wat te gaan drinken met vrienden en ik dacht: kom eens kijken of er nog iemand is .. En zowaar :bleh:

 

:boing:

Ben er ook net, en ik blijf niet lang. Heb vanavond een film zitten kijken die ik niet helemaal kon volgen. Maar dat kan ook komen omdat ik ergens in het midden een minuut of 10 heb gemist...:naughty:

Link to comment
Share on other sites

:boing:

Ben er ook net, en ik blijf niet lang. Heb vanavond een film zitten kijken die ik niet helemaal kon volgen. Maar dat kan ook komen omdat ik ergens in het midden een minuut of 10 heb gemist...:naughty:

 

:roftl: Dat kan bij sommige films inderdaad erg onhandig zijn ..

 

Maar als je toch niet van plan bent lang te blijven dan ga ik je meteen verlaten :bleh: Was eigenlijk al aan het weg gaan, dus dan zetten we dat maar verder en ga ik gewoon mijn bed in :wink2:

 

Tot morgen ofzo! :bye:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Dat kan bij sommige films inderdaad erg onhandig zijn ..

 

Maar als je toch niet van plan bent lang te blijven dan ga ik je meteen verlaten :bleh: Was eigenlijk al aan het weg gaan, dus dan zetten we dat maar verder en ga ik gewoon mijn bed in :wink2:

 

Tot morgen ofzo! :bye:

 

Welterusten dan maar. Tot binnenkort! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hou op met spammen over hoe weinig dagen je Wouter weer gaat zien! :sneaky2: Ik word nog een keer jaloers!!! :tears: tssss

 

 

Sorry!

Ga ook?! Ga gewoon mee! er zijn nog kaarten!:punk:

 

 

Wouter who? :mf_rosetinted:

 

Die ene wittewel wittenie...diene blonde

Link to comment
Share on other sites

er zijn nog kaarten!:punk:

 

Wat een populaire gast dan :mf_rosetinted:

 

Ik heb hem pas een dag, en mn vader heeft hem nu al gemold: M'n iPod:boxed:

 

Leuk ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy