Jump to content

Recommended Posts

Ik is weer terug. Nu nog boven zien te komen met n laptop, n berg cd's, een vernevelaar en n kop thee:blink: Dat gaat m niet worden denk ik..... En heb geen zin (en lucht) om twee keer te lopen. Prioriteiten, als die laptop maar mee kan....

 

Meisjes! :boing: :boing:

 

Een EP!!! :woot_jump:

 

Haai!!!! Hoe is t met jou? Boeiende dag gehad?

 

September duurt nog lang he? En tien tegen een dat ie nog wel wat later komt....:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oké, weer even kalmeren nu. :wink2: Hij is nog niet te bestellen op Amazon. (Ja, ik heb al gekeken :naughty:)

 

Aan de ene kant fijn dat je vast gekeken hebt, scheelt ons weer werk:naughty: Aan de andere kant wat gemeen dat ie (nog) niet te bestellen is :crybaby::tears::thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

September duurt nog lang he? En tien tegen een dat ie nog wel wat later komt....:sneaky2:

 

Ey, beetje lief zijn voor Mika hé :sneaky2: Hij werkt al zo hard ...

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Vrees dat het hier e-bay zal worden ..

Tenzij die hier gewoon uitkomt? Misschien? Hopelijk? Ergens?

 

Kom zeg, ik heb niet voor niks een creditcard en Paypal geregeld. Dat ding komt hierheen :sneaky2:

 

Ik is weer terug. Nu nog boven zien te komen met n laptop, n berg cd's, een vernevelaar en n kop thee:blink: Dat gaat m niet worden denk ik..... En heb geen zin (en lucht) om twee keer te lopen. Prioriteiten, als die laptop maar mee kan....

 

 

 

Haai!!!! Hoe is t met jou? Boeiende dag gehad?

 

September duurt nog lang he? En tien tegen een dat ie nog wel wat later komt....:sneaky2:

 

Hoi Anouk! Rugzak nodig? Alhoewel dat met een kop thee ook niet meevalt.

 

Ach, gewoon gewerkt vandaag. Niet echt iets bijzonders gehad of gedaan. Vergaderen, stuk schrijven, overleg met één van m'n medewerkers. Af en toe op MFC binnengeslopen.

Link to comment
Share on other sites

Kom zeg, ik heb niet voor niks een creditcard en Paypal geregeld. Dat ding komt hierheen :sneaky2:

 

???

 

Als dat ding gewoon hier uitkomt, en dus hier in de winkels ligt, dan komt het toch ook hierheen? :blink: Of volg ik iets niet? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ey, beetje lief zijn voor Mika hé :sneaky2: Hij werkt al zo hard ...

Ja dat kan wel zijn maar wij wachten al zo lang:sneaky2:

 

Kom zeg, ik heb niet voor niks een creditcard en Paypal geregeld. Dat ding komt hierheen :sneaky2:

 

 

Ach, gewoon gewerkt vandaag. Niet echt iets bijzonders gehad of gedaan. Vergaderen, stuk schrijven, overleg met één van m'n medewerkers. Af en toe op MFC binnengeslopen.

 

Nou dat vind ik nou een prima reden dat ie gewoon uitgegeven moet gaan worden hoor. Ik stem voor, dan bestel ik ook wel een exemplaar:naughty:

 

Mooi dat je nog even op MFC kunt komen vanaf je werk, dat houdt je vast op de been:naughty:

Link to comment
Share on other sites

???

 

Als dat ding gewoon hier uitkomt, en dus hier in de winkels ligt, dan komt het toch ook hierheen? :blink: Of volg ik iets niet? :roftl:

 

Ik hoop wel dat ie hier gewoon in de winkels komt te liggen, of in ieder geval bij Bol.com te krijgen is. Maar ik ben voorbereid op andere mogelijkheden. :naughty:

 

 

Ja dat kan wel zijn maar wij wachten al zo lang:sneaky2:

 

 

 

Nou dat vind ik nou een prima reden dat ie gewoon uitgegeven moet gaan worden hoor. Ik stem voor, dan bestel ik ook wel een exemplaar:naughty

 

Mooi dat je nog even op MFC kunt komen vanaf je werk, dat houdt je vast op de been:naughty:

 

Ja hè. En eind mei is al snel. Dan duurt het wachten op september (of oktober) ook niet meer zo lang. Nu nog data voor de akoestische toer. Ik ben helemaal niet veeleisend hoor. :bleh:

 

Af en toe even binnen kunnen vallen is best lekker. Zeker als er allemaal spannend nieuws verwacht wordt. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop wel dat ie hier gewoon in de winkels komt te liggen, of in ieder geval bij Bol.com te krijgen is. Maar ik ben voorbereid op andere mogelijkheden. :naughty:

 

Bol.com hoeft voor mij ook niet .. heb toch geen creditcard :roftl:

 

Misschien moet ik dat toch ook maar eens afschaffen ... Maar ik koop nu al zoveel :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou ... Mika moet ook uh .. andere dingen doen? :blink:

 

Oja...is dat zo? Ik neem aan dat je t dan over eten en drinken en slapen en ontspannen en dat soort dingen hebt toch?

 

Maar dan nog. Ik ben nou eenmaal niet geboren met een engelengeduld:bleh:

 

Pffff wat is dat iTunes toch een sloom programma....Zo gaat t nog wel effe duren voor ik naar boven kan....:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Oja...is dat zo? Ik neem aan dat je t dan over eten en drinken en slapen en ontspannen en dat soort dingen hebt toch?

 

Maar dan nog. Ik ben nou eenmaal niet geboren met een engelengeduld:bleh:

 

Pffff wat is dat iTunes toch een sloom programma....Zo gaat t nog wel effe duren voor ik naar boven kan....:sneaky2:

 

Onder andere .... En mij bellen op mijn verjaardag :bleh::roftl:

 

 

 

 

 

Ik had trouwens daarstraks op het werk stalen van een pasgeboren kindje .. naam: Mika .. Mijn eerste reactie: wie noemt er z'n kind nu Mika? :boxed:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

IJa hè. En eind mei is al snel. Dan duurt het wachten op september (of oktober) ook niet meer zo lang. Nu nog data voor de akoestische toer. Ik ben helemaal niet veeleisend hoor. :bleh:

 

Af en toe even binnen kunnen vallen is best lekker. Zeker als er allemaal spannend nieuws verwacht wordt. :naughty:

Daar heb je gelijk in!!

 

Ik mis dat wel op mn werk, daar kan ik niet even snel internet op:thumbdown: Maarja ik zit toch weer fulltime thuis voorlopig, alle tijd om te internetten (nou nog de energie...). En als je op spannend nieuws zit te wachten val je automatisch toch wat vaker zomaar even binnen hier he:naughty: Moeten ze maar begrip voor hebben hoor....

 

Bol.com hoeft voor mij ook niet .. heb toch geen creditcard :roftl:

 

Misschien moet ik dat toch ook maar eens afschaffen ... Maar ik koop nu al zoveel :blush-anim-cl:

Kun je niet net als hier gewoon iets bestellen en t dan later betalen? Dat werkt perfect moet ik zeggen, maar echt minder ga je er niet van kopen denk ik..... Wij kunnen iets bestellen en dat dan binnen 14 dagen betalen....:blink:

Link to comment
Share on other sites

Kun je niet net als hier gewoon iets bestellen en t dan later betalen? Dat werkt perfect moet ik zeggen, maar echt minder ga je er niet van kopen denk ik..... Wij kunnen iets bestellen en dat dan binnen 14 dagen betalen....:blink:

 

Komt op hetzelfde neer hé :wink2:

Ik heb geen problemen met dat te betalen ofzo, ik heb gewoon ouders die zagen als er alwéér wat aankomt ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Onder andere .... En mij bellen op mijn verjaardag :bleh::roftl:

 

 

 

 

 

Ik had trouwens daarstraks op het werk stalen van een pasgeboren kindje .. naam: Mika .. Mijn eerste reactie: wie noemt er z'n kind nu Mika? :boxed:

 

:roftl:

 

Ja dat is m geraden toch? 't Is niets dat ie al zolang aan de andere kant van de wereld zit maar als t al teveel zou zijn om even te bellen.....Gelukkig is ie zo niet he? (trouwens nog gefeliciteerd! Leuke dag gehad?)

 

Nou ik kan t nog erger vertellen, bij mij in de puppycursus zat iemand die zn chihuahua Mika had genoemd:boxed::shocked: Echt TE erg!!! Als t dan nog een LEUKE hond is, maar een chihuahua noem ik niet eens een hond....

Link to comment
Share on other sites

Komt op hetzelfde neer hé :wink2:

Ik heb geen problemen met dat te betalen ofzo, ik heb gewoon ouders die zagen als er alwéér wat aankomt ... :roftl:

 

Gewoon bij een vriendin laten bezorgen. :bleh:

 

Nou ik kan t nog erger vertellen, bij mij in de puppycursus zat iemand die zn chihuahua Mika had genoemd:boxed::shocked: Echt TE erg!!! Als t dan nog een LEUKE hond is, maar een chihuahua noem ik niet eens een hond....

 

:lmfao:

 

Hola folks.

 

Hola! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Was het een jongetje of een meisje? :mf_rosetinted:

 

Ik heb géén idee .. Ik veronderstel een jongen .. Niet? :roftl:

 

Ja dat is m geraden toch? 't Is niets dat ie al zolang aan de andere kant van de wereld zit maar als t al teveel zou zijn om even te bellen.....Gelukkig is ie zo niet he? (trouwens nog gefeliciteerd! Leuke dag gehad?)

 

Nou ik kan t nog erger vertellen, bij mij in de puppycursus zat iemand die zn chihuahua Mika had genoemd:boxed :shocked Echt TE erg!!! Als t dan nog een LEUKE hond is, maar een chihuahua noem ik niet eens een hond....

 

Tja, maarja, je weet het niet hé .. Met dat niet meer samen zijn enzo .. Had geen verwachtingen .. Maar hij heeft het wel gedaan :wub2:

 

Ow :roftl: Leuk ..

 

Hola folks.

 

Diana! :boing:

 

Gewoon bij een vriendin laten bezorgen. :bleh

 

Zo'n gedoe .. :roftl:

 

Ze hebben altijd gezegd (en zeggen eigenlijk nog altijd): als je zelf geld verdient doe en koop je wat je wil .. Maar nog elke keer krijg ik weer diezelfde opmerking .. Ouders :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Goed ... gezellig ... Druk :roftl:

 

Hoe is het met jou?

 

Wel ok! Beetje ziekkies maar beter.

(Nee ik heb geen varkensgriep en ben ook niet zwanger ofzo). :bleh:

 

Helemaal fangurly vanwege het nieuws over de EP :blush-anim-cl:

 

Nieuws? EP? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wel ok! Beetje ziekkies maar beter.

(Nee ik heb geen varkensgriep en ben ook niet zwanger ofzo). :bleh:

 

 

 

Nieuws? EP? :mf_rosetinted:

 

Ja, nieuws :sneaky2: Tenminste, de datum dan. Dat ie kwam wisten we geloof ik al twee jaar. :roftl:

 

Dutchies!! :punk: Nu gaat niet iedereen slapen hoop ik?? :naughty:

 

*geeuwt*

 

 

 

 

 

Nee, nog even niet. José :boing:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy