Jump to content

Recommended Posts

Ah die!

 

4v226vfpz2no.jpg

 

Ik ga naar bed, welterusten en mooie dromen meiden! :huglove:

 

Die ja :naughty:

 

 

 

Slaap goed!

 

 

 

 

 

 

 

Ik ga er ook zo stilaan vandoor ... Heb niet meteen haast maar ik zeg het alvast, de batterij van mijn laptop is bijna leeg en meestal valt die dan ineens spontaan uit enzo .. Dus moest ik er ineens niet meer zijn: Slaap goed allen! :bye:

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ah die!

 

4v226vfpz2no.jpg

 

Ik ga naar bed, welterusten en mooie dromen meiden! :huglove:

 

Die mag er ook wezen:naughty:

 

Ik zou ook eens moeten gaan slapen maar om een of andere reden heb ik daar geen zin in:blink: Hoewel t wel koud is.... en ik ook wel moe ben...

 

In elk geval slaap lekker Kaatje, doe n poging me morgen weer te melden maar durf niets meer te beloven, voor t zelfde geld slaap ik weer de hele avond....

Slaap ze en tot snel! Sweet dreams! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er ook zo stilaan vandoor ... Heb niet meteen haast maar ik zeg het alvast, de batterij van mijn laptop is bijna leeg en meestal valt die dan ineens spontaan uit enzo .. Dus moest ik er ineens niet meer zijn: Slaap goed allen! :bye:

 

 

 

:roftl:

 

Ja ik ga er ook vandoor, nog even n kop thee zetten want ik zit stilaan te bevriezen hier :boxed: Hoop er morgen dus weer te zijn, en anders in elk geval sneller dan vorige keer want t was weer belachelijk lang geleden....

Slaap lekker en tot snel!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Is dat toevallig op die bed-reactie van Kaatje? :roftl:

Het klinkt ook gewoon eng zo moet ik zeggen :boxed::P

 

 

 

Moet je die andere ook posten .. zal je vast ook wel in de buurt hebben .. en die is een stuk leuker :naughty:

 

Eng?!?! Ik geef toe, het was geen bed maar een slaapbank, maar ik heb je toch maar mooi de halve nacht wakker gehouden. :lmfao:

 

 

Deze wilde ik jullie niet onthouden:

2liv3i8.jpg

:drool:

Link to comment
Share on other sites

Eng?!?! Ik geef toe, het was geen bed maar een slaapbank, maar ik heb je toch maar mooi de halve nacht wakker gehouden. :lmfao:

 

 

Deze wilde ik jullie niet onthouden:

2liv3i8.jpg

:drool:

 

Een halve nacht? Maak daar maar een hele van :sneaky2::roftl:

 

 

 

Wauw :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Hij is prachtig :wub2:

 

 

Hoe is het met je? Nog iets leuks gedaan vandaag?

 

 

Gewerkt .. Ben "net" terug .. Dus niet veel speciaals, vooral lang in bed gelegen eigenlijk :naughty:

 

Jij?

Link to comment
Share on other sites

Gewerkt .. Ben "net" terug .. Dus niet veel speciaals, vooral lang in bed gelegen eigenlijk :naughty:

 

Jij?

 

Ja, het werd een beetje laat gisteren.

Vanmorgen weer vroeg op. Moest al om half 7 onder de douche staan omdat om 7 uur de thuiszorg kwam om Rob te wassen. Dan sta ik nog half te slapen :naughty: Daarna hele dag gewerkt. Of tenminste, van bureau naar bureau verhuisd. We hebben nieuwe computers gekregen op het werk, en elke keer als ik zat moest er weer iets gebeuren aan de pc waar ik achter zat. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, het werd een beetje laat gisteren.

Vanmorgen weer vroeg op. Moest al om half 7 onder de douche staan omdat om 7 uur de thuiszorg kwam om Rob te wassen. Dan sta ik nog half te slapen :naughty: Daarna hele dag gewerkt. Of tenminste, van bureau naar bureau verhuisd. We hebben nieuwe computers gekregen op het werk, en elke keer als ik zat moest er weer iets gebeuren aan de pc waar ik achter zat. :sneaky2:

 

Klinkt leuk .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nah, je wilt niet weten hoe moe je kunt worden van een dag bijna niks kunnen doen. Dat klinkt veel leuker dan het is. :roftl:

 

Ja, vast ... :roftl:

 

Achja, buiten werken heb ik vandaag ook niet veel gedaan .. heb geslapen tot middag, dan nog even in bed gehangen, dan wat gegeten, dan gaan werken, om 22.30u weer thuis en nu zit ik hier, weer in bed .. :roftl:

 

Ik vind dat we in plaats van foto's van Mika, foto's van Ingie moeten posten! :naughty:

 

Diana! :boing:

 

 

En de reden is?

Link to comment
Share on other sites

Het gaat uitstekend en met u?

 

Zoals het een goed onderdaan betaamt: hardwerkend (ahum) en braaf (ahum).

 

Ik vind dat we in plaats van foto's van Mika, foto's van Ingie moeten posten! :naughty:

 

Goed idee! :boing:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy