Jump to content

Recommended Posts

Ik zag ook wat foto's van mensen die waren aangereden. Gewoon gruwelijk.

Je blijft er gewoon heel de dag aan denken, of je wilt of niet.

Hoe haalt zo iemand het toch in z'n hoofd om zoiets te doen?

 

Je wordt er ook de hele dag mee geconfronteerd, of je nu wilt of niet.

Ik vraag me ook af wat zijn motief was.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Juist ja :roftl:

 

 

 

 

:blink: Net het nieuws gezien, een halve minuut?! Wat is dat voor nieuws .. Net een samenvatting van de dag ofzo :boxed:

 

Jullie zitten trouwens ook met de mexicaanse griep?

Wij hebben vandaag ons "actieplan" gekregen, wat we moeten doen als ze in het ziekenhuis iemand binnenkrijgen die mogelijk besmet is. Het komt wel dichtbij zo :boxed:

 

 

Oh, ze gaan nu uitgebreider nieuws geven ..

 

Ja, bij ons is het een jong kind dat net in Mexico op familiebezoek was geweest met de ouders.

Wat voor maatregelen moeten er dan genomen worden? Meteen in quarantaine zeker.

Link to comment
Share on other sites

Ja, bij ons is het een jong kind dat net in Mexico op familiebezoek was geweest met de ouders.

Wat voor maatregelen moeten er dan genomen worden? Meteen in quarantaine zeker.

 

Die dingen weet ik niet precies, dat is iets voor de spoedgevallen enzo. Wij hebben gewoon zeg maar een pakketje liggen met speciale dingen (wissers enzo) wat we dan naar de spoed moeten sturen .. Het leuke is dat we maar 2 van die dingen hebben :blink::roftl:

 

Naja, we zien het allemaal wel .. Morgen als ik daar ben eens op mijn gemak die papieren doorlezen wat het allemaal juist is. Vandaag was daar IETS teveel chaos voor .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Je wordt er ook de hele dag mee geconfronteerd, of je nu wilt of niet.

Ik vraag me ook af wat zijn motief was.

 

Op internet las ik dat er wordt gespeculeerd over ontslag en geldgebrek, maar ook iets over z'n kinderen niet meer mogen zien na een scheiding. Als die man inderdaad overlijdt en er ligt geen brief in z'n woning, zullen we het waarschijnlijk nooit te weten komen.

 

Die dingen weet ik niet precies, dat is iets voor de spoedgevallen enzo. Wij hebben gewoon zeg maar een pakketje liggen met speciale dingen (wissers enzo) wat we dan naar de spoed moeten sturen .. Het leuke is dat we maar 2 van die dingen hebben :blink::roftl:

 

Naja, we zien het allemaal wel .. Morgen als ik daar ben eens op mijn gemak die papieren doorlezen wat het allemaal juist is. Vandaag was daar IETS teveel chaos voor .. :roftl:

 

Ga maar lezen dan, je weet maar nooit. Misschien zijn er wel speciale voorzorgsmaatregelen voor het lab ook. Tenminste, ik ga ervanuit dat jullie het onderzoek naar het type virus moeten doen.

Link to comment
Share on other sites

Ga maar lezen dan, je weet maar nooit. Misschien zijn er wel speciale voorzorgsmaatregelen voor het lab ook. Tenminste, ik ga ervanuit dat jullie het onderzoek naar het type virus moeten doen.

 

Neu hoor .. Ik zit niet in het labo dat onderzoek doet naar bacteriën en andere beestjes :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Neu hoor .. Ik zit niet in het labo dat onderzoek doet naar bacteriën en andere beestjes :wink2:

 

Oh nee? Wat onderzoek jij dan?

 

Ik ga trouwens m'n bed induiken. Ben doodop en moet morgen weer werken.

Welterusten dames, mooie dromen voor straks! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

wat een enorme kut-dag is dit...

Die beelden, ze blijven zich echt maar herhalen en herhalen...

allemaal feestvierend mensen en ineens mensen die gewoon over straat vliegen, auto tegen paal..bloed..paniek.. wat 'n drama is het daar geweest. En dat meisje, die foto vergeet ik echt nooit meer... maar zou ook willen dat ik t niet had gezien. Het was echt net 'n film..

Link to comment
Share on other sites

Er zijn dan ook echt beelden dat je de auto er echt door ziet rijden? :boxed:

 

Heb tot nu toe alleen maar beelden gezien van de auto die ineens in beeld komt en dan tegen dat monument knalt .. En dan draait de camera en zie je al die mensen liggen enzo .. Maar dus niet echt het moment zelf.

 

(niet dat ik daar behoefte aan heb ofzo hoor, verre van ..)

Link to comment
Share on other sites

Er zijn dan ook echt beelden dat je de auto er echt door ziet rijden? :boxed:

 

Heb tot nu toe alleen maar beelden gezien van de auto die ineens in beeld komt en dan tegen dat monument knalt .. En dan draait de camera en zie je al die mensen liggen enzo .. Maar dus niet echt het moment zelf.

 

(niet dat ik daar behoefte aan heb ofzo hoor, verre van ..)

 

nee, ik ook niet..maar heb t toch gezien.

Ik kan hier echt niet goed tegen...ik ga maar slapen denk ik.

Vooral zo verschrikkelijk voor nabestaanden, wat een leuk dagje uit moest worden is echt uitgelopen tot een regelrechte ramp...

Link to comment
Share on other sites

Oja... maar zn haar is mooier! :cool:

 

Bwa, z'n haar is leuk, maar voor mij niet het leukste ..

Vind z'n gezicht veel leuker :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy