Jump to content

Recommended Posts

En ik niet wil je zeggen? :sneaky2:

 

 

:fisch:

 

Heb ik nog wat gemist tijdens mijn winterslaap?? Belachelijk lang geleden, maar t ging en gaat eigenlijk gewoon een beetje k*t. Gewoon de energie niet om online te komen, best wel erg vervelend....:sneaky2::thumbdown:

 

Het optreden in LA, met vier nieuwe songs. :wub2: Mika's dinnerdate met Lady Gaga. :naughty:

 

Hoe is het nu met je?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ANOUK!!!!!!!!!!!!!!!! :boing:

 

Hoe is het met je?

 

 

 

Heb jij geluk dat ik er net 1 gevonden heb waarop het zichtbaar is (de rest van de foto trekt wel op niks, maar kom) :roftl:

 

Moet je (of anderen mogen dat ook) mij eens zeggen waarom iemand dit heeft:

 

 

(het gaat dus om de linkse gast die een vlechtje heeft wat dus een stuk langer is dan z'n gewoon haar, wat al zo lang is :roftl:, dat heeft ie jaren gehad en ik begrijp gewoon niet waarom je zoiets wil of doet ... Iemand? :roftl:)

 

Hoe het gaat? Niet zo super, zit weer fulltime thuis en slaap het grootste deel van de dag. Erg gezellig en boeiend dus:thumbdown:

 

En waarom iemand zoiets zou doen? Misschien teveel Repelsteeltje gelezen, dat ie denkt dat die vlecht ooit nog eens van pas komt ofzo??:blink:

Link to comment
Share on other sites

:fisch:

 

 

 

Het optreden in LA, met vier nieuwe songs. :wub2: Mika's dinnerdate met Lady Gaga. :naughty

 

Hoe is het nu met je?

 

Ik vind jou ook lief hoor .... :sneaky2:

 

 

Ohja, dat Lady Gaga-ding was er ook nog .. Vond het alleen niet zo het vermelden waard als de gig en de nieuwe nummers .. :roftl:

 

Hoe het gaat? Niet zo super, zit weer fulltime thuis en slaap het grootste deel van de dag. Erg gezellig en boeiend dus:thumbdown

 

En waarom iemand zoiets zou doen? Misschien teveel Repelsteeltje gelezen, dat ie denkt dat die vlecht ooit nog eens van pas komt ofzo??:blink:

 

Niet leuk :sad:

 

Wie weet :roftl:

Maar het is er ondertussen af (naja, al een tijd natuurlijk) dus ja ..

Link to comment
Share on other sites

Het enige wat ik zo meteen kan bedenken wat je (waarschijnlijk) gemist hebt is Mika's secret gig en een aantal nieuwe nummers?

 

 

Maar hier in de dutch heb je alvast niks gemist :roftl:

Had er wel iets over gehoord, maar niet de puf en energie en zin om t op te zoeken, erg he:naughty:

Het optreden in LA, met vier nieuwe songs. :wub2: Mika's dinnerdate met Lady Gaga.

 

Hoe is het nu met je?

 

Getver, wat heeft iedereen toch met Lady Gaga? Ik word niet bepaald vrolijk van haar. Ben blij dat ze op Werchter tegenover Coldplay staat, hoef ik niet naar haar te gaan kijken want mn vriend wil toch ook wel liever Coldplay zien al gaan we daar in september ook nog naartoe.

 

Oja, iets waar ik dus weer wel heel vrolijk van word: IK GA NAAR U2!!!!:punk::punk::punk: Twee keer en met een heel klein beetje mazzel een derde keer en dan in Dublin:wub2:

 

Maarre, die nieuwe songs, zijn die toevallig ergens hier te vinden ofzo?

Link to comment
Share on other sites

(het gaat dus om de linkse gast die een vlechtje heeft wat dus een stuk langer is dan z'n gewoon haar, wat al zo lang is :roftl:, dat heeft ie jaren gehad en ik begrijp gewoon niet waarom je zoiets wil of doet ... Iemand? :roftl:)

 

Hij zal het mooi gevonden hebben? Een andere reden kan ik er niet voor bedenken. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ohja, dat Lady Gaga-ding was er ook nog .. Vond het alleen niet zo het vermelden waard als de gig en de nieuwe nummers .. :roftl:

 

Wie weet :roftl:

Maar het is er ondertussen af (naja, al een tijd natuurlijk) dus ja ..

 

Nee Lady Gaga kun je maar beter doodzwijgen:thumb_yello:

 

Tja, kleine jongens worden groot en ook hij zal tot de trieste ontdekking zijn gekomen dat sprookjes slechts sprookjes zijn :tears:

Link to comment
Share on other sites

Had er wel iets over gehoord, maar niet de puf en energie en zin om t op te zoeken, erg he:naughty

 

 

Getver, wat heeft iedereen toch met Lady Gaga? Ik word niet bepaald vrolijk van haar. Ben blij dat ze op Werchter tegenover Coldplay staat, hoef ik niet naar haar te gaan kijken want mn vriend wil toch ook wel liever Coldplay zien al gaan we daar in september ook nog naartoe.

 

Oja, iets waar ik dus weer wel heel vrolijk van word: IK GA NAAR U2!!!!:punk::punk::punk: Twee keer en met een heel klein beetje mazzel een derde keer en dan in Dublin:wub2

 

Maarre, die nieuwe songs, zijn die toevallig ergens hier te vinden ofzo?

 

Oh, bij mij heeft het denk ik ook wel een week geduurd voordat ik ze allemaal gezien/gehoord had :blush-anim-cl:

 

Iedereen weet ik niet ... Mika weet ik ook niet trouwens .. :roftl:

 

Cool! :punk:

 

Zal ze even posten, even geduld :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind jou ook lief hoor .... :sneaky2

 

 

Ohja, dat Lady Gaga-ding was er ook nog .. Vond het alleen niet zo het vermelden waard als de gig en de nieuwe nummers .. :roftl

 

 

 

Niet leuk :sad

 

Wie weet :roftl

Maar het is er ondertussen af (naja, al een tijd natuurlijk) dus ja ..

 

Nadat ik met jou het bed gedeeld heb blijf je altijd in m'n hartje Bienie! :huglove:

 

Had er wel iets over gehoord, maar niet de puf en energie en zin om t op te zoeken, erg he:naughty:

 

 

Getver, wat heeft iedereen toch met Lady Gaga? Ik word niet bepaald vrolijk van haar. Ben blij dat ze op Werchter tegenover Coldplay staat, hoef ik niet naar haar te gaan kijken want mn vriend wil toch ook wel liever Coldplay zien al gaan we daar in september ook nog naartoe.

 

Oja, iets waar ik dus weer wel heel vrolijk van word: IK GA NAAR U2!!!!:punk::punk::punk: Twee keer en met een heel klein beetje mazzel een derde keer en dan in Dublin:wub2:

 

Maarre, die nieuwe songs, zijn die toevallig ergens hier te vinden ofzo?

 

Jammer dat je je nog steeds niet echt beter voelt. Het zou zo fijn zijn als dat nou eens een keer ging gebeuren.

 

Leuk, U2! En misschien zelfs in Dublin :thumb_yello:

 

Die van Sariflor:

Toy Boy http://www.youtube.com/watch?v=hdfuUKmHLe4&fmt=22

Blame It On The Girls http://www.youtube.com/watch?v=H7eKa-0SKoc&fmt=22

Good Gone Girl: http://www.youtube.com/watch?v=XILstP_D3DA&fmt=22

Blue Eyes: http://www.youtube.com/watch?v=MrBnXl-2U9s&fmt=22

Link to comment
Share on other sites

Nadat ik met jou het bed gedeeld heb blijf je altijd in m'n hartje Bienie! :huglove:

 

Dat klinkt dus echt niet goed hé ... (moest trouwens 2x lezen voordat het doordrong wat je bedoelde :roftl:). Maar dank je :wub2: Denk ik :roftl:

 

 

Volgens mij heb ik trouwens je verklaring gemist? Doe ik zoveel moeite voor een foto .. had nu toch echt wel een reactie van jou verwacht :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Lieve Bienie, duizendmaal dank :huglove::wub2:

Scheelt weer wat zoekwerk he:naughty:

 

Zeker :mf_rosetinted:

Ik heb ze ook maar gezien doordat ze hier voorgeschoteld werden hoor :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dat klinkt dus echt niet goed hé ... (moest trouwens 2x lezen voordat het doordrong wat je bedoelde :roftl:). Maar dank je :wub2: Denk ik :roftl:

 

 

Volgens mij heb ik trouwens je verklaring gemist? Doe ik zoveel moeite voor een foto .. had nu toch echt wel een reactie van jou verwacht :bleh:

 

Hij zal het mooi gevonden hebben? Een andere reden kan ik er niet voor bedenken. :naughty:

 

.............

Link to comment
Share on other sites

Nadat ik met jou het bed gedeeld heb blijf je altijd in m'n hartje Bienie!

 

 

 

Jammer dat je je nog steeds niet echt beter voelt. Het zou zo fijn zijn als dat nou eens een keer ging gebeuren.

 

Leuk, U2! En misschien zelfs in Dublin :thumb_yello:

 

Die van Sariflor:

Toy Boy http://www.youtube.com/watch?v=hdfuUKmHLe4&fmt=22

Blame It On The Girls http://www.youtube.com/watch?v=H7eKa-0SKoc&fmt=22

Good Gone Girl: http://www.youtube.com/watch?v=XILstP_D3DA&fmt=22

Blue Eyes: http://www.youtube.com/watch?v=MrBnXl-2U9s&fmt=22

:shocked::roftl:

 

Ach, eerlijk gezegd reken ik er niet al te veel op, dan valt t ook niet zo tegen als je de volgende keer weer rotnieuws krijgt. Ze zijn er ook nog altijd niet achter waardoor die stomme immunoglobulines vorige keer ineens zo laag waren, ook tof. Ach, ik ga me heus wel weer wat beter voelen hoor, al zou ik alleen al wat minder moe zijn, die rottige slaap is eigenlijk nog t ergst. Tegen pijn kun je een extra pilletje innemen, dan is t ergste er wel af, die rotlongen worden alleen maar slechter en dat went op een of andere manier (al blijft t zwaar irritant om zelfs door 80+ers ingehaald te worden en bij alles wat ook maar een beetje inspannender is dan zitten te hijgen als een postpaard -ik zou een hijglijn moeten beginnen, dan heb ik er zo wat extra inkomsten bij:blink:-) maar die vermoeidheid waar niets tegen te doen is dat is gewoon het rottigst van alles...Ook omdat het zoiets vaags is wat de meeste mensen zich niet voor kunnen stellen en je altijd opmerkingen krijgt als t zzit in t weer of gewoon een paar dagen lekker vroeg naar bed en dan goed uitslapen, dan ben je t zo kwijt.... Was t maar zo makkelijk....:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ik had blijkbaar nog een reactie gemist :blush-anim-cl::roftl:

 

Nee Lady Gaga kun je maar beter doodzwijgen:thumb_yello:

 

Tja, kleine jongens worden groot en ook hij zal tot de trieste ontdekking zijn gekomen dat sprookjes slechts sprookjes zijn :tears:

 

Aaaaaaaaaw .. hoe zielig :tears:

 

Maar groot is ie zeker geworden ja :naughty:

(nuja, letterlijk misschien niet zo .. maar je weet wel .. :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

:shocked::roftl:

 

Is dat toevallig op die bed-reactie van Kaatje? :roftl:

Het klinkt ook gewoon eng zo moet ik zeggen :boxed::P

 

xodzkp.jpg

 

Met Lady GaGa, nou ja, eigenlijk zonder haar, maar dit leek me leuker. :naughty:

 

Moet je die andere ook posten .. zal je vast ook wel in de buurt hebben .. en die is een stuk leuker :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ow, sorry :blush-anim-cl

 

 

 

 

Had toch wel meer van je verwacht :bleh::roftl:

 

Sorry, 't is al laat. :naughty:

 

:shocked::roftl

 

Ach, eerlijk gezegd reken ik er niet al te veel op, dan valt t ook niet zo tegen als je de volgende keer weer rotnieuws krijgt. Ze zijn er ook nog altijd niet achter waardoor die stomme immunoglobulines vorige keer ineens zo laag waren, ook tof. Ach, ik ga me heus wel weer wat beter voelen hoor, al zou ik alleen al wat minder moe zijn, die rottige slaap is eigenlijk nog t ergst. Tegen pijn kun je een extra pilletje innemen, dan is t ergste er wel af, die rotlongen worden alleen maar slechter en dat went op een of andere manier (al blijft t zwaar irritant om zelfs door 80+ers ingehaald te worden en bij alles wat ook maar een beetje inspannender is dan zitten te hijgen als een postpaard -ik zou een hijglijn moeten beginnen, dan heb ik er zo wat extra inkomsten bij:blink:-) maar die vermoeidheid waar niets tegen te doen is dat is gewoon het rottigst van alles...Ook omdat het zoiets vaags is wat de meeste mensen zich niet voor kunnen stellen en je altijd opmerkingen krijgt als t zzit in t weer of gewoon een paar dagen lekker vroeg naar bed en dan goed uitslapen, dan ben je t zo kwijt.... Was t maar zo makkelijk....:sneaky2:

 

Bijna alles wat mensen niet aan je kunnen zien levert je zulke opmerkingen op. Je kan nog beter een been breken denk ik wel eens. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Bijna alles wat mensen niet aan je kunnen zien levert je zulke opmerkingen op. Je kan nog beter een been breken denk ik wel eens. :thumbdown:

 

Dat is zeker zo ..

Je kan beter iets "uitwendigs" hebben dan iets wat ze niet kunnen zien .. Denk dat iemand met een gebroken been nog sneller meelevende reacties zou krijgen dan iemand als Anouk bv. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Is dat toevallig op die bed-reactie van Kaatje? :roftl:

Het klinkt ook gewoon eng zo moet ik zeggen :boxed::P

 

 

 

Moet je die andere ook posten .. zal je vast ook wel in de buurt hebben .. en die is een stuk leuker :naughty:

 

Welke? Deze? :mf_rosetinted:

 

lady-gaga-cheeky-09.jpg

Link to comment
Share on other sites

xodzkp.jpg

 

Met Lady GaGa, nou ja, eigenlijk zonder haar, maar dit leek me leuker. :naughy:

Ja, dit is inderdaad leuker dan met haar. Je kent me goed:thumb_yello:

Is dat toevallig op die bed-reactie van Kaatje? :roftl:

Het klinkt ook gewoon eng zo moet ik zeggen :boxed::P

 

Ja dat was daar een reactie op ja. Moet zeggen dat t inderdaad best wel eng klinkt:roftl:

 

Maarre, over dat begrip....vroeger werd ik er depressed door maar tegenwoordig hangt t van mn humeur af hoe ik reageer, en ook van degene die de reactie geeft. Als t een bekende is krijgt ie toch echt wel even een sneer terug want als je weet wat er aan de hand is en je geeft dan nog van die domme reacties dan verdien je een snertreactie terug. En als ik een rothumeur heb en iemand maakt een opmerking over dat ik bijvoorbeeld de lift ipv de trap neem, dan kan ie ook een leuk antwoord krijgen. Leukste is om te zeggen dat ik ongeneeslijk ziek ben. Ben ik ook, maar mensen denken dan meteen aan andere dingen en dan beginnen ze meteen van ow sorry dat wist ik niet enzo. En dan zeg ik dat ze daarom niet meteen moeten reageren als je niet weet wat iemand mankeert. Ook zo'n leuke, als ik mn longen uit mn lijf sta te hoesten is er altijd wel een bijdehand figuur die begint van 'steek er nog een op' :sneaky2: Sommige mensen zijn gewoon te dom. Lekker makkelijk, snel oordelen over een ander. Vorig jaar op Werchter ook, toen met die rolstoel. Ook weer van die reacties als je kan gewoon lopen, waarom dan een rolstoel? Omdat ik wel kan lopen, maar niet zo goed kan ademen, irritante betweter:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy