Jump to content

Recommended Posts

Als je het heel langzaamaan doet heb ik nog wat langer gezelschap ... :bleh: Om 6u mag je gaan van mij, dan gaat het toch weer te druk worden om hier nog aan te zitten :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ojaa, nee die kende ik ook nog niet! :teehee:

 

Lijkt jou wel, gister, toen Sven bijna je tiet signeerde! :teehee:

 

:shocked:

 

DAT WAS NIET!

Ik stond daar onwijs erg m'n adem in te houden en te proberen aan iets anders te denken :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: en het duurde zooooo lang omdat ie zn bass erbij wilde tekenen! :teehee:

 

jaaaaaaa zomg! Toen ie zei 'zal ik t proberen?' wilde ik eigenlijk nog zeggen 'neuh hoeft niet' maar hij begon al xD ben ik achteraf blij om, maar ik stond daar zo onwijs m'n best te doen normaal te blijven staan dat ik niet dacht dat ik t nog zo lang vol kon houden :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik wilde eigenlijk nog foto's maken toen ie "bezig was met jou". Maarja, dat vond ik ook weer zo sneu, om in ene snel mn camera er bij te pakken! :teehee:

 

aww, ja logisch... maar ook wel jammer.

Aangezien ik NIET MET 'M OP DE FOTO STA:boxed::sneaky2: was dat ook leuk geweest :wub2:

maarja, ik heb m'n shirt nog...en m'n schoen... en m'n poster... en m'n herinnering van hem zo dicht bij mij :roftl:

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAAAAAA :teehee:

 

Hoi Bienie! Lekker geslapen? :naughty:

 

 

Ja hoor .. prima .. met slapen heb ik doorgaans geen problemen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad niks mis met jou José :wink2: Die Wouter daarentegen ... :roftl:

 

 

:bleh:

 

 

Hoe oud is die eigenlijk? Ik weet dat ik dat waarschijnlijk hoor te weten, maar laten we zeggen dat ik nog niet wakker ben :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy