Jump to content

Recommended Posts

Hola folks.

Haai!!

Ook al ziekjes las ik? Hoop dat jij je ook snel beter voelt dan! Mooi in elk geval dat t geen varkensgriep is:thumb_yello:

 

Tja, maarja, je weet het niet hé .. Met dat niet meer samen zijn enzo .. Had geen verwachtingen .. Maar hij heeft het wel gedaan :wub2:

 

Ze hebben altijd gezegd (en zeggen eigenlijk nog altijd): als je zelf geld verdient doe en koop je wat je wil .. Maar nog elke keer krijg ik weer diezelfde opmerking .. Ouders :roftl:

 

Ja dat bedoel ik, zoiets vergeet ie niet, echt lief van m!

 

Ja ik ken t wel een beetje (erg) hoor, maar ik trek me er niets van aan. Dat ik sommige cd's van U2 drie keer heb ofzo is toch MIJN zaak? Zolang ik t inderdaad maar van mijn eigen geld koop.....Kan er ook niets aan doen dat ze tegenwoordig 3 of 4 singles uitgeven met dan op elke editie weer een andere B-song of live-uitvoering. Wil ze toch hebben he? Valt me sowieso mee dat mn moeder het LEUK voor me vindt dat ik 2 keer ga in juli, mn pa zat meteen weer 'als je ze de ene avond hebt gezien is t de tweede avond heus niet anders ofzo hoor'...Nou en.....Zo vaak krijg je de kans niet ze live te zien....Laat me lekker:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, nieuws :sneaky2: Tenminste, de datum dan. Dat ie kwam wisten we geloof ik al twee jaar. :roftl:

 

 

Oh, was dat NOG MAAR 2 jaar?

Leek veel langer ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dutchies!! :punk: Nu gaat niet iedereen slapen hoop ik?? :naughty:

 

Als je lief bent niet.

 

Ja, nieuws :sneaky2: Tenminste, de datum dan. Dat ie kwam wisten we geloof ik al twee jaar. :roftl:

 

O rly? :mf_rosetinted:

 

Haai!!

Ook al ziekjes las ik? Hoop dat jij je ook snel beter voelt dan! Mooi in elk geval dat t geen varkensgriep is:thumb_yello:

 

Komt goed!

Link to comment
Share on other sites

Dutchies!! :punk: Nu gaat niet iedereen slapen hoop ik?? :naughty:

 

Zussie!!!!!

Hoe is t met je?

Ik zit nog wat cd's te rippen maar denk niet dat ik nog erg lang ga blijven. Ben helemaal verrot van vandaag (hele dag door Rotterdam gelopen waardoor ik de hele dag niet heb kunnen slapen -normaal gesproken ga ik 's middags toch echt wel effe n uur of 2 maffen en val ik 's avonds ook weer in slaap maar vanavond moest ik met Dorus naar cursus- en als overmaat van ramp moet ik morgen ook nog eens verdomd vroeg op:tears:) en heb geen zin om hier de rest van de week 'profijt' van te hebben.....

Link to comment
Share on other sites

Ja dat bedoel ik, zoiets vergeet ie niet, echt lief van m!

 

Ja ik ken t wel een beetje (erg) hoor, maar ik trek me er niets van aan. Dat ik sommige cd's van U2 drie keer heb ofzo is toch MIJN zaak? Zolang ik t inderdaad maar van mijn eigen geld koop.....Kan er ook niets aan doen dat ze tegenwoordig 3 of 4 singles uitgeven met dan op elke editie weer een andere B-song of live-uitvoering. Wil ze toch hebben he? Valt me sowieso mee dat mn moeder het LEUK voor me vindt dat ik 2 keer ga in juli, mn pa zat meteen weer 'als je ze de ene avond hebt gezien is t de tweede avond heus niet anders ofzo hoor'...Nou en.....Zo vaak krijg je de kans niet ze live te zien....Laat me lekker:sneaky2

 

 

Jouw ouders klinken als mijn ouders :roftl:

Toen alles van AT binnenkwam, dat was wat ... :roftl: En toen zei ik: dit is het laatste .. En toen herontdekt ik Hanson :blush-anim-cl::roftl:

 

 

 

 

Ben jij eigenlijk ondertussen al in bed geraakt?

Ik hang nu op de zetel, bed vond ik te ver :blush-anim-cl::roftl:

Ik met de laptop, de rest een film aan het kijken .. Gaat ook goed zo :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jose :boing:

 

 

Ik heb die plannen eigenlijk nog niet meteen neen :roftl:

 

*geeuwt*

 

 

Nee, nog even niet. José :boing:

 

YEAAAAH Party in the Dutch thread!! :punk:

 

 

Als je lief bent niet.

 

Dat... moeten we nog maar even afwachten!

 

Zussie!!!!!

Hoe is t met je?

Ik zit nog wat cd's te rippen maar denk niet dat ik nog erg lang ga blijven. Ben helemaal verrot van vandaag (hele dag door Rotterdam gelopen waardoor ik de hele dag niet heb kunnen slapen -normaal gesproken ga ik 's middags toch echt wel effe n uur of 2 maffen en val ik 's avonds ook weer in slaap maar vanavond moest ik met Dorus naar cursus- en als overmaat van ramp moet ik morgen ook nog eens verdomd vroeg op:tears:) en heb geen zin om hier de rest van de week 'profijt' van te hebben.....

 

Heeey!! Wat lang geleden!! :shocked:

Met mij gaat het wel goed! Maar hoe gaat t met jou?!?! [sorry dat heb je vast al 20x verteld... :blush-anim-cl:]

Link to comment
Share on other sites

Jouw ouders klinken als mijn ouders :roftl:

Toen alles van AT binnenkwam, dat was wat ... :roftl: En toen zei ik: dit is het laatste .. En toen herontdekt ik Hanson :blush-anim-cl::roftl:

 

 

Ik laat wel eens wat op m'n werk bezorgen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Alles is het overwegen waard als je veel wilt kunnen kopen. :wink2:

 

Ja nou, dat zou nog gaan als ik ergens op een kantoor zou zitten en regelmatig "eigen" post zou krijgen .. Maar in een groot algemeen labo waar niks voor mij aan hoort te komen? Denk het toch niet :roftl:

 

Goed goed! ik word overspoeld met goed nieuws, dus t kan niet op! :naughty:

En met jou??

 

Klinkt goed :mf_rosetinted:

 

Hier niet zo.. maar zal wel beteren :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Jouw ouders klinken als mijn ouders :oftl:

Toen alles van AT binnenkwam, dat was wat ... :rofl: En toen zei ik: dit is het laatste .. En toen herontdekt ik Hanson :blush-aim-cl::oftl:

 

 

 

Ben jij eigenlijk ondertussen al in bed geraakt?

Ik hang nu op de zetel, bed vond ik te ver :blush-nim-cl::rotl:

Ik met de laptop, de rest een film aan het kijken .. Gaat ook goed zo :naughty:

Haha erg is dat he? Ik ken t helemaal hoor, komt er iets van bol of iets in een bubbeltjesenvelop en dan is t meteen van Wat is dat nou weer? De 5679e U2 cd ofzo???:sneaky2: Ik was ook wat aan t afbouwen maarja, nieuw album he, dan laait de koorts weer op:roftl:

 

En nee, ik zit nog aan de keukentafel kou te lijden. Zat net te denken dat ik toch eens naar boven moest gaan, is eigenlijk wel een strak idee. Wilde zo gaan slapen eigenlijk, dat is veruit het verstandigst. Maar niet het leukst:boxed:

 

Heeey!! Wat lang geleden!! :shoced:

Met mij gaat het wel goed! Maar hoe gaat t met jou?!?! [sorry dat heb je vast al 20x verteld... :blush-aim-cl:]

Hihi, heb t al wat vaker verteld ja. Geeft niet. Kort gezegd; ik ben doodmoe en voor de rest gaat t ook niet erg veel beter. Longen zijn weer minder en die immunoglobulines schommelen ook nogal maar pech. Zolang er geen nieuwe longontsteking ofzo langskomt vind ik t best. Maar ik ben dus zo vaak afwezig omdat ik gewoonweg geen energie heb, ik lig vaak driekwart van de dag te maffen, dat internet niet zo fijn he....

 

Ik ga naar boven, kan even duren maar ben zo terug:wink2:

Link to comment
Share on other sites

En nee, ik zit nog aan de keukentafel kou te lijden. Zat net te denken dat ik toch eens naar boven moest gaan, is eigenlijk wel een strak idee. Wilde zo gaan slapen eigenlijk, dat is veruit het verstandigst. Maar niet het leukst:boxed:

 

Niet het leukst neen :sad:

Link to comment
Share on other sites

Klinkt goed :mf_rosetinted

 

Hier niet zo.. maar zal wel beteren :wink2

 

Wil je er over vertellen? :wink2:

 

Hihi, heb t al wat vaker verteld ja. Geeft niet. Kort gezegd; ik ben doodmoe en voor de rest gaat t ook niet erg veel beter. Longen zijn weer minder en die immunoglobulines schommelen ook nogal maar pech. Zolang er geen nieuwe longontsteking ofzo langskomt vind ik t best. Maar ik ben dus zo vaak afwezig omdat ik gewoonweg geen energie heb, ik lig vaak driekwart van de dag te maffen, dat internet niet zo fijn he....

 

Ik ga naar boven, kan even duren maar ben zo terug:wink2

 

Ooh :sad: Wat rot dat je zo veel en vaak moe bent... niks saaiers dan telkens maar moeten uitrusten! :thumbdown: Dus je zit nu al weer een poos thuis?

Hoe is het met Gerard [en jou]? :wink2:

 

Doe maar lief dan. :roftl:

 

Okee! :wub2:

 

 

 

 

 

ik weet niet hoe.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Wil je er over vertellen? :wink2:

 

 

Oh, het is niks dramatisch hoor :roftl:

Heb gewoon een baaldag vandaag, had dat al voordat ik vanmiddag naar het werk moest en ik ben ziek thuisgekomen .. Dus nu baal ik helemaal :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Over oplaaiende koorts gesproken..

Ik heb vanavond een film gezien met Ewan McGregor, Young Adam.

Geweldige film en omg Ewan. :wub2:

 

Waar gaat ie over?

 

Wil je er over vertellen? :wink2:

 

 

 

Ooh :sad: Wat rot dat je zo veel en vaak moe bent... niks saaiers dan telkens maar moeten uitrusten! :thumbdown: Dus je zit nu al weer een poos thuis?

Hoe is het met Gerard [en jou]? :wink2

 

 

 

Okee! :wub2:

 

 

 

 

 

ik weet niet hoe.. :roftl:

 

:lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Niet het leukst neen :sad:

Nee, maar ik ga toch stoppen. Ik heb ook weer eens oorlog met mn ipod en iTunes (wat een k*tprogramma is dat zeg, nu is die snertipod ook fijn bevroren en kan ik gaan wachten tot de batterij (die net helemaal opgeladen was) helemaal leeg is vrees ik. Hoop dat ie t daarna weer wil doen. Ga denk ik die hele snertbibliotheek op cd zetten en dan maar op mn 'oude' computer zetten, die werkt met XP. De combi Vista / iTunes is ook niet zo'n goeie maar ik word hier helemaal knettergek van. Even snel n nieuwe cd op mn ipod zetten is er niet bij:sneaky2::thumbdown:

 

Hoe is het met Gerard [en jou]? :wink2:

Dat gaat goed hoor, alleen onze huizenjacht wil niet erg vlotten.....Alles wat ik leuk vind is belachelijk duur en heb ook geen zin om eerst een jaar te moeten klussen voor t n bewoonbaar iets is....

 

Maargoed dames, ik ga u verlaten, met pijn in mn hart, maar ga mn best doen morgen ook weer wakker te zijn.

Slaap lekker en tot snel!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Oh, het is niks dramatisch hoor :roftl:

Heb gewoon een baaldag vandaag, had dat al voordat ik vanmiddag naar het werk moest en ik ben ziek thuisgekomen .. Dus nu baal ik helemaal :boxed: roftl:

 

Ow! :boxed::thumbdown:

Waar heb je last van??

 

:lmfao:

 

:fisch:

Ik ben vanavond nog uitgemaakt voor... nouja... van alles wat in ieder geval niet dezelfde betekenis heeft als 'lief' :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nee, maar ik ga toch stoppen. Ik heb ook weer eens oorlog met mn ipod en iTunes (wat een k*tprogramma is dat zeg, nu is die snertipod ook fijn bevroren en kan ik gaan wachten tot de batterij (die net helemaal opgeladen was) helemaal leeg is vrees ik. Hoop dat ie t daarna weer wil doen. Ga denk ik die hele snertbibliotheek op cd zetten en dan maar op mn 'oude' computer zetten, die werkt met XP. De combi Vista / iTunes is ook niet zo'n goeie maar ik word hier helemaal knettergek van. Even snel n nieuwe cd op mn ipod zetten is er niet bij:sneaky2::thumbdown:

 

 

Dat gaat goed hoor, alleen onze huizenjacht wil niet erg vlotten.....Alles wat ik leuk vind is belachelijk duur en heb ook geen zin om eerst een jaar te moeten klussen voor t n bewoonbaar iets is....

 

Maargoed dames, ik ga u verlaten, met pijn in mn hart, maar ga mn best doen morgen ook weer wakker te zijn.

Slaap lekker en tot snel!! :huglove:

 

Bevroren? Anouk, dat ding hoort NIET in de diepvries thuis, dat weet je toch?!

 

:bleh::roftl:

 

 

 

Slaap goed! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Dat gaat goed hoor, alleen onze huizenjacht wil niet erg vlotten.....Alles wat ik leuk vind is belachelijk duur en heb ook geen zin om eerst een jaar te moeten klussen voor t n bewoonbaar iets is....

 

Maargoed dames, ik ga u verlaten, met pijn in mn hart, maar ga mn best doen morgen ook weer wakker te zijn.

Slaap lekker en tot snel!! :huglove:

 

Ja, dat is gewoon klote, zelfs starterswoningen zijn vaak duur! :thumbdown:

 

Slaap lekker meis! Tot snel! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ow! :boxed::thumbdown:

Waar heb je last van??

 

 

 

:fisch:

Ik ben vanavond nog uitgemaakt voor... nouja... van alles wat in ieder geval niet dezelfde betekenis heeft als 'lief' :naughty:

 

Buikpijn ..

 

 

 

Jij? Niet lief? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh .. dat kan niet!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy