Jump to content

Recommended Posts

Ja... :naughty: maar ik ben er nog wel even denk ik, mezelf kennende! :naughty:

 

 

 

Ja... tis lente... :naughty:

 

Oh, dan is het goed .. Mijn film is nog niet gedaan .. :roftl:

 

 

 

 

 

Ah, vandaar .. Lentekriebels :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh, dan is het goed .. Mijn film is nog niet gedaan .. :roftl:

 

 

 

 

 

Ah, vandaar .. Lentekriebels :naughty::mf_rosetinted:

 

Over film gesproken.. ik zou vanavond Zwartboek kijken, maar ik MOEST online komen... vergeten!! :blink::naughty:

 

 

haha ja.. zoiets ja :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Over film gesproken.. ik zou vanavond Zwartboek kijken, maar ik MOEST online komen... vergeten!! :blink::naughty:

 

 

haha ja.. zoiets ja :mf_rosetinted:

 

Dat online komen? Ben je niet vergeten hoor ... :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dat online komen? Ben je niet vergeten hoor ... :bleh:

 

ha ha :bleh: neuh... maar zo zie je maar weer hoe snel je afgeleid kan zijn! :naughty:

Kijk ik t morgen wel! [naast mn voorbereidingen voor koninginnedag wat natuurlijk keihard gevierd gaat worden :punk:]

Link to comment
Share on other sites

ha ha :bleh: neuh... maar zo zie je maar weer hoe snel je afgeleid kan zijn! :naughty:

Kijk ik t morgen wel! [naast mn voorbereidingen voor koninginnedag wat natuurlijk keihard gevierd gaat worden :punk:]

 

Nou uh, succes dan maar .. en veel plezier!

 

 

Mijn film is gedaan .. Ik ga eens slapen :mf_rosetinted:

Of uh ... misschien beter: bedje & warmte opzoeken .. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Goed hoor, met jou?

 

Haha, oke.

 

Ook :original:

 

Zooo stof gezogen, afwas gedaan.. nu alleen nog een doekje overal over en een dweil erdoorheen en mijn goede daad voor vandaag is weer gedaan!

 

:shocked: Amai ...

 

Ik heb net de afwasmachine leeggemaakt (en terug gevuld), dat vond ik al een hele prestatie .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

EINDELIJK is er iemand!

 

Kaatje! :boing:

Hoe is het met je?

 

 

Wel, deze camera:

canon-powershot-sx200is.jpg

 

Zelfde merk als ik nu heb maar beter :roftl:

Ik had vooral interesse in iets met meer zoom, omdat ik regelmatig het gevoel heb dat de paarden net wat te ver weg staan ... En deze heeft 3x zoveel zoom!

 

Verder kan je met deze videos in HD maken van 1280 x 720 (terwijl die van mij nu videos heeft van 640x480 ) dus dat is ook mooi meegenomen :naughty: Zeker als die ook het geluid zo goed opneemt als mijne nu .. maar dat moet maar gewoon :bleh:

 

En wat héél handig is: de geheugenkaartjes EN de batterijen die ik nu heb gaan daar gewoon in :biggrin2: En volgens mij past die zelfs nog net in mijn tas. Dus de enige kost is echt puur de camera zelf :naughty:

Link to comment
Share on other sites

EINDELIJK is er iemand!

 

Kaatje! :boing:

Hoe is het met je?

 

 

Wel, deze camera:

canon-powershot-sx200is.jpg

 

Zelfde merk als ik nu heb maar beter :roftl:

Ik had vooral interesse in iets met meer zoom, omdat ik regelmatig het gevoel heb dat de paarden net wat te ver weg staan ... En deze heeft 3x zoveel zoom!

 

Verder kan je met deze videos in HD maken van 1280 x 720 (terwijl die van mij nu videos heeft van 640x480 ) dus dat is ook mooi meegenomen :naughty: Zeker als die ook het geluid zo goed opneemt als mijne nu .. maar dat moet maar gewoon :bleh

 

En wat héél handig is: de geheugenkaartjes EN de batterijen die ik nu heb gaan daar gewoon in :biggrin2: En volgens mij past die zelfs nog net in mijn tas. Dus de enige kost is echt puur de camera zelf :naughty:

 

Bienie! :boing:

Ik ben ietwat vermoeid door het late naar bed gaan en vervolgens een slechte nachtrust, maar ik wou toch nog even langskomen.

 

Volgens mij heeft Rob's dochter dezelfde. Zij is er erg tevreden over, en de foto's die ik gezien heb zien er goed uit. En mooi als je je andere spullen kunt hergebruiken. Al is het misschien de moeite waard om wat te investeren in snellere geheugenkaarten. Vooral omdat de video-optie meer zal vragen van het geheugen. Maar dat kun je op je gemakje proberen als je hem hebt gekocht.

Link to comment
Share on other sites

Bienie! :boing:

Ik ben ietwat vermoeid door het late naar bed gaan en vervolgens een slechte nachtrust, maar ik wou toch nog even langskomen.

 

Volgens mij heeft Rob's dochter dezelfde. Zij is er erg tevreden over, en de foto's die ik gezien heb zien er goed uit. En mooi als je je andere spullen kunt hergebruiken. Al is het misschien de moeite waard om wat te investeren in snellere geheugenkaarten. Vooral omdat de video-optie meer zal vragen van het geheugen. Maar dat kun je op je gemakje proberen als je hem hebt gekocht.

 

Ultra II zal het denk ik wel trekken? (heb 10 GB :roftl:)

 

Hoelang heeft ze die al als ik mag vragen?

Foto's heb je niet bij je denk ik?

Link to comment
Share on other sites

Ultra II zal het denk ik wel trekken? (heb 10 GB :roftl:)

 

Hoelang heeft ze die al als ik mag vragen?

Foto's heb je niet bij je denk ik?

 

Dat zou wel moeten kunnen denk ik :roftl:

 

Sinds half februari. Ik zal even zoeken, maar ik denk het niet. In ieder geval niet in groot formaat. Ze heeft de vervelende gewoonte om alles wat ze mailt naar zo'n 30kb terug te brengen. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy