Jump to content

Recommended Posts

Zeker! We maken er een MFC partay van:roftl:

 

Ik dacht zo, als de stoelen al zijn aangewezen, misschien dat degene die eerder kunnen zijn mss ergens kunnen gaan eten samen ofzo:naughty:

 

ALS de stoelen aangewezen zijn was er inderdaad zoiets gepland (wat precies wisten we nog niet, maar in de concertthread was zoiets ookal voorgesteld :wink2:). Maarja, toen veranderde de info ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Duuuude, die prijzen voor 2 kaartjes lopen op marktplaats al echt op tot 135 euro! ::

Das nog niks. Ik weet nog dat er toen met Westerpark kaartjes stonden voor 180 euro enzo. Echt erg:boxed:

We mogen blij zijn kaartjes te hebben voor de normale prijs.:shocked:

Ja echt wel. Kaatje is een engel.:mf_rosetinted:

Zeker! We maken er een MFC partay van:roftl:

 

Ik dacht zo, als de stoelen al zijn aangewezen, misschien dat degene die eerder kunnen zijn mss ergens kunnen gaan eten samen ofzo:naughty:

 

Goed plan.:thumb_yello:Als ik dit voorstel aan mn moeder, wil ze vast wel eerder zijn:naughty:

 

Hi trouwens!

Link to comment
Share on other sites

Das nog niks. Ik weet nog dat er toen met Westerpark kaartjes stonden voor 180 euro enzo. Echt erg:boxed:

 

Echt? en toen was het niet eens uitverkocht! :teehee:

 

 

 

iets samen doen/eten is echt een leuk idee en werd inderdaad ook al gediscussieerd in de gig-thread. Is wel handig als we dat daar blijven discussiëren denk ik, aangezien er ook mensen van buiten Nederland komen die vast ook een hapje mee willen eten! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Duuuude, die prijzen voor 2 kaartjes lopen op marktplaats al echt op tot 135 euro! :shocked:

 

:shocked:

Je hebt altijd wel van die mensen die alleen maar kaartjes kopen om ze door te verkopen.

 

ALS de stoelen aangewezen zijn was er inderdaad zoiets gepland (wat precies wisten we nog niet, maar in de concertthread was zoiets ookal voorgesteld :wink2:). Maarja, toen veranderde de info ...

 

Zijn de stoelen niet aangewezen dan? :blink:

 

 

Haai, trouwens. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Echt? en toen was het niet eens uitverkocht! :teehee:

 

 

 

iets samen doen/eten is echt een leuk idee en werd inderdaad ook al gediscussieerd in de gig-thread. Is wel handig als we dat daar blijven discussiëren denk ik, aangezien er ook mensen van buiten Nederland komen die vast ook een hapje mee willen eten! :teehee:

 

Ja serieus, 't is ook werkelijk van de gekke.

 

Ja, vind ik ook beter.

 

Mijn moeder ging naar de Free Record Shop met ons, en ik had al een vermoeden wat ze ging doen. Ze ging iets vragen. Dus ik zei: Dat kan niet, kan alleen via de siiiiite.:boxed:

Zij: Laat me nou maar:sneaky2:

 

Natuurlijk zei de kassagabber ook dat het waarschijnlijk niet kon.

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

Je hebt altijd wel van die mensen die alleen maar kaartjes kopen om ze door te verkopen.

 

 

 

Zijn de stoelen niet aangewezen dan? :blink:

 

 

Haai, trouwens. :biggrin2:

Ja, echt flauw is dat.

 

Weten we nog steeds niet. Het is zo vaag:sad:

Ik wil een überpicnic!

 

MEGAPICNICK!:groovy:

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

Je hebt altijd wel van die mensen die alleen maar kaartjes kopen om ze door te verkopen.

 

 

 

Ja het is wel vrij schandalig... Ik dacht nu met die presale, dat dat wel minder zou zijn... Maar je hebt altijd van die mensen die dan links op openbare sites zetten:blink:

 

hoi trouwens :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja het is wel vrij schandalig... Ik dacht nu met die presale, dat dat wel minder zou zijn... Maar je hebt altijd van die mensen die dan links op openbare sites zetten:blink:

 

hoi trouwens :naughty:

 

Precies. Echt stom.

 

Haai. ^^

Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

Hallo Droopsy,

 

Je woont in een vam de leukste steden!!

 

Kom er gelukkig ook regelmatig, heb je kaarten voor Brusssel?

Oh euh, dankje? hihi Ik prefereer antwerpen eigenlijk :biggrin2: Van waar ben jij?

 

met mij alles goed nielo, met jou?

 

Jep, ik ga ook naar Brussel! Ik kijk er al zo hard naar uit! Niet lang meer!

Link to comment
Share on other sites

woon zelf in het midden van Nederland, Leusden

Ik heb te lang gewacht met het kopen van kaarten voor Brussel, maar ach er komt dan ook wat meer bij dan alleen het kaartje

Link to comment
Share on other sites

Prima hoor. ^^

Ga je ook naar Amsterdam, of alleen naar Brussel?

 

Alleen naar brussel, als ik een kredietkaart had gehad, wsl ook naar amsterdam ;) Maar ik klaag niet! Ik ben al superblij dat ik er in brussel kan bij zijn!

 

@ boom: oh, en toch kom je vaak voorbij Leuven? Mischien voor het werk dan ofzo?

Link to comment
Share on other sites

Ik ben terug.

Jezus, nu wil mn moeder er niet eeder heen dan 6 uur.

 

Vervelend! Miss verandert ze nog van gedachten...

 

Alleen naar brussel, als ik een kredietkaart had gehad, wsl ook naar amsterdam ;) Maar ik klaag niet! Ik ben al superblij dat ik er in brussel kan bij zijn!

 

@ boom: oh, en toch kom je vaak voorbij Leuven? Mischien voor het werk dan ofzo?

 

Ah ja, ik had er ook geen, maar gelukkig mocht ik die van mn vader lenen. :wub2:

Had je voor Brussel geen creditcard nodig dan?

Link to comment
Share on other sites

Vervelend! Miss verandert ze nog van gedachten...

 

 

 

Ah ja, ik had er ook geen, maar gelukkig mocht ik die van mn vader lenen. :wub2:

Had je voor Brussel geen creditcard nodig dan?

 

Dat doet ze niet, want vorige keer kwamen we ook al om 3 uur aanzakken. Dat was nog wel goed. Maar om 5 uur..

Ik probeer dr nu over te halen, maar ze zegt: Houd je mond dicht, je weet hoe ik erover denk, punt uit.

 

Ik zeur veel te veel, ik weet het. Maar ik weet niet, ik ben de laatste tijd gewoon heel prikkelbaar en gestrest enzo:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Dat doet ze niet, want vorige keer kwamen we ook al om 3 uur aanzakken. Dat was nog wel goed. Maar om 5 uur..

Ik probeer dr nu over te halen, maar ze zegt: Houd je mond dicht, je weet hoe ik erover denk, punt uit.

 

Ik zeur veel te veel, ik weet het. Maar ik weet niet, ik ben de laatste tijd gewoon heel prikkelbaar en gestrest enzo:boxed:

 

Jammer, maar helaas hebben ouders vaak wel het laatste woord in dit soort dingen...

 

Ach, dat geeft niet hoor. Hebben we allemaal wel eens last van. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Vervelend! Miss verandert ze nog van gedachten...

 

 

 

Ah ja, ik had er ook geen, maar gelukkig mocht ik die van mn vader lenen. :wub2:

Had je voor Brussel geen creditcard nodig dan?

 

Ik had een reddende engel :wub2:

 

Echt, van zodra ik werk, schaf ik me zo'n kaart aan...

 

@ linde: blijven hopen dat het genummerde zitjes zijn:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik had een reddende engel :wub2:

 

Echt, van zodra ik werk, schaf ik me zo'n kaart aan...

 

@ linde: blijven hopen dat het genummerde zitjes zijn:thumb_yello:

 

Fijn he, die reddende engelen?! :wub2:

 

Ja, t is wel handig idd!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy