Jump to content

Recommended Posts

Ik heb hem pas een dag, en mn vader heeft hem nu al gemold: M'n iPod:boxed:

 

 

Hoe krijgt ie t voor elkaar een ipod te mollen? keertje uitschakelen doet wonderen:wink2:

 

 

Wat een populaire gast dan :mf_rosetinted:

 

 

Nee, als Luchtverkeer 45 optredens in t zelfde land geeft in 4maanden, dán zal het iederen keer uitverkocht zijn :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, als Luchtverkeer 45 optredens in t zelfde land geeft in 4maanden, dán zal het iederen keer uitverkocht zijn :mf_rosetinted:

 

Wie weet ...

 

Waarom geeft ie eigenlijk 45 optredens in t zelfde land in 4 maanden?

Link to comment
Share on other sites

Wie weet ...

 

Waarom geeft ie eigenlijk 45 optredens in t zelfde land in 4 maanden?

 

Omdat ie nederlands is, en omdat het nodig is...aangezien superveel optredens wél uitverkocht zijn. en in breda zit je alleen nog op rang 3 als je nu nog kaartje koopt :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Omdat ie nederlands is, en omdat het nodig is...aangezien superveel optredens wél uitverkocht zijn. en in breda zit je alleen nog op rang 3 als je nu nog kaartje koopt :wink2:

 

Azo :mf_rosetinted:

Dat zijn dan altijd zitplaatsen ofzo? Of bepaalde 'ruimten' waar je in mag? Of hoe werkt dat? (omdat je zegt dat je nu alleen nog op rang 3 kan).

Link to comment
Share on other sites

Azo :mf_rosetinted:

Dat zijn dan altijd zitplaatsen ofzo? Of bepaalde 'ruimten' waar je in mag? Of hoe werkt dat? (omdat je zegt dat je nu alleen nog op rang 3 kan).

 

Het is een theatertour, dus zoiezo alles is zitplaatsen:wink2:

dinsdag zit ik rij 13:boxed: zaterdag rij één PRECIES in t midden:wub2: en volgende week woensdag sta ik op rij een, maar dan staat ie op bevrijdingsfestival in haarlem:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Aha :original:

Maar rij 13 valt ook nog wel mee, toch? Het is natuurlijk niet hetzelfde als de 1e rij :roftl: maar zo heel ver zullen die rijen toch niet uit elkaar liggen? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Bienie! :boing:

 

Ik hou wel van z'n stoppels, maar deze doet het hem gewoon niet voor mij. :blush-anim-cl: En dat wil heel wat zeggen :roftl:

 

Naja, je moet ook niet ALLES leuk vinden hé :bleh::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Heeeeey! :biggrin2:

 

 

Op die foto lijkt t net of ie bijna gaat niezen ofzo / of dat net heeft gedaan.. :naughty:

 

guess guess, ik ben er weer :punk:

 

José! Linde! :boing: :boing:

 

Dat niezen is misschien wel een goeie omschrijving ja. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

 

dit is ZO goed btw, ik beloof dat ik hierna niks meer zal posten en me tot de Wh thread zal wenden. Maar dit is écht goed!:thumb_yello:

 

Van mij mag je gerust hier posten hoor :roftl:

 

Zal proberen om te kijken, eerst even naar bed verhuizen ... Eerst even mijn bed nog opmaken :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy