Jump to content

Recommended Posts

Oh verdorie! :sad: Ik kom net uit de kroeg rollen! :fisch::naughty:

 

Nou slaap lekker allemaal!! :huglove: Sweet dreams!

 

We moeten binnenkort toch eens op msn hoor. Ik zit te wachten op de juicy details over je lovelife. :naughty:

 

Welterusten straks! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

firming up summer show dates and NEW website being launched next week!!

 

:boing:

 

 

 

Nu alleen nog echt de datums ... ben benieuwd ... :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ohlalala :boing:

 

Kaatje! :boing:

 

 

Zeg dat wel ja .. Ben echt benieuwd .. hoop dat 'm z'n datums beetje goed uitgekozen heeft aan de hand van mijn werkschema :bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Kaatje! :boing:

 

 

Zeg dat wel ja .. Ben echt benieuwd .. hoop dat 'm z'n datums beetje goed uitgekozen heeft aan de hand van mijn werkschema :bleh::roftl:

 

Dat verwacht ik toch zeker wel! :naughty:

 

Ga weer aan het werk, tot later :bye:

Link to comment
Share on other sites

Dat verwacht ik toch zeker wel! :naughty:

 

Ga weer aan het werk, tot later :bye:

 

Moet haast wel hé .. Mika is lief :wub2:

 

:roftl:

 

Werk ze!

 

Ik ga nog even niks doen, moet om 2u beginnen dus nog heel eventjes ... En dan tot 10u .. Heb eigenlijk helemaal geen zin :thumbdown::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou, was ik net even eten, is iedereen weer weg..:tears:

 

Ja nou, soms moeten mensen gewoon werken :boxed:

 

Nogsteeds zo stil hier??:blink:

 

Anouk! :boing:

Link to comment
Share on other sites

Anouk! :boing:

 

Bienie!!! Wilde eigenlijk weer weggaan want ik ben gaar. Maar nu wordt dat alweer minder aantrekkelijk.

Hoe staat t leven? Las dat je moederziel alleen was? Arme jij :tears:

Met n beetje mazzel gaan mijn ouders ook nog een paar dagen weg, hebben ze wel even nodig. Ik pas wel op t huis hoor:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Bienie!!! Wilde eigenlijk weer weggaan want ik ben gaar. Maar nu wordt dat alweer minder aantrekkelijk.

Hoe staat t leven? Las dat je moederziel alleen was? Arme jij :tears:

Met n beetje mazzel gaan mijn ouders ook nog een paar dagen weg, hebben ze wel even nodig. Ik pas wel op t huis hoor:naughty:

 

Niet weggaan .. Ik wil hier niet alleen blijven :crybaby:

 

Het gaat slecht op dit moment :thumbdown:

Baalde al enorm vandaag omdat het zo'n rotweer was (alleen maar regen) en ik van 2 tot 10 moest werken .. Nu kom ik ook nog eens ziek thuis .. :thumbdown:

 

Ik vind het niet leuk op dit moment :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Niet weggaan .. Ik wil hier niet alleen blijven :crybaby:

 

Het gaat slecht op dit moment :thumbdown:

Baalde al enorm vandaag omdat het zo'n rotweer was (alleen maar regen) en ik van 2 tot 10 moest werken .. Nu kom ik ook nog eens ziek thuis .. :thumbdown:

 

Ik vind het niet leuk op dit moment :crybaby:

 

Awwww....dan blijf ik wel hoor. Moet alleen straks even Dorus uitlaten geloof ik. Kom net (nouja net...was half tien thuis ofzo) terug van cursus (met Dorus, we volgen Elementaire Gehoorzaamheid) en ben MOE, maar je kan ook lekker in bed liggen met een laptop op schoot he?

 

Ja hier was t ook van dat snertweer vandaag. Ik moest mee naar Rotterdam want moest bloed laten prikken in t zkh daar, maar mn ouders (en ik dus ook...)zijn ook nog naar de markt geweest en nog naar wat andere winkels. Nu ben ik dus gesloopt want die cursus is ook best intensief. Blij dat ik nu lekker binnen ben, hoewel ik straks dus nog even met m naar buiten moet. Maar dat wordt geen lang rondje denk ik....

 

Wat heb je dan? Toch geen varkensgriep he?:boxed:

Link to comment
Share on other sites

http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=18359 Klinkt goed :naugty:

 

Je bent super :huglve:

Je kan inderdaad met de laptop in bed .. maar daar ben ik nog niet geraakt :rofl:

 

Neen, nog niet :beh:

Buikpijn en dat andere fijne bijbehorende spul (niet dat maandelijkse, dat andere :bleh::roftl: ) ..

 

Klinkt zeker goed :thumb_yello:

 

Ik weet het, ik weet het :roftl: Ik zit ook nog gewoon beneden hoor, ga zo dus eerst Dorusje maar eens uitlaten en daarna lekker naar mn kamer verhuizen, want t is hier KOUD ook:boxed:

 

Laat die varkensgriep maar lekker ver weg blijven, met mijn geweldige afweer EN mijn liefde voor varkens (ik ben al mn hele leven weg van varkens, ze zijn zo lief en gezellig....) zou ik dat zo weer hebben hoor:roftl:

 

Buikpijn is niet leuk nee, iets verkeerds gegeten misschien? Hoop dat je je snel beter voelt in elk geval!!!

 

Ik ga effe met Dorus naar buiten, je ziet me zo terug hoor!! :bye:

Link to comment
Share on other sites

JAAAAA!!!! :woot_jump:

 

Oké, weer even kalmeren nu. :wink2: Hij is nog niet te bestellen op Amazon. (Ja, ik heb al gekeken :naughty:)

 

:roftl:

 

Vrees dat het hier e-bay zal worden ..

Tenzij die hier gewoon uitkomt? Misschien? Hopelijk? Ergens?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy