Jump to content

Recommended Posts

Ooh :blink: Het lijkt veel meer! :roftl:

 

 

 

Niet dat ik Arie zo woest aantrekkelijk vind, trouwens... veel te... groots en gespierd en mannelijk! :naughty:

 

 

He bah... :naughty: met hiv...? lekker dom! :blink:

 

Arie heeft wel wat :das:

 

DSC00302.jpg

kwaliteit is niet zo goed, net onder de lamp gemaakt met m'n telefoon, maar het geeft een idee...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha :naughty: Zou kunnen... bwah lijkt me vermoeiend! Is niks voor mij denk ik.. :no:

 

Ach, dat gaat op zich wel hoor .. De nachtdiensten zelf gaat, maar die dagen erna dat is wat anders :roftl: Nu kom ik dus bv. om half 9 thuis, zondag dus .. Dan slaap je enzo, en maandag moet ik om 8u weer op het werk staan .. Dus maandag ben ik een zéér aangenaam persoon :blush-anim-cl::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Arie heeft wel wat :das:

 

DSC00302.jpg

kwaliteit is niet zo goed, net onder de lamp gemaakt met m'n telefoon, maar het geeft een idee...

 

Mika met zo'n plaatje .. dát zou ik nog wel zien zitten :naughty:

(of die andere 2 mogen van mij ook wel :naughty::roftl: )

Link to comment
Share on other sites

Mika met zo'n plaatje .. dát zou ik nog wel zien zitten :naughty:

(of die andere 2 mogen van mij ook wel :naughty::roftl: )

 

Bienie toch, daar krijg ik het warm van! :roftl:

 

Ik ga m'n bed inkruipen meiden. Hou nog even vol Bienie! Voor straks welterusten José!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Arie heeft wel wat :da:

 

DSC00302.jpg

kwaliteit is niet zo goed, net onder de lamp gemaakt met m'n telefoon, maar het geeft een idee...

 

hmmm dat is wel smexy! :das::naughty:

 

Maar ik prefereer toch... smal, niet gespierd.. en gayyyy :roftl::thumbdown:

 

Ach, dat gaat op zich wel hoor .. De nachtdiensten zelf gaat, maar die dagen erna dat is wat anders :rftl: Nu kom ik dus bv. om half 9 thuis, zondag dus .. Dan slaap je enzo, en maandag moet ik om 8u weer op het werk staan .. Dus maandag ben ik een zéér aangenaam persoon :blush-aim-cl::nauhty:

 

jaa precies ja, van je vrije zondag is dan niks meer over ook... Lijkt me best vervelend.. Kijk met uitgaan kom je ook wel eens rond die tijden thuis :fisch: en dan is het zondag alleen maar brak zijn, en chillen.. zodat je maandag niet een complete zombie bent! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Bienie toch, daar krijg ik het warm van! :roftl:

 

Ik ga m'n bed inkruipen meiden. Hou nog even vol Bienie! Voor straks welterusten José!

:huglove:

 

Alleu ... echt? :naughty:

 

 

:sad: Even? Weet je hoe lang het nog is tot 8.15u? :shocked:

 

:roftl:

 

Slaap goed!

Link to comment
Share on other sites

Mika met zo'n plaatje .. dát zou ik nog wel zien zitten :naughty:

(of die andere 2 mogen van mij ook wel :naghty: :roftl: )

 

Het zou zo raar zijn als Mika dat zou doen! :blink::roftl:

 

Bienie toch, daar krijg ik het warm van! :roftl:

 

Ik ga m'n bed inkruipen meiden. Hou nog even vol Bienie! Voor straks welterusten José!

:huglove:

 

Slaap lekker!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Maar ik prefereer toch... smal, niet gespierd.. en gayyyy :roftl::thumbdown:

 

 

 

jaa precies ja, van je vrije zondag is dan niks meer over ook... Lijkt me best vervelend.. Kijk met uitgaan kom je ook wel eens rond die tijden thuis :fisch: en dan is het zondag alleen maar brak zijn, en chillen.. zodat je maandag niet een complete zombie bent! :naughty:

 

Dat gay is een vereiste ja? :roftl:

 

Bwa, ergens komt het wel op hetzelfde neer .. Alleen heb ik geen hoofdpijn en krijg ik er voor betaald in plaats van dat ik geld uitgeef :naughty: Die vrije zondag is niks neen, tegen dat ik mijn bed uit ben is die al bijna om :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Het zou zo raar zijn als Mika dat zou doen! :blink::roftl:

 

Daarom .. Mika doet wel vaker rare dingen, dus dan kan dit ook wel :mf_rosetinted: Zou gewoon eens willen zien hoe het eruit ziet :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat gay is een vereiste ja? :roftl:

 

Bwa, ergens komt het wel op hetzelfde neer .. Alleen heb ik geen hoofdpijn en krijg ik er voor betaald in plaats van dat ik geld uitgeef :nauhty: Die vrije zondag is niks neen, tegen dat ik mijn bed uit ben is die al bijna om :rftl:

 

Niet een vereiste! :sneaky2: Maar vaak wel een logisch gevolg... :sad::bleh:

 

Dat is waar ja, dan kan er toch maar beter geld binnenkomen! :naughty: Hoewel af en toe stappen ook echt niet verkeerd is! :punk:

 

Daarom .. Mika doet wel vaker rare dingen, dus dan kan dit ook wel :mf_rosetnted: Zou gewoon eens willen zien hoe het eruit ziet :nauhty:

 

Ja maar... op de een of andere manier past t gewoon niet bij m... Mika moet geen erotisch getinte foto's maken! :no:

Link to comment
Share on other sites

Dat is waar ja, dan kan er toch maar beter geld binnenkomen! :naughty: Hoewel af en toe stappen ook echt niet verkeerd is! :punk:

 

 

 

Ja maar... op de een of andere manier past t gewoon niet bij m... Mika moet geen erotisch getinte foto's maken! :no:

 

Daar heb ik geen tijd voor :roftl:

 

 

Niet? Ok ...

 

Was me nu aan het voorstellen als Jim dat zou doen .. maar dat zou het toch ook niet zijn eigenlijk :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Daar heb ik geen tijd voor :roftl:

 

 

Niet? Ok ...

 

Was me nu aan het voorstellen als Jim dat zou doen .. maar dat zou het toch ook niet zijn eigenlijk :roftl:

 

Tijd voor maken! Nodige ontspanning is goed voor de mensch! :naughty:

 

 

Nah... nee ook niet nee... en Wouter... tja.. die zou dat nog wel eens kunnen doen! :roftl:

 

 

ik ga ook slapen! Ben helemaal kapot! Maar wat een geweldige avond was t! Ik ga vast en zeker fijn dromen! :naughty:

 

Werkse nog Bienie! En slaap lekker daarna! :wink2:

Bye! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het nog niet helemaal gelezen. De foto's van Arie zijn wel aardig, maar heel zedig. :sneaky2:

Ik heb een artikel zitten lezen over "barebacken" met en zonder Hiv. :boxed:

 

Ah ik wilde vandaag ook de L'Homo kopen maar ze hadden hem niet. Pfft!

Arie vind ik trouwens echt een coole gast. Niet aantrekkelijk ofzo (hij is niet vlezig genoeg) maar ik vind het wel ok in zijn doen en laten.

De mensen van de EO mogen in hun handjes knijpen met zo iemand die niet zo bekrompen is als de rest maarja, helaas snappen ze er niets van. :thumbdown:

 

Ja je hebt echt mafketels op deze aarde. Zo ook van die vieze mannetjes die naar heroïne hoertjes gaan en het gewoon zonder condoom doen.

Dat snap je toch niet?

Link to comment
Share on other sites

Trouwens, niet dat ik je weg wil hoor, helemaal niet, maar uh .. hoor jij op dit uur niet in bed te liggen? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy